Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Shamppanjan värinen farkku f- astra työpaikan pihassa kerhon nettiosotetarra takalasissa, kysäsin että ootko liimannu ite niin vastaus oli ei kun oli jo ostettaessa lasissa kiinni. Liekö jonkun kerholaisen entinen, rekkarin loppu oli joku 747 tai sinnepäin..
Tänään Salossa punanen laiteltu gastra, naisihminen ratissa
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Enköhän itse pongannut Nipen omegan tänään Nipen työpaikan pihassa. Olit keula edellä tänään ajanut sen siihen verkkoaitaan kii? Sulla pieni takalasin mittanen klubin nettiosote takalasin yläreunassa?
Olikohan PJR:n Kadetti mikä tuli tossa iltayöstä vastaan Jkl:ssä?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Saintiel kirjoitti:Enköhän itse pongannut Nipen omegan tänään Nipen työpaikan pihassa. Olit keula edellä tänään ajanut sen siihen verkkoaitaan kii? Sulla pieni takalasin mittanen klubin nettiosote takalasin yläreunassa?
Tarra on takalasissa mutta ei tossa parkkiksella oo verkkoaitaa... mutta joo auto oli nokka sinne "puskaan" päin. Millä oot käyny tossa parkkiksella?
Eikö siinä muka ole verkkoaitaa?
Sit oon pikkasen pihalla kun ajelen.. Firman autolla käyn 3 päivänä viikossa joskus ennen klo 15. No kumminkin. 
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

imatralla fastra hb (pun) ja kromimangelssit alla 
Eilen tuli vastaan joutsenon kohdalla punamusta calibra, hienon näköinen oli
Eilen tuli vastaan joutsenon kohdalla punamusta calibra, hienon näköinen oli
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Töissähän oon siinä naapurissa mutta auto on siinä lamppufirman pihassa parkissaSaintiel kirjoitti:Eikö siinä muka ole verkkoaitaa?Sit oon pikkasen pihalla kun ajelen.. Firman autolla käyn 3 päivänä viikossa joskus ennen klo 15. No kumminkin.
Jonkun idiootin sinisellä farkku-B-Omegalla kotikadullani, jolla on 40km/h rajoitus ja on hiekkatie. Tyyppi lasetteli aamulla tyytyväisenä vähintään 60km/h...
Tän kadun varrella on aika tuhkatiheään tasa-arvoisia risteyksiä ja paljon lapsiperheitä...
Vitun idiootti!

Vitun idiootti!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Hämeentiellä tuli vastaan harmaa Speedster ja heti sen perässä punanen Astra Twin-Top
. On se Speedster matala/pieni
.
Tampereella Metroauton pihassa hopeinen Speedster, taitaa olla sama kun ylempänä mainittu ainoa vain että en kilipä nähnyt ollenkaan. Mutta oli kyllä ihan pakko nousta autosta kattoon tarkemmin ja onhan se jännä.
Nipe kirjoitti:Töissähän oon siinä naapurissa mutta auto on siinä lamppufirman pihassa parkissaSaintiel kirjoitti:Eikö siinä muka ole verkkoaitaa?Sit oon pikkasen pihalla kun ajelen.. Firman autolla käyn 3 päivänä viikossa joskus ennen klo 15. No kumminkin.
Noniin lainataan siis toisten parkkipaikkoja. Muuten osaakko sanoo kauan se v70 volvo on seissyt samassa pihassa?
olikohan jonkun foorumilla pyörivän sininen 2000 vectra joka tuli haapakallion st1 kohilla punkaharjulta päin vastaan, olit kuulemma moikannutkin...? komian näkönen oli
!
Reetan Astra ja kultainen/pronssinen Manta Rusalla... En nyt vain muista, kuka kuskaa. Käveli kuitenkin ohitse ja piiloutui jonnekin nurkkapöytään.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
GSi 16V nimimerkin omaava tuli vastaan b-400 look asconalla vaasas camping alueelle johtavalla tiellä, oli vitun hiano ja tontis