exitusletalis kirjoitti:Lauttasaaressa pyöriessä näkee läjittäin siistejä autoja. Corvetteja, Skylineja, uusi M5, Audi RS4, Brabuksen virittämiä mersuja, lukemattomia Ocu RS:iä ja muita karvalakki tehoautoja.. Aika rahakasta sakkia siellä näemmä duunissa.
+ eilen joku Maserati, 95 Aero, toinen M5..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
-Hummer H2
-Porsche 911
-Aston Martin DB9
-Kawasaki ER-6
-Pari hienoa customia joiden merkkejä en kerinnyt katsoa
-Buell XB-9S
-Hyväkuntoinen Volvo Amazon
-Dodge challenger
Siinäpä pari hienoa ja vähän harvinaisempaa kulkuneuvoa Helsingin reissulta mitä nyt mieleen tuli äkkiselti
exitusletalis kirjoitti:Hummmer H2 sörkassa. On se kyllä typerän näkönen vehje tuolla aamuruuhkissa.
Saattoi olla sama kuin minkä itsekin alkuviikosta bongasin. Eikai noita nyt kovin montaa siellä Helsingissä ole Se minkä itse bongasin oli musta ja aikalailla vakiokuntoinen ulkonäöltään, tummennetut takalasit siinä oli.
exitusletalis kirjoitti:Hummmer H2 sörkassa. On se kyllä typerän näkönen vehje tuolla aamuruuhkissa.
Saattoi olla sama kuin minkä itsekin alkuviikosta bongasin. Eikai noita nyt kovin montaa siellä Helsingissä ole :D Se minkä itse bongasin oli musta ja aikalailla vakiokuntoinen ulkonäöltään, tummennetut takalasit siinä oli.
musta oli tämä minunkin näkemäni. olen nähnyt myös useamman keltaisen sekä hopeisen myös joskus aiemmin.
yks päivä bongailin juhana helmenkalastajan ohjastaman Jaguar S-Typen, karu mies kuskina.. ajokengät ja kaikki.
tänään bongasit punasen mustang cobran, juuri tämän näkönen:
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Todella siistikuntoinen, valkoinen fiat 600 mustilla kilvillä bongattu hetki sitten Liedon keskustassa.
Kromit ja koko auto muutenkin kiilsi niinpaljon ettei oikein päin kärsinyt katsoa kun aurinko paistoi