Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
joku harjotteli (ali-)keravalla luiskukunkkua varten harmaalla a-omegalla tossa n. tunti sitten
retro kirjoitti:Tänään Käpylän abc:lta edelle kurvas tumma MV6 sedani (n.18" kromihuulivanteilla, mesh 2 tms.), jonka rinnalle ajelin sitten lahdentiellä siltaremontin kohdalla. Siinä sikaanissa ujoa hassuttelua peräkkäin ja hieman liukas kiihdytys kohti pohjoista. Vedin sitten oikealle kaistalle että sedani pääs ohi ja rinnalla sedanikuski morjesti, johon luonnollisesti vastasin. Sitten poistuinkin kehä ykköselle ja mv6 sedani jatkoi nelostiellä. Kuka?!
Minähän se olin
Noniin. Asiaa.Nilppi kirjoitti:Minähän se olin
Tänään tais tulla AP-race/lake vastaan Heikinlaakson ja Jakomäen ympyröiden välissä. Sain jopa kiinni ja pääsin rinnalle, koitin vähä vilkutella ABC:lle kahville.
Vai jännittikö ne poliisit siellä?
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Punasen Coupe/cabrio Hastran bongasin tänään Salon hong Kongin pihalt. Sika magee peli 
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Insignia farkun minkä perässä turbon lätkät.. Onko tuo nyt millä padalla vai onko kaikkien ahdettujen versioiden perään laitettu se?
Musta tuli Kehä kakkosella itään päin ohitse sellainen ei-farkku
, eli ilmeisesti HB, Insignia Turbo. Miksei muuten Insignioissa ole koskaan takaparkit päällä? Ei ole koskaan ollut, eikä ollut tälläkään...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Olikos noissa niin etteivät pala, jos ei ole erikseen valoja laitettu päälle? Vai syttyivätkö kun tulee tarpeeksi pimeää, mitä ainakin muutamissa autoissa on? En kyllä muista varmasti miten insigniassa oli.
Vihreä C-ascona pyöritteli käppärin kanssa rinkiä Turun orikedon raviradan parkkiksella 
Manta-B-83
Insigniassa on samantapainen päivävalokytkentä kuin mulla Holdenissa. Eli valoisalla edessä palavat päivävalot (Insigniassa ne ledisellaiset) ja takana ei mitään. Hämärässä sitten edessä syttyy ajovalot ja taakse myös takavalot ja sisälle mittarivalot. Muutamissa muissakin autoissa päivävalot toimivat noin, se on nykyään sallittua ainakin jos kytkentä on tehtaan omaa tekelettä alkuperäisenä. Itse asiassa vilkut ja jarruvalot erottuvat noin päivällä takana paremmin kun normaali takavalo ei pala. Ja edessä joka tapauksessa on valoa, mutta ei näkemistä, vaan näkymistä varten.Nalen kirjoitti:Musta tuli Kehä kakkosella itään päin ohitse sellainen ei-farkku, eli ilmeisesti HB, Insignia Turbo. Miksei muuten Insignioissa ole koskaan takaparkit päällä? Ei ole koskaan ollut, eikä ollut tälläkään...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
- AP-race/lake
- 'Senator'

Sorry, en huomannut. sauna mielessä.allekirjoituksestasi päätellen moikattiin h-laaksossa. ajoit hienolla met,vih.b-ompulla vastaan.retro kirjoitti:Noniin. Asiaa.Nilppi kirjoitti:Minähän se olin
Tänään tais tulla AP-race/lake vastaan Heikinlaakson ja Jakomäen ympyröiden välissä. Sain jopa kiinni ja pääsin rinnalle, koitin vähä vilkutella ABC:lle kahville.![]()
Vai jännittikö ne poliisit siellä?
Ledit vain xenonien kaverina.ata kirjoitti: Eli valoisalla edessä palavat päivävalot (Insigniassa ne ledisellaiset)
Halogeenien kanssa tavalliset polttimot(näyttää muuten typeriltä IMHO)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tuli muuten tuo sama vastaan ja tuli nähtyä yhellä pihallakin parkissa tuolla teollisuuskylässäpäin.. Taitaa olla tullu jäädäkseenWlle kirjoitti:Ei ollu ainakaan suomenkilvissä. Tuulilasissa oli joku kilpi mutta en sitä vauhdista nähny tarkemmin..timok kirjoitti:ata kirjoitti:Suomen kilvissä?Wlle kirjoitti:Musta Pontiac GTO täällä rollossa autoasin pihassa. Samanmoinen tais olla ko mitä ata:lla..
minä näin varmaankin saman auton viimeviikolla 3tiellä matkalla tampereen suuntaan, suomen kilvistä en ole kyllä varma...
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Jep, hieno ja hieno, mutta sama auto. Jees, Heikinlaaksossapa hyvinkin. Vetäsin joo ympyrästä perään, mutta ajelin jonku kartanomallin volvon perässä aika pitkään ennen kuin pääsin samaan letkaan ennen kehä1 valoja. Koitin siinä ABC:n kohassa vilkautella valoja ja vilkkua, mutten viittiny mitään sirkusta pitää, ku tosiaan oli ne sheriffitki siinä kahvilla.AP-race/lake kirjoitti:Sorry, en huomannut. sauna mielessä.allekirjoituksestasi päätellen moikattiin h-laaksossa. ajoit hienolla met,vih.b-ompulla vastaan.käydään joku päivä kahvilla
Täytyy joku päivä piipahtaa tosiaan sumpille kun osutaan kohakkain.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Tuota juuri ajattelinkin. Kaverin biimerissä samalla idealla, tosin siinä ei pala mitään valoja ennen hämärää. Mikä on ehkä vähän outoa sinänsä. Saa kuulemma ohjelmoitua niin että palaa aina käydessä.ata kirjoitti:Insigniassa on samantapainen päivävalokytkentä kuin mulla Holdenissa. Eli valoisalla edessä palavat päivävalot (Insigniassa ne ledisellaiset) ja takana ei mitään. Hämärässä sitten edessä syttyy ajovalot ja taakse myös takavalot ja sisälle mittarivalot. Muutamissa muissakin autoissa päivävalot toimivat noin, se on nykyään sallittua ainakin jos kytkentä on tehtaan omaa tekelettä alkuperäisenä. Itse asiassa vilkut ja jarruvalot erottuvat noin päivällä takana paremmin kun normaali takavalo ei pala. Ja edessä joka tapauksessa on valoa, mutta ei näkemistä, vaan näkymistä varten.
Mutta osaako ata vastata tuohon turbo merkinnän sisältöön?
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Bongasin tänään kohtuullisen monta Calibraa yhdelle päivälle, olisko saldo ollut jotain viiden luokkaa.. Ainakin nämä jäi mieleen: Aamulla Hämeentiellä Vanhan kaupungin vesiputouksen / Vanhan vesivoimalan nurkilla (varmaankin saman) punaisen orggiskuntoisen Calsun, jonka kuskille moikkasin ja sieltä vastattiinkin siihen
Heti perään samoilla nurkilla tummansinisen Calsun, lapasta nostin sinnekin suuntaan. Sitten puolilta päivin Kehä III:lla tummanvihrean Calibran, jossa oli ainakin laitettu / vaihdettu etupuskuri ...