Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Katseenkestävä, mustan värinen farkku G-astra Lahdesjärven ABC:n pihassa tänään kolmen jälkeen. Joku riegerin(?) korisarja siinä kaiketi oli kiinni, en niin tarkkaan kattonu.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Eilen espoossa niittykummun mäkin pihassa kameleonttivärinen b vectra

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Kaukajärvellä ja vehmaisissa sama calibra, keltainen, joku korisarja, pieni klubin logo oikeassa takasivu ikkunassa, tummat vanteet jossa punanen/oranssi huuli, kromi kehystä takavalossa. Kukas tunnustaa? bongattu noin kello 14:30.
Ikurissa näemmä asuu sen oranssin levitetyn calibran omistaja. Ajoin pihan ohi.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Joensuussa pilkon kohdilla punainen b kadett coupe, kyljissä valkeat teippaukset jossa oli luku 67. MR-kilvissä oli. klo: 20 jälkeen
Päivällä 15.30 aikoja:
Sexu ajeli raatekankaan ja wahlforssinkadun risteyksessä vastaan (et tainu honata vaikka riikkari soi)
Raatekankaantien ja rahtikadun valoissa tuli vastaan todella hieno c kadett, sininen ja vanteet oli samalla värillä.
Päivällä 15.30 aikoja:
Sexu ajeli raatekankaan ja wahlforssinkadun risteyksessä vastaan (et tainu honata vaikka riikkari soi)
Raatekankaantien ja rahtikadun valoissa tuli vastaan todella hieno c kadett, sininen ja vanteet oli samalla värillä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
oon tainnu bongata samantapasen astran samassa paikassa vuonna 2007.Hensku kirjoitti:Katseenkestävä, mustan värinen farkku G-astra Lahdesjärven ABC:n pihassa tänään kolmen jälkeen. Joku riegerin(?) korisarja siinä kaiketi oli kiinni, en niin tarkkaan kattonu.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Työpaikan parkkiksella pyörähti siniharmaa twintop astra tänään aamupäivällä. Liekö oli hakemassa jotakuta..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Eilen petikossa tarjoustalon parkkiksella oikeastaan yököttävän violetti vectra jota kuskasi joku lippispää jolla oli adidaksen takki päällä.
Tänään aamupäivästä apparalla paino jumalatonta vauhtia rataa ympäri punainen kilvetön calibra, kaaret näytti oleven sisällä.
Voi, V6 soikoon!
kukas beigen b-omegan kuljettaja kyttäs mua pitkää äsken orimattilassa puistotiellä
ja joku sininen g-astra tuli vastaan kanssa..puhtaan näkönen ja joku tarra maskissa pisti silmään.
ja joku sininen g-astra tuli vastaan kanssa..puhtaan näkönen ja joku tarra maskissa pisti silmään.
Superdiileri.
Harmaa a omppu epilässä. Klubin tarra takaikkunassa. Kuskilla kalju ja pujoparta. Kuka?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Hopea/musta b-omppu ajeli viereisel kaistal Salon Cittarin kohdal. Oli Vauxin maskia ja merkkiä, isot (19"?) vanteet, kirkkaat "facelift" valot eessä. Ja jotain korisarjaakin näytti olevan kiinni.
Peukkua nostin mut kuski ei tainnu huomata. Olin vaimon Primeran kans liikkeellä kärry peräs. Oli kyllä törkeen tyylikäs.
Peukkua nostin mut kuski ei tainnu huomata. Olin vaimon Primeran kans liikkeellä kärry peräs. Oli kyllä törkeen tyylikäs.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Juu, joskus ihan siinä ennen kahtatoistahan se oli..omega16T kirjoitti:Juu, minähän se varmaan oon ollu. Tais olla aika lähellä abc::n sulkemisaikaa...olisit tullu morjestamaan. Milläs olit liikkeellä?Ari-S kirjoitti:mulla on hopeinen.. tainnu olla omega16tunique kirjoitti:Musta omega eilen abc:llä kahentoista aikaan..Alla mustat azevit punasella raidalla..Oisko ollu Ari-S?
Nopeella vilkasulla valkonen kolmetonninen omega..
Sellasella punasella b-vectralla, ihan karvalaggi, ajelen..Tai ajelin kunnes kone poiki
Olin siinä emännän kanssa ni se ei varmaan ois jaksanu jäädä kuuntelemaan luentoa ooppeleista :roflmao:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
No ainakin tuntomerkit sattuu sopivasti... noillapaikoin olin menossa/tulossaSaintiel kirjoitti:Kaukajärvellä ja vehmaisissa sama calibra, keltainen, joku korisarja, pieni klubin logo oikeassa takasivu ikkunassa, tummat vanteet jossa punanen/oranssi huuli, kromi kehystä takavalossa. Kukas tunnustaa? bongattu noin kello 14:30.
Ruskeasanta-Tikkurila välillä ajeltu valkoisen, mukavasti metelöivän Asconan perässä. 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.