Jos saan ehdottaa, niin mielummin lastenklinikalle tai sotainvalideille.Arterial kirjoitti:Kiiitos , mutta sovitaan niin että laitat tosiaan vaikka pelastusarmeijalle sen
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Jos vielä itse saan vaikuttaa.. niin lastenklinikalle. En tarkoita että olis sotainvalidejakaan vastaan mitään.., mutta lastenklinikka on itseä "lähempänä".rekordE kirjoitti:Näin tehdäänJPaVR6 kirjoitti:Jos saan ehdottaa, niin mielummin lastenklinikalle tai sotainvalideille.Arterial kirjoitti:Kiiitos , mutta sovitaan niin että laitat tosiaan vaikka pelastusarmeijalle sen
Kuten myös.Arterial kirjoitti:lastenklinikka on itseä "lähempänä".
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Jos saa udella niin mitä hel*ettiä lastenklinikka tekee rekordin ilmanputsarin tötteröllä?Arterial kirjoitti:Jos vielä itse saan vaikuttaa.. niin lastenklinikalle. En tarkoita että olis sotainvalidejakaan vastaan mitään.., mutta lastenklinikka on itseä "lähempänä".rekordE kirjoitti:Näin tehdäänJPaVR6 kirjoitti:Jos saan ehdottaa, niin mielummin lastenklinikalle tai sotainvalideille.Arterial kirjoitti:Kiiitos , mutta sovitaan niin että laitat tosiaan vaikka pelastusarmeijalle sen
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Tässähän oli kyse siittä huimasta 0,5e summasta. Pienikin apu on parempi kun ei ollenkaan. RekordE sano että "Tai jospa laitan sen 0,5e vaikka pelastusarmeijalle..."Virimies kirjoitti:Jos saa udella niin mitä hel*ettiä lastenklinikka tekee rekordin ilmanputsarin tötteröllä?![]()
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tuo voi olla merkki stressistä.Racoon kirjoitti:miks koira nuolee tassua koko ajan? Ei siinä mitään näy eikä se arista, mutta etenkin yöllä se voi nuolla sitä vaikka puoli tuntia yhteen menoon. Jos mä blokkaan sen tassun kädellä, niin se yrittää näykkiä mun kättä pois, että kyllä se jotenkin sitä häiritsee.
Corsa E -15
Polkuromu ~91
Polkuromu ~91
Meillä kun jätkä nuoli tassua. Niin siinä oli lasinsirusta tullu haava. Ei mekään sitä ensin nähty. Mutta kun vartin verran katteltiin niin sitten löyty.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Kannattais kattoo mahdollisimman pian. Että sekin vois rentoutua jo.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
AtB kirjoitti:Mä toivon että tää ei pidä paikkaansa siihen kun toi mun koira nuolee muniaan koko ajan...JPaVR6 kirjoitti:Meillä kun jätkä nuoli tassua. Niin siinä oli lasinsirusta tullu haava. Ei mekään sitä ensin nähty. Mutta kun vartin verran katteltiin niin sitten löyty.![]()
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Öööh, siis jotain inhalaattorin osia?Virimies kirjoitti:Jos saa udella niin mitä hel*ettiä lastenklinikka tekee rekordin ilmanputsarin tötteröllä?Arterial kirjoitti:Jos vielä itse saan vaikuttaa.. niin lastenklinikalle. En tarkoita että olis sotainvalidejakaan vastaan mitään.., mutta lastenklinikka on itseä "lähempänä".rekordE kirjoitti:Näin tehdäänJPaVR6 kirjoitti:Jos saan ehdottaa, niin mielummin lastenklinikalle tai sotainvalideille.Arterial kirjoitti:Kiiitos , mutta sovitaan niin että laitat tosiaan vaikka pelastusarmeijalle sen![]()
"Riskitön elämä on tylsää"