On 2003-07-09 00:23, jönssi wrote:
miksi tummentaa, eik se oo jo vähä menneen talven lumia...eikös lexus valot oo vähä enemmän tätä päivää!!! tosin tää nyt on vaa tietys mun mielipide.
Ei välttämättä. Ensinäkään kaikkiin autoihin ei saa lexus valoja. Toisaalta niihin mihin niitä saa niin niitä on jokaisella.
Esim omaan coupeeni en saa lexus valoja, mutta ei paljon haittaa kun ne ei oikein sovi tummaan autoon omasta mielestä.
Seuraava kuuma tuning on ledivalot mitä on jo muutamissa näkynytkin!
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
On 2003-07-09 00:23, jönssi wrote:
miksi tummentaa, eik se oo jo vähä menneen talven lumia...eikös lexus valot oo vähä enemmän tätä päivää!!! tosin tää nyt on vaa tietys mun mielipide.
En seuraa trendejä , vaan teen tyyliä Hopeaan/vaaleaan varmaan sopivat mutta tumman auton se saa näyttämään joltain Civiciltä.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Oliko täällä missään keskustelussa kuvaa sisältäpäin tummenetuista taka valoista? en löytäny ainakaan. Taitaa olla paikkakunta kohtaista tuo tummien valojen katsastus meininki A-vectraan oon suunnitellu tummennuksia..
On 2004-05-14 21:06, JaspaJami wrote:
No jos ostaa hellan perus valo elementit niin miksi ei tykkäisi. Siis esim jos tekis afterburner tyyppiset valot.
Onkos jollakulla tietoa, mitä maksaa nuo Hellan kikaleet kappaleelta?? Eli, tuleeko loppupelissä kalliimmaksi turata omat, kuin ostaa AfterBurnerit valmiina??
Jatketaan ny tätä ettei tarvi uutta topicia tehä.
Eli kannattaako takavalot tummentaa sisä- vai ulkopuolelta. Sain näistä aiemmista vastauksista käsityksen että ulkoo on kaikki maalannu, mut millainen tulis jos pistäs sisäpuolelt? Kaikki muut asiaan liittyvät perusasiat on jo suurinpirten tiedos. Kiitos avuliaiden foorumilaisten... Auto on muutes Vectra A jos sill on merkityst...