Vectra C GTS-03
no hyvä tietää, nuppeja odotellessa,Jartsi kirjoitti:Noi Irmscherit kiristetään kuusiokoloavaimella sivustansa paikalleen, vanhat lähtee irti kampeamalla se punainen lätkä lukkonupista irti. Itellä oottaa noi nupit myös asennusta. Jos lukkonupit haluaa syvemmälle, pitänee irrottaa ovipahvit jolloin ton kiristyksen pystyy tekemään alempaa.
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
vähän menee yksinpuheluks, mutta kuitenkin. Tänään tuli metroautoon alalippa, lukkonupit, rekisterikilven taukset, lattiamatot ja sit ostin Irmscherin merkin takaluukkuun.
yritti metroauton äijä ottaa yli 200 € ylihintaa, oli irmscher nostanu kuun vaihteessa hintoja, mutta onneks tilasin viimekuun puolella niin sain niillä hinnoilla vielä. etulipan hintakin on heinäkuun alusta alkaen tuplaantunut siihen mitä se oli viimekuussa
rekisterikilven taukset on n 5cm liian pitkiä eli niihin pitää keksiä jotain täytettä että saa siistin näköiseksi. ja perkele enhän mä tajunnu lukkonuppeja tilatessa että ne tulee 2 kpl paketissa, eli niitä tarvii ostaa vielä 2 kpl lisää
Mutta muuten kaikki hyvin taas, pitää vaan etsiä jostain maalari joka suhasee noi osat korinväriseksi, löytyykö klubista maalaria ????
sit ajattelin tilata jostain ikkunaspoilerin takalasiin.
yritti metroauton äijä ottaa yli 200 € ylihintaa, oli irmscher nostanu kuun vaihteessa hintoja, mutta onneks tilasin viimekuun puolella niin sain niillä hinnoilla vielä. etulipan hintakin on heinäkuun alusta alkaen tuplaantunut siihen mitä se oli viimekuussa
sit ajattelin tilata jostain ikkunaspoilerin takalasiin.
niin kyllä mun mielestä gts puskuri on niin paljon hienompi kuin tavallinen, itse en siis maksanu tosta lipasta kun 209 €, se oli silloin kun kysyin viimekuussa 255,13€ ja nyt tosiaan yli 500 €. oli melkein kaikki muutkin tuotteet kallistunu melkein 100% ja jotain hinnan päivityksiä on vielä tulossakin.