Erillissarjojen asennus Astra G?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Sami-K
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Sami-K »

Täälä kans kromiset! Laittakaa nyt joku autoonsa hellan ledi takavalot, kun niitä ei oo näkyny kellään. Ainakin erottuis joukosta. Ite meinasin sellaset laittaa, mut iski autokuume ja ei viittis enää nykyseen panostaa jos auto lähtee myyntiin.
Jyrki P
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyrki P »

No niin en oo pariin päivään netissä kerinny käydä mut nyt löyty sopiva hetki, eli munkin mielenstä tuli aika hillityn siisti tosta, noinkin vähällä laittamisella :smile:

Ja kyllähän tuo on juurikin huoneistokeskuksen entinen pirssi, ku näin värin sillon ni oli pakko ostaa ku ei heti tuu vastaan :grin:

Ja Peltzi kyllä sun kannattaa tollanen spoikka ostaa, tekee autoon yhtä paljon ku alumiinivanteet, kohottaa yleisilmettä aikalailla, ja on kiva ajella ku taustapeilistä näkyy lintulauta :grin: :grin:
Lexus-valoja oon kyl katellu, mut taitaa niiden hankkiminen jäädä ens kesään, ku on menny ihan kiitettävästi rahaa tohon autoon tänä keväänä.

Satulien väri on kyl aika :smile:
Noissa kuvissa autoa on takaa tiputettu noin neljä senttiä, mut eilen laskin vähän lisää, ja enää ei oo takana varaa laskea(Weitecin korkeussäädettävä alusta) edessä olis vielä vähän varaa...

Vanteet tosiaan on Rial Lemans 7,5*17 et38(sorvattu)
Ostin Euromasterilta sillon makso 480€ tingin kovan paketti hinnan ja sain vissiin satasen liian halvalla :smile: :smile:

Ja KIIIIIITOS kaikille mielipiteistä ja vastauksista...jatkoa seuraa :wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jyrki P on 2004-05-25 19:54 ]</font>
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

On 2004-05-25 16:36, Sami-K wrote:
Täälä kans kromiset! Laittakaa nyt joku autoonsa hellan ledi takavalot, kun niitä ei oo näkyny kellään. Ainakin erottuis joukosta. Ite meinasin sellaset laittaa, mut iski autokuume ja ei viittis enää nykyseen panostaa jos auto lähtee myyntiin.
Kovasti tekisi mieli laittaa, mutta taitaa mennä noihin tummiin (ei lexuksiin). Noihin ledi valoihin pitäisi kuitenkin tehdä uudet kuoret kun ovat saaneet ne valot sijoitettua niihin kuoriin niin surkeasti. Näyttää sitlä kuin olis heittänyt kuraa seinään.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

On 2004-05-25 15:55, Peltzi* wrote:
Tossa on mustat.
http://www.autovarusteet.com/images/BLACKAstraG.jpg

http://www.autovarusteet.com/lexustakavalot.html

mä pistäisin tommoset vaaleet lexukset.
mulla on just mustat lexukset autossani. (musta auto)

ne rial le mans 17" et on 35-40 en oo varma et:stä.

niitä saa vaikka euromasterilta ja hinta on siel 660 euroo.
No juu...nuo mustat Lexusvalot on tosiaankin aika mustat. Onks ne luonnossa yhtä mustat?? Meinaan, että onko noissa vain se lampun sisämuoto musta ja lasi kirkas vaiko molempia?? Jos molempia, niin taitaa tulla hiukan liian mustat mun makuun. Itse ajattelin siis tuollaisia kirkkaalla lasilla olevia joiden sisäosa olis musta.
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-05-25 19:51, Jyrki P wrote:
No niin en oo pariin päivään netissä kerinny käydä mut nyt löyty sopiva hetki, eli munkin mielenstä tuli aika hillityn siisti tosta, noinkin vähällä laittamisella :smile:

Ja kyllähän tuo on juurikin huoneistokeskuksen entinen pirssi, ku näin värin sillon ni oli pakko ostaa ku ei heti tuu vastaan :grin:

Ja Peltzi kyllä sun kannattaa tollanen spoikka ostaa, tekee autoon yhtä paljon ku alumiinivanteet, kohottaa yleisilmettä aikalailla, ja on kiva ajella ku taustapeilistä näkyy lintulauta :grin: :grin:
Lexus-valoja oon kyl katellu, mut taitaa niiden hankkiminen jäädä ens kesään, ku on menny ihan kiitettävästi rahaa tohon autoon tänä keväänä.

Satulien väri on kyl aika :smile:
Noissa kuvissa autoa on takaa tiputettu noin neljä senttiä, mut eilen laskin vähän lisää, ja enää ei oo takana varaa laskea(Weitecin korkeussäädettävä alusta) edessä olis vielä vähän varaa...

Vanteet tosiaan on Rial Lemans 7,5*17 et38(sorvattu)
Ostin Euromasterilta sillon makso 480€ tingin kovan paketti hinnan ja sain vissiin satasen liian halvalla :smile: :smile:

Ja KIIIIIITOS kaikille mielipiteistä ja vastauksista...jatkoa seuraa :wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jyrki P on 2004-05-25 19:54 ]</font>
Taisit saada aika halvalla vanteet. Siis saitko tuohon hintaan sekä vanteet, että myös renkaat??? Toi on jo halpa, jos näin on!! Mutta mitä tarkoitat, kun kirjailit, että vanteita on sorvattu??
Sami-K
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Sami-K »

On 2004-05-26 09:08, Astralyzer wrote:
On 2004-05-25 15:55, Peltzi* wrote:
Tossa on mustat.
http://www.autovarusteet.com/images/BLACKAstraG.jpg

http://www.autovarusteet.com/lexustakavalot.html

mä pistäisin tommoset vaaleet lexukset.
mulla on just mustat lexukset autossani. (musta auto)

ne rial le mans 17" et on 35-40 en oo varma et:stä.

niitä saa vaikka euromasterilta ja hinta on siel 660 euroo.
No juu...nuo mustat Lexusvalot on tosiaankin aika mustat. Onks ne luonnossa yhtä mustat?? Meinaan, että onko noissa vain se lampun sisämuoto musta ja lasi kirkas vaiko molempia?? Jos molempia, niin taitaa tulla hiukan liian mustat mun makuun. Itse ajattelin siis tuollaisia kirkkaalla lasilla olevia joiden sisäosa olis musta.
Kyllä noissa tummissa lexus valoissa on yleensä lasi kirkas ja sisäosa musta. En kyllä koskaan ole törmännyt lexus valoihin jossa olisi tumma lasikin.
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Jeps...tämän halusinkin kuulla! Sitten pitänee tilata tuollaiset pikana!
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peltzi* »

juuh niiden lexus valojen pohja on musta ja kiskas lasi voin pistää kuvia kun saan vaan kuvat kamerasta "ulos" =).
Jyrki P
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyrki P »

On 2004-05-26 09:10, Astralyzer wrote:
Taisit saada aika halvalla vanteet. Siis saitko tuohon hintaan sekä vanteet, että myös renkaat??? Toi on jo halpa, jos näin on!! Mutta mitä tarkoitat, kun kirjailit, että vanteita on sorvattu??
Se on pelkkä vanteiden hinta, koko paketti oli 890€

Eli sorvauksella tarkoitan ku alkuperänen ET oli 35 ja se raapi kiinni niin sorvautin et:tä suuremmaksi(38) nyt on aika hyvin pystyny ajamaan ettei ole raapinu vaikka autoa on laskettu aika reilusti, maavaraa pohjan matalimmalta kohdalta noin 9cm.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jyrki P on 2004-05-26 16:36 ]</font>
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

On 2004-05-25 16:36, Sami-K wrote:
Mulla on tommoset hellan moduli takavalot jos niitä ledivaloilla tarkoitat? on noissa moduli takavaloissakin ledejä.

Kuvia: astra
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Mikä kattospoileri/kattolippa tässä opelissa on?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

Steinmetz??
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

On 2004-05-26 17:49, J@gr wrote:
Mulla on tommoset hellan moduli takavalot jos niitä ledivaloilla tarkoitat? on noissa moduli takavaloissakin ledejä.
Nätit on. Tosin luulin että ne on kokonaan ledeistä(?). Tollasia voisi harkita tai sitten Calibran afterburnerit.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

On 2004-05-26 22:29, Zeni wrote:
On 2004-05-26 17:49, J@gr wrote:
Nätit on. Tosin luulin että ne on kokonaan ledeistä(?). Tollasia voisi harkita tai sitten Calibran afterburnerit.
Ihan normaalit polttimot on. Ledejä on vain ton yhen valon ympärillä olevassa renkulassa.
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

ei nyt liity ihan suoraan asiaan mutta kun valoista ollut puhe niin miten vaihdetaan astra g:hen etuvalo umpiot? miten kiinni paitsi kahdella ruuvilla siitä päällä?
Vastaa Viestiin