GTi magazine

Keskustelua Opeleista
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

HARZA---veit sanat suustani.aina vedotaan resurssien puutteisiin ku tulee puhe jostain oikeesta rakentamisesta.menisvät vaikka johonkin talleille kynä kourassa kattoo kuinka luodaan "paskasta kultaa".
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

HARZA---veit sanat suustani.aina vedotaan resurssien puutteisiin ku tulee puhe jostain oikeesta rakentamisesta.menisvät vaikka johonkin talleille kynä kourassa kattoo kuinka luodaan "paskasta kultaa".
Sumi®
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Sumi® »

Mun tietojen mukaan toi megane on kyllä ihan omilla rahoituksilla hommattu..mutta aivan sama mulle.
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

On 2004-09-15 22:06, SammyBoy wrote:
Mun tietojen mukaan toi megane on kyllä ihan omilla rahoituksilla hommattu..mutta aivan sama mulle.
mä oon kuullu vähän kahdenlaista juttua. Tosin uskon kyllä että nykyinen Megane onkin hommattu ihan omin varoin...onhan Simolla kuitenki aika hyvä duuni... Missäs Sammy muuten liihottaa ku ei oo kadettia näkyny?
Astra F
Golf III
HD ratikka
Holo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Holo »

Joo on se simo omalla cashillä seen auton hommannu...Oli vaan kuulema kysyssä ukoltaan ,ett voiko viel asuu 5 vuotta kotona:)
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Niinno, eikös sekin ole vähän niinkuin isi-leasing? Aika noloa asua kotona vielä 25 vuotiaana! :smile: Kivaa raijata sen ikäisenä jotain muijaa kämpille, "hyss, ollaan hiljaa kun vanhemmat nukkuu"! :grin:

Onhan se sitten kiva siinä vaiheessa muuttaa johonkin pieneen vuokrakämppään kun on auto maksettu. Ennemmin maksan kunnon asuntoa kuin asuisin vanhempien luona ja ajaisin tuliterällä autolla!

-Mikko
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

On 2004-09-16 11:33, ascoma wrote:
Joo on se simo omalla cashillä seen auton hommannu...Oli vaan kuulema kysyssä ukoltaan ,ett voiko viel asuu 5 vuotta kotona:)
Just joo, omillahan se. Hittoako minäkin koulua käymään, eikun vaan myyntiedustajaksi niin saa 50k€ auton jo 20v vanhana.

Perkele kun on alavalinnat aina vääriä, kun tuollaisella työllä olisi näköjään rikastunut jo nuorena.

Ja jos joku ei tajunnut viestin sävyä, niin turha puhua paskaa siitä että se on omilla rahoilla ostettu. Edellinenkin oli äitin nimissä :razz:

Ja tässä on takana eräs joensuulainen yritys, jonka joku vanhempi Tuunanen sattuu omistamaan.
Kume
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kume »

On 2004-09-15 12:47, Niki wrote:
Onko kellään tietoa, että mikä voimanpesä on siinä "En häpee olla nopee" -Omegassa? Ettei vaan olis tykki 2.0 8v? :wink:
Joo on siinä. Ei ristus mikä vehe...
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

On 2004-09-16 14:23, Omega 2,0i GLS wrote:
On 2004-09-15 12:47, Niki wrote:
Onko kellään tietoa, että mikä voimanpesä on siinä "En häpee olla nopee" -Omegassa? Ettei vaan olis tykki 2.0 8v? :wink:
Joo on siinä. Ei ristus mikä vehe...
Olihan siellä yksi autokin esittelyssä. Se Lada. Moottoriksi ilmoitetaan 1.2S ruutipytty tuplaputkilla Kuva
Asennetta.
Vastaa Viestiin