Alkuperäinen on Siemensin tekele, miten Hellan anturi on samalla numerolla?On 2004-09-20 14:26, zilakka wrote:
Itse laitoin kiinni tarvikeliikkeestä ostetun hellan anturin(sama numerosarja kuin alkuperäisessä).
X20XEV nakuttelee edelleen
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Itellä on -96 vuoden X20XEV, voikohan siihen päivittää uutta softaa, ja paljonkohan ooppelin liikkeessä siitä perivät, ja onnistuuko ylipäänsäkään. Varmaan on jotain parannusta tapahtunut tuosta 96 vuodesta.On 2004-09-23 16:37, Aatsi wrote:
Hassu juttu jos muut x20xev:een koneen omistajat ei ole huomannut mitään ihmeellistä vaikka eipä tuo kokeileminen juuri paljon maksa vaivaa.Asiasta viidenteen yritin kysellä nyt siltä tutulta tota sun ongelmaa ,mutta sekään ei oikein mitään osannut sanoaAihekkin karkasi boxin päivityksiin.Kannattaa kuulemma ehdottomasti päivittää toi softa ainakin tolla tutulla oli muuttunut käytös täysin x20xev moottorissa ja sillä oli ollut vasta 5vuotta vanha softa.
Itte oon menossa päivittämään ton softan tässä vielä ennen seisotusta.Tuttu ketä päivittää ton mulle sano ,että moottorin luonne muuttui täysin vaikka sillä oli vaan 5v vanha softa.
Jube:Ostin ton pakosarjan kaverilta 20€ se on joskus takuuvaihdettu vectran pakosarja jonka kaveri oli laittanut talteen.Siis kun on vaihdettu se vanhanmallin tiiviste takuuseen siihen uuten ja parempaan niin on samalla heitetty uus pakosarja.Tiiviste makso alennuksilla 16€ ja työ oli helppo.
Jos tuut helsinkiin päin niin ilmota otan sulle kopion tosta pakosarjan kiristysjärjestyksestä ja momenteista
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-09-29 18:19 ]</font>
Jube:Ostin ton pakosarjan kaverilta 20€ se on joskus takuuvaihdettu vectran pakosarja jonka kaveri oli laittanut talteen.Siis kun on vaihdettu se vanhanmallin tiiviste takuuseen siihen uuten ja parempaan niin on samalla heitetty uus pakosarja.Tiiviste makso alennuksilla 16€ ja työ oli helppo.
Jos tuut helsinkiin päin niin ilmota otan sulle kopion tosta pakosarjan kiristysjärjestyksestä ja momenteista
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-09-29 18:19 ]</font>
Käsittääkseni toi päivitys maksaa jotain 50€ pintaan.On 2004-09-29 11:23, ekto wrote:
Milloin menet päivättämään?
Paljonko maksaa?
Omasta päivittelystä en vielä tiedä kun on vähän työkiirusta ja en meinaa millään ehtiä mihinkään ihmistenaikaan.
Toi päivitys tehdään tech:illä eli käsittääkseni kaikkialla missä on tuo laite niin myös pystyvät ajamaan sen uuden softan.
Voin pistää vaikka topikin tosta päivityksestä ja muuttuko mikään kun joskus kerkeen sen tekemään.
Leon FR 20vt
Kävin tuossa äsken oulun oopelin liikkeestä kysymässä ja 45€ maksaa. Harmi vain, kun ei tiedä mikä softa siellä tällä hetkellä on sisällä. Eli jos se on joskus aiemmin huollossa jo vaihdettu, niin sitten tuo koko homma on turha. Ja nykyistä softaversiotahan ei vissiin tiedä ennenku sen lyö testeriin kiinni.?
Juups, onks toi vanhanmallinen tiiviste se parempi vaihtoehto kuin uusi?On 2004-09-29 11:14, Aatsi wrote:
Itte oon menossa päivittämään ton softan tässä vielä ennen seisotusta.Tuttu ketä päivittää ton mulle sano ,että moottorin luonne muuttui täysin vaikka sillä oli vaan 5v vanha softa.
Jube:Ostin ton pakosarjan kaverilta 20€ se on joskus takuuvaihdettu vectran pakosarja.Siis kun on vaihdettu se vanhanmallin tiiviste niin on samalla heitetty uus pakosarja.Tiiviste makso alennuksilla 16€ ja työ oli helppo.
Ilmottelen sitte ku pyörin sielläpäin. Aatsi onks sulla toi vanhempi versio täst koneesta, se missä öljytikku on edestä katottuna oikealla?
Täytys itellekki laitattaa uus ohjelma boxiin ja kattoo miten vaikuttaa.
Joo on öljytikku siinä oikeella edessä.Ai on joku uudenmallinenkin kone??On 2004-09-29 16:00, -jupe- wrote:Juups, onks toi vanhanmallinen tiiviste se parempi vaihtoehto kuin uusi?On 2004-09-29 11:14, Aatsi wrote:
Jube:Ostin ton pakosarjan kaverilta 20€ se on joskus takuuvaihdettu vectran pakosarja.Siis kun on vaihdettu se vanhanmallin tiiviste niin on samalla heitetty uus pakosarja.Tiiviste makso alennuksilla 16€ ja työ oli helppo.
Ilmottelen sitte ku pyörin sielläpäin. Aatsi onks sulla toi vanhempi versio täst koneesta, se missä öljytikku on edestä katottuna oikealla?
Täytys itellekki laitattaa uus ohjelma boxiin ja kattoo miten vaikuttaa.
Mitäs eroa on tossa vanhemmassa on siihen uudempaan?
Siis se peltinen 3kerrostiiviste on se parempi mutta sulla on varmaan ennestäänkin sellanen kun sulla on "suomiauto".Sitä vanhanmallin tiivistettä ei edes metroautossa myyty vaan eräässä varaosaliikkeessä jossa tuttu on töissä.
Eli veikkaan jos osatoimituksesta ostaa sen niin saa sen paremman.
Ootko ny sitä mieltä ,että se sun pakosarjan tiiviste tai pakosarja vuotaa.
E:Olin aikasemmin kirjottanut vähän sekavasti.
Korjailtu tekstiä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-09-29 18:20 ]</font>
päivitetty on, ja vanha softa oli alkuperänen vm98 sportti.
noh, pp-autossa forssa 45e, softa sisälle ja auto ulos. lähtö pihalta tielle ja pätkäys, vikavalo palamaan *ei prkl*, uus startti, 1km eteenpäin ja taas vikavalo. olin valmis jo kääntymään takas mutta meinasin, että viellä kerran - ja sitä kertaa ei tullutkaan sitten enään, hassua
.
nyt on 200km takana uudella softalla, mitään suurta eroa en ole kyllä huomannut, ehkä, ehkä ei auta mihinkään - persdyno on hiukan huono arvioimaan tämmösiä.
tai no, kulutukset voi olla, että on pienentynyt ihan vähän, mutta en pysty viellä siitäkään sanomaan mitään, lisää kilsoja tulee tänään noin 300 niin katotaan.
noh, pp-autossa forssa 45e, softa sisälle ja auto ulos. lähtö pihalta tielle ja pätkäys, vikavalo palamaan *ei prkl*, uus startti, 1km eteenpäin ja taas vikavalo. olin valmis jo kääntymään takas mutta meinasin, että viellä kerran - ja sitä kertaa ei tullutkaan sitten enään, hassua
nyt on 200km takana uudella softalla, mitään suurta eroa en ole kyllä huomannut, ehkä, ehkä ei auta mihinkään - persdyno on hiukan huono arvioimaan tämmösiä.
tai no, kulutukset voi olla, että on pienentynyt ihan vähän, mutta en pysty viellä siitäkään sanomaan mitään, lisää kilsoja tulee tänään noin 300 niin katotaan.

Vectra on p0p
noniin, taas on ilmeisesti kailahtanut yx pinnapultti pakosarjasta. (X20XEV vectra -00)On 2004-09-29 11:14, Aatsi wrote:
Oiskohan Aatsilta mahdollista saada tuota kiristys/momentti ohjetta, jos vaikka samalla vaihtais sen tiivisteen "siihen parempaan" jos joku kertoo mistä sellaisen saa.
ex.
Vectra 2.6 V6 Sport Voyage, ex.
Vectra 2.0 16V Sport
Stand up, look up, realize, fade away... 
Vectra 2.6 V6 Sport Voyage, ex.
Vectra 2.0 16V Sport 
Kerro toki, jos jotain muutosta huomaat, itellä tosiaan tuo sama operaatiosuunnitelmissa, mutta mietiskelen vielä sitä kannattavuutta.On 2004-09-30 12:29, Finl wrote:
päivitetty on, ja vanha softa oli alkuperänen vm98 sportti.
noh, pp-autossa forssa 45e, softa sisälle ja auto ulos. lähtö pihalta tielle ja pätkäys, vikavalo palamaan *ei prkl*, uus startti, 1km eteenpäin ja taas vikavalo. olin valmis jo kääntymään takas mutta meinasin, että viellä kerran - ja sitä kertaa ei tullutkaan sitten enään, hassua.
Vastasin sun privaan ja etin sen lapun niin katellaan lisää.On 2004-09-30 13:56, Jardés wrote:noniin, taas on ilmeisesti kailahtanut yx pinnapultti pakosarjasta. (X20XEV vectra -00)On 2004-09-29 11:14, Aatsi wrote:
Oiskohan Aatsilta mahdollista saada tuota kiristys/momentti ohjetta, jos vaikka samalla vaihtais sen tiivisteen "siihen parempaan" jos joku kertoo mistä sellaisen saa.
Suosittelen soittamaan osatoimitukseen noista pinnapulteista ja siitä tiivisteestä.
Noita pinnapultteja ei löytynyt ainakaan keväällä suoraan varastosta.
Leon FR 20vt