kokemuksia V6 omegasta
-
Rollomppu2,5
- 'Kadett'

Jospa et alkais mulle kuitenkaan..
SE oli joku saksan foorumi mis niin sanottiin,eikähän noin normi vireillä saa ku noin 20-30 hepoa.Sitte ku heittää katit pois ja alkaa lähöistä asti tekeen nin eri juttu.
Ja mä kyllä tod.näk. tiedän mistä puhun.
että kiitoos mooi..
ja sorry jos sattu herkkäännahkaas;DDDDD
SE oli joku saksan foorumi mis niin sanottiin,eikähän noin normi vireillä saa ku noin 20-30 hepoa.Sitte ku heittää katit pois ja alkaa lähöistä asti tekeen nin eri juttu.
Ja mä kyllä tod.näk. tiedän mistä puhun.
että kiitoos mooi..
ja sorry jos sattu herkkäännahkaas;DDDDD
Näin on. Mukava että on suuri asiantuntija jonka puoleen voi aina kääntyä.On 2005-01-30 20:30, Woody wrote:
On se mukava kun olemme saanneet tänne tuollaisen reippaan nuoren miehen lisäämääm tietämystämme näihin V6 moottoreihin...Toivottavasti voimme jatkossakin kääntyä puoleenne kohdatessamme ongelmia varsinkin suorituskyvyn lisäämisessä.
PS, ennen pohjoisessa on ollut talvella paljon 100km/h rajoituspätkiä. Nykyään nekin on sitten kai vaihdettu johonkin 140km/h malleihin...
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ei,ei.. http://koti.mbnet.fi/lalle/IMG_0554444.JPGOn 2005-01-30 23:07, skk wrote:
PS, ennen pohjoisessa on ollut talvella paljon 100km/h rajoituspätkiä. Nykyään nekin on sitten kai vaihdettu johonkin 140km/h malleihin...
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Minuakin kiinnostaa nähdä ne laput. Ja lyijykynällä piirrettyjä en kelpuutaOn 2005-01-30 23:22, omega v6 wrote:
niin laitappa Rollomppu2,5 dynolaput tänne niin nähään oon jonkun verran värkänny tuon ooppelin v6 kans oon oikeesti kiinnostunu tuosta sun virityksestä.
Eikös Sakut myyneet joskus 2.5l V6:seen sitä pakettia missä tuli kaikki nokat, säädettävät pyörät, uudet imut, pakosarjat, resonaattori, sitten autokohtaisesti säädettävä chippi. Ja mitähän muuta. Hintaa oli helvetisti ja vielä vähän päälle. Tehoa lupasivat n200hp sillä paketilla. Väännöt tosin nousivat paremmin.
Joten aika hyvin tuo +200hp on noin kotikonstein viritettynä
<font size=-1>[ This Message was edited by: bomega on 2005-01-31 09:49 ]</font>
Esim. tälläisellä sarjalla saapi helposti lisäpolleja ja eipä tuo hintakaan ole paha per lisä hvOn 2005-01-31 09:39, Bomega wrote:
Joten aika hyvin tuo +200hp on noin kotikonstein viritettynä
http://www.exhaustgas.com/ProductDetail ... ID=&RepID=
Edit: Ei katukäyttöön tietenkään
<font size=-1>[ This Message was edited by: kapiteeli on 2005-01-31 10:03 ]</font>
-
Rollomppu2,5
- 'Kadett'

Jaahas.. johan nyt sattu herroille arkaan paikkaan.
Aika ihmeellisiä sällejä jos ei irtoa tuosta myllystä kahtasataa ku mantan 2.0:sta irtoaa normi ralli vireillä sellainen 180hp.........
Mutta sama se mulle, ei jaksa tingata ;DD
JA niinku sanoin se oli joku saksalaisten sivusto jolla niin luvattiiin. ei vissiin minun vika jos ne tyhmempiä ku TE?
Aika ihmeellisiä sällejä jos ei irtoa tuosta myllystä kahtasataa ku mantan 2.0:sta irtoaa normi ralli vireillä sellainen 180hp.........
Mutta sama se mulle, ei jaksa tingata ;DD
JA niinku sanoin se oli joku saksalaisten sivusto jolla niin luvattiiin. ei vissiin minun vika jos ne tyhmempiä ku TE?
Kyllä voimallakin pärjää!! 
-
Rollomppu2,5
- 'Kadett'

-
Raswahabbo2,5
- 'Agila'
Se oli siis totta!!
Olin rollossa tuossa syksyllä ja ihmettelin ku joku hullu tulee 190 kieselillä kiusaan valoihin...
Enpä sitten ehtiny nähä ku taivaansinisen värin ja mahtavan savun niin renkaista kuin putkesta!!
Täytyy sanoa et sen pellin alla on hevoset pakko olla kurissa,toisinku tälläsel kuminauhal..
Olin rollossa tuossa syksyllä ja ihmettelin ku joku hullu tulee 190 kieselillä kiusaan valoihin...
Enpä sitten ehtiny nähä ku taivaansinisen värin ja mahtavan savun niin renkaista kuin putkesta!!
Täytyy sanoa et sen pellin alla on hevoset pakko olla kurissa,toisinku tälläsel kuminauhal..
Ei nimi miestä pahenna;)
On 2005-01-31 19:49, Raswahabbo2,5 wrote:
Se oli siis totta!!
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
10 pistettä ja papukaijamerkki..On 2005-01-31 19:49, Raswahabbo2,5 wrote:
Se oli siis totta!!
Mikä on Rollo?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Leksa on 2005-01-31 22:16 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Leksa on 2005-01-31 22:17 ]</font>
Niin, Rollomppu2,5 ja Rasvahabbo2,5 eivät voi olla yksi ja sama henkilö, eihän?
Ja tottahan kaikki on totta mitä internetiin on viitsitty laittaa, eikös. Varsinkin nämä virijutut...
Jetsulleen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarksi on 2005-01-31 22:23 ]</font>
Ja tottahan kaikki on totta mitä internetiin on viitsitty laittaa, eikös. Varsinkin nämä virijutut...
Jetsulleen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: jarksi on 2005-01-31 22:23 ]</font>