Opel GT:n Salpparin kisoissa esillä.. Ei siinä mitään, mutta takaa meni joku naikkonen ja kysyi "Mikä tää on? Onko tää mustangi?" Sai kyllä päivän parhaat naurut
Edit: Ja keltainen c-kaddu tuli vastaan kun ajelin Lahdesta Hml:an. En ole varma bongasinko saman sitten Hml:n ABC:llä illemmalla.
Joku veteli ruskealla a-vectralla sittarinsuoraa ainaki kuuttasataa (lausu kummeli-äänellä). Mielessäni toivoin hartaasti poliisien olevan tötterö kourassa passissa, mutta ei näkynyt.
Viimeksi toivoin poliiseja samassa paikassa kun roudattiin Evo Lancereita junaan ja kappas.. työkaveri voitti arpajaisissa 180€
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
Kuka myöntää olleensa Lopen Catiskassa sunnuntaina 2.3 pinkillä Calibralla siinä klo 13.00 aikaan? Autoa oli laitettu ihan mukavasti ja kenties jotain helmiäisväriä ?
-AM- kirjoitti:Wlle ja vihreä astra bongattu jatkoleksalla tuossa 22.45, olit raatilla jonku sinisen b-vecun kans.. Itse olin siinä vieressä vectralla...
Turkuun tulleen First Stop rengas liikkeen pihassa seisoo H Astra, sopivasti laiteltu, irmscher maski, kromatut peilien kuoret yms. Se vaan on niin komia
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
tänään aamulla (n. 9.00) ajelin itäväylää helsinkiin päin, takanani tummansininen g-astra farkku tuning-puskurilla. valojen jälkeen kiihdytin n. 80km/h (mittarin mukaan, alueella 60 rajoitus) ja astra halusi silti ohi. seuraavissa valoissa ajoi punaisia päin, itse jäin valoihin. jatkoin matkaa valojen vaihduttua, ja mäen takana oli poliisit pysäyttänyt astran. tuli pieni vahingonilon virne naamalle, mutta olisivat luultavasti pysäyttäneet minut jollei astra olisi ajanut edessä..