Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
^Mä taas en tajua et jos vie koirat jonnekki pellolle keskelle mettää, niin miks ne sielläkin pitäs kiinni olla. Harmi homma et tyyppi oli oman (myöskin irrallaan olevan) koiransa kanssa samoilla seuduilla.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Jos ei koiriaan pysty hallitsemaan, niin ei niitä pitäisi päästää vapaaksi missään.mannion kirjoitti:^Mä taas en tajua et jos vie koirat jonnekki pellolle keskelle mettää, niin miks ne sielläkin pitäs kiinni olla. Harmi homma et tyyppi oli oman (myöskin irrallaan olevan) koiransa kanssa samoilla seuduilla.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ite en oo koiraa jaksanu täysin kouluttaa joten ite piän irti vain todella mettässä jossa ei ketään tuskin ole, ihan vain sen takia että välttyy kiusalliselta tilanteelta jos koira tahtookin jonku tykö mennä haisteleen. Koirana siis lepponen kultanennoutaja, ei tappaja
Vaimoke sitä sitte piettää iltasin pihalla irti.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
No vittu just ton takia, daa?mannion kirjoitti:^Mä taas en tajua et jos vie koirat jonnekki pellolle keskelle mettää, niin miks ne sielläkin pitäs kiinni olla.
Nää on ihan vitun turhia juttua ihmisten oman typeryyden takia.
Johnny, la gente esta muy loca.
Rookeri kirjoitti:Luin että vaimoke pidetään sitte iltasin pihalla irti.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Mielestäni eivät ole ansainneet korotuksia, mitä itse vastaat?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 6_uu.shtml
Tälläistä meillä päin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 1_uu.shtml
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Tällainen vahvistaa entisestään minun luottamusta uskovaisiin...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Ei sitten kannata yleistää kaikkia kuuluvaksi samaan porukkaan. Vanhoillislestadiolaiset ovat aika ääripään ihmisiä.tuikki kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 6_uu.shtml
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
No ei tietenkään... vähän ehkä turhan kärjistetysti mainitsin asiasta, mutta usein on tullut huomattua, että ei ne muutkaan "kiihko"uskovaiset ole paljoa sen parempia kuin nuo vanhoillislestadiolaiset.(F)ast_tra kirjoitti:Ei sitten kannata yleistää kaikkia kuuluvaksi samaan porukkaan. Vanhoillislestadiolaiset ovat aika ääripään ihmisiä.tuikki kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 6_uu.shtml
Onpa noita uskovaisia omassakin tuttavapiirissä, mutta eipä ne tyypit pahemmin jaksa näin ateistia häiritä. Mitä nyt joskus pitää vähän "vääntää kättä"
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Johnny kirjoitti:No vittu just ton takia, daa?mannion kirjoitti:^Mä taas en tajua et jos vie koirat jonnekki pellolle keskelle mettää, niin miks ne sielläkin pitäs kiinni olla.tuskin nuokaan nyt ihan keskellä tietöntä korpea on olleet kun siel nyt muitakin oli...
Nää on ihan vitun turhia juttua ihmisten oman typeryyden takia.
Nimenomaan, ja miks vittu täytyy hankkia koira jos ei ole innostusta kouluttaa sitä käyttäytymään?
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
^No vittu kun se koira on eläin, sillä on eläimen tahto/vaistot vaikka sitä kuinka kouluttais..
Luulis et sen takia sinne korpeen on menty, ETTEI siellä olis muita. Paska säkä kun sattu olemaan..
Otti meilläki koira&kissa tänää yhtee vaikka kuinka komenti että ei mene sen kissan lähelle..
Luulis et sen takia sinne korpeen on menty, ETTEI siellä olis muita. Paska säkä kun sattu olemaan..
Otti meilläki koira&kissa tänää yhtee vaikka kuinka komenti että ei mene sen kissan lähelle..
OCFormulatietäjä 2011
Koiran käytöskoulutus ei paljoa auta jos kyseessä on niin sairaat yksilöt että ne raatelee muut koirat kuoliaaksi.
Sillon kun koira tappaa toisen koiran, sen käytös ei enää ole koiralle tyypillistä ja se on päästettävä päiviltään pikimmiten. Ja mieluiten jo ennen kuin tuollaista pääsee tapahtumaan.
Tappelu ja rähinä ei todellakaan ole sama asia kuin hengiltä raateleminen, sitä nyt elukoitten kesken tapahtuu lähes aina ennemmin tai myöhemmin. Toki kunnollinen laumanjohtaja ei salli sellaistakaan laumassaan tapahtuvan.
Sillon kun koira tappaa toisen koiran, sen käytös ei enää ole koiralle tyypillistä ja se on päästettävä päiviltään pikimmiten. Ja mieluiten jo ennen kuin tuollaista pääsee tapahtumaan.
Tappelu ja rähinä ei todellakaan ole sama asia kuin hengiltä raateleminen, sitä nyt elukoitten kesken tapahtuu lähes aina ennemmin tai myöhemmin. Toki kunnollinen laumanjohtaja ei salli sellaistakaan laumassaan tapahtuvan.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Jyväskyläläisnuoret suorittamaan kondomiajokorttia.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... tti/602825Jyväskyläläisnuoret pääsevät testaamaan osaamistaan kondomin käytön ja vastuullisen seksin saralla. Kondomiajokortin voi suorittaa perjantaina 1. lokakuuta Vaajakosken nuorisotilassa. Viikkoa myöhemmin teoriaopinnot ja ajokoe järjestetään Palokan nuorisotilassa.
aako kirjoitti:Jyväskyläläisnuoret suorittamaan kondomiajokorttia.
ajokoe