jep elikä nyt kun mesen kautta saa aktiivisia kerholaisia huhuilla että ollaan saatu porukkaa mukaan. menen käymään ens viikon aikana suzukartilla varaan alustavasti aikaa jonka jälkeen tulee minulle vain sitovia ilmoituksia. ja katson kaksi eripäivää joista valitsemme enemmistölle sopivan ajan.
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club--- Pieni mies ja suuret puheet
onkos ens lauantaina sitten tulossa lahdesjärvelle paljon porukkaa??
vois ilmestyä paikalle muutaman auton voimin jos sinne ois joitain tulossa/jos ei tuu lähettyä kipolle!!
juhnutus kirjoitti:onkos ens lauantaina sitten tulossa lahdesjärvelle paljon porukkaa??
vois ilmestyä paikalle muutaman auton voimin jos sinne ois joitain tulossa/jos ei tuu lähettyä kipolle!!
juhnutus kirjoitti:onkos ens lauantaina sitten tulossa lahdesjärvelle paljon porukkaa??
Tarkoitus olisi paikalle yrittää - olettaen että rihne kestää matkan rasitukset ja että Järviön ja Lempäälän välillä on tie sen verran auki että pääsee...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Sorry, anteeksi! Joo tosiaan mun kotisivuille on hakkeroitu sunnuntaina. Olen yrittänyt selvittää asiaa.. Ihan v..tun jees. Webhotellissa sanoivat että ei ole tietoa miten kaikki tapahtunut, joku nöösinyt salasanat, tosin nekin tiedostot johon mulla ei ole mahdollisuutta puuttua oli myös tuhoutuneet! v..ttaa! No koko roska "palo" tuhka tuuleen. Onneks mulla löytyy backupit. Tosin se vaatii työtä aika lailla. Voi v..tu! Elämä on..
kyllä ollaan tulossa paikalle ellei lempäälässä ole liukasta tai lunta tiellä barbou ei kai sitä vittuilla kyllä se 190 on hyvässä kunnossa ja jos ei niin ilmat lauhtuu niin jos pääsis suolaa levittään teidän kaikki iloksi!
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club--- Pieni mies ja suuret puheet