Verottaja antaa vähentää matkakulut halvimman kulkuneuvon mukaan.
Kuitenkin vähennykset tehdään dösän tai junan mukaan, jotka paljon kalliimpia kuin esim. .
Miksi?
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
työpaikalle tuli uudet koneet. kun ekaa kertaa rupesin googlettamaan, niin selain kysäs että tallennetaaks nää hakusanat. no minä tyhmänä siihen että joo! nyt ku googles alkaa kirjottaa jotai, nii ei ehi ku K:n laittaa ni välimuisti tarjoo "kulli","kiklu","kipeet kikkeli karnevaalit" etc etc..
hävettää jos joku vaikka nopeesti käy mun koneel googlettamassa lähimmän K-kaupan..
miten ton iljettävän muistin saa nollattuu/dellattuu? käyttiksenä ihan vaan explorel.
Tekeekö Opel jotain yhteistyötä jopa Renaultin kanssa?!
Opel Vivaro ja Renault Trafic ovat aika paljon samannäköisiä, ja niistä löytyy samaa moottoriakin, renun 1.9-litraista turbokiisseliä.
Osku kirjoitti:Tekeekö Opel jotain yhteistyötä jopa Renaultin kanssa?!
Opel Vivaro ja Renault Trafic ovat aika paljon samannäköisiä, ja niistä löytyy samaa moottoriakin, renun 1.9-litraista turbokiisseliä.
Tarkemmin en asiasta tiedä, mutta tuulilasi-lehdestä poimittua:
"Nissan Primastar, Opel Vivaro ja Renault Trafic ovat siis yksi ja sama auto. Moottori ja voimansiirto tulevat Rellulta, ja myös mittariston ja sisävarusteiden tyyli paljastaa ranskalaisperäisyyden."
Eli kai ne pitkälti sama auto eri merkin alla vaan myydään.
Voisko joku painaa ton sorvin play nappia niin sais senkin pyöriin? Harvinaisen väsyttävä yövuoro. Hohhoijaa... Viä pari tuntia niin pääsee kattoon kylmää rinkiä vhs:ltä kohinan ja rapinan kanssa.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi