Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Trailerin päällä oleva GT/E Manta Karkunvuoren tunnelin kohdilla Jyväskylän suuntaan mentäessä.. Tulin itse Hesasta päin ja ryykäsin eteen.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Aa vai bee?Hensku kirjoitti:Trailerin päällä oleva GT/E Manta Karkunvuoren tunnelin kohdilla Jyväskylän suuntaan mentäessä.. Tulin itse Hesasta päin ja ryykäsin eteen.
Motonettiin menomatkalla tais tulla sama valkoinen b manta traillerin päällä jossa oli takapyörän päällä raidat ja veturina tais olla joku valkoinen paku, enemmän tuli kiinnitettyä huomio tuohon mantaanHensku kirjoitti:Trailerin päällä oleva GT/E Manta Karkunvuoren tunnelin kohdilla Jyväskylän suuntaan mentäessä.. Tulin itse Hesasta päin ja ryykäsin eteen.
Tuli vastaan (16:33) E9 ja E12 tien rampin risteyksessä oli kääntymässä kohti lahtea.
Teen tarrojen leikkausta.
Bee. Tän veturina oli joku musta tms tummahko iso lava-auto, joten ei kaiketi ole sama kuin niemman bongaama ellei sitten vetoauto ole yks yllättäen vaihtunutelwin kirjoitti:Aa vai bee?Hensku kirjoitti:Trailerin päällä oleva GT/E Manta Karkunvuoren tunnelin kohdilla Jyväskylän suuntaan mentäessä.. Tulin itse Hesasta päin ja ryykäsin eteen.
Voi olla et olikin, enään kotio tullessa muista kaikkeaHensku kirjoitti:Bee. Tän veturina oli joku musta tms tummahko iso lava-auto, joten ei kaiketi ole sama kuin niemman bongaama ellei sitten vetoauto ole yks yllättäen vaihtunu
Teen tarrojen leikkausta.
kultanen tuunattu a veccu tul mikkelissä porrassalmenkadulla vastaan juuri
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
seinäjoen sopurahas oli Hopia GTS vectra
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Tummansininen (?) tai jotai violettiin päin, bertone astra, ajeli perässä hetken Sammonvaltatiellä ja kääntyi samaan suuntaan valoista. Joku tönninkihärpätin oli ainakin etupuskurissa.
Tänään Keski-Palokassa beigen värinen 5 ovinen Gsi Kadetti.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Jollain vanhemmalla pariskunnalla? Keskustassa olen nähnyt muutamaan otteeseen samanmoisen, sisusta vaan kielii jotain muuta kuin ulkokuori..J_J2 kirjoitti:Tänään Keski-Palokassa beigen värinen 5 ovinen Gsi Kadetti.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Jep. Joku vanhempi nainen sillä ajo ja en nähny sinne sisälle.Ile84 kirjoitti:Jollain vanhemmalla pariskunnalla? Keskustassa olen nähnyt muutamaan otteeseen samanmoisen, sisusta vaan kielii jotain muuta kuin ulkokuori..J_J2 kirjoitti:Tänään Keski-Palokassa beigen värinen 5 ovinen Gsi Kadetti.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Tummanpunanen farkku Gastra tuli vastaan vähän ennen Kittilän keskustaa leviltä päin ennen kolmea. Oli jonkin näkönen korisarja (rieger etulippa, helmat) 5 puolaset alupallot alla, dayline valotkin näytti olevan.
Oisko ollu suksiboksi katolla, ei muista ennää.
Oisko ollu suksiboksi katolla, ei muista ennää.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Seppälässä harmaa farkku G-Astra. Oli korisarjat ja kaikki. Siisti laitos.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Samannäköinen laitos tuli jossain Muuramen (?) kohdilla vastaan. Sitten tuli bongattua tipunkeltainen tigra twintop Patalahden st1:llä.mannion kirjoitti:Seppälässä harmaa farkku G-Astra. Oli korisarjat ja kaikki. Siisti laitos.
Päivölänkadun st1:llä Seinäjoella Musta B-Ascona punaisilla ralliroiskeläpillä varustettuna.. Kenenkään täältä??