Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
taisi olla hudu tuusulan väylällä sulan kohdilla helsinkiin päin tossa 7 aikoihin
Juu, oltiin kundin reeneistä tulossa hyrylän kuplahallilta.
Minä en teikäläistä kyllä nähny... Millä kalustolla olit liikkeellä?
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Voi olla.. Tosin olin semmosen punaisen kusilamppu venton kyydis, missä lensot alla ja tontissa. Käännyttii just motonettii päin, kun olit siinä valoissa.Kimmo_89 kirjoitti:Taas puoliunessa ajellu ku mitään nääHartsa__90 kirjoitti:Kimmo_89 motonetin liikennevaloissa klo 16 aikaan.
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
No olin duunipaikan sinisellä massaan sulautuvalla ford focuksella.. eli ei ihme että et huomannu..hudu79 kirjoitti:Juu, oltiin kundin reeneistä tulossa hyrylän kuplahallilta.
Milläs autolla itte ajelet nykyään?Timba kirjoitti:Nick13 bongattu eilen Viherlaaksossa.
ex. Opel Signum -03
e92 bemmillä.
No perhana kyllähän mä sen venton näin ja vänkäri (sinä?) vielä käännyit katsoon mua päinHartsa__90 kirjoitti:Voi olla.. Tosin olin semmosen punaisen kusilamppu venton kyydis, missä lensot alla ja tontissa. Käännyttii just motonettii päin, kun olit siinä valoissa.Kimmo_89 kirjoitti:Taas puoliunessa ajellu ku mitään nääHartsa__90 kirjoitti:Kimmo_89 motonetin liikennevaloissa klo 16 aikaan.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
ChiEf tuli Monzalla Lehmossa vastaan ysin maissa. Morotin viininpunasen pappa-almeran ratista. 
Huomasin pikkasen myöhässä, yritin vielä huitoa perään.mosir kirjoitti:ChiEf tuli Monzalla Lehmossa vastaan ysin maissa. Morotin viininpunasen pappa-almeran ratista.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
OikeinKimmo_89 kirjoitti:No perhana kyllähän mä sen venton näin ja vänkäri (sinä?) vielä käännyit katsoon mua päinHartsa__90 kirjoitti:Voi olla.. Tosin olin semmosen punaisen kusilamppu venton kyydis, missä lensot alla ja tontissa. Käännyttii just motonettii päin, kun olit siinä valoissa.Kimmo_89 kirjoitti:Taas puoliunessa ajellu ku mitään nääHartsa__90 kirjoitti:Kimmo_89 motonetin liikennevaloissa klo 16 aikaan.
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
Minäki huomasin vasta kohallajuzze kirjoitti:WIllen bongasin mejän parkkipaikalta ja hetkeä myöhemmin ajoi vastaan enkä tunnistanu autoa kun vasta myöhässä![]()
Noh, joskos ois omega kohta hieman tunnistettavampi
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Voi ollaHartsa__90 kirjoitti:OikeinKimmo_89 kirjoitti:No perhana kyllähän mä sen venton näin ja vänkäri (sinä?) vielä käännyit katsoon mua päinHartsa__90 kirjoitti:Voi olla.. Tosin olin semmosen punaisen kusilamppu venton kyydis, missä lensot alla ja tontissa. Käännyttii just motonettii päin, kun olit siinä valoissa.Kimmo_89 kirjoitti:Taas puoliunessa ajellu ku mitään nääHartsa__90 kirjoitti:Kimmo_89 motonetin liikennevaloissa klo 16 aikaan.Unehtu kättä nostaa, oisit kuitenki vaa ollu iha
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Susannanna ajo Kempeleessä vastaan 
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Susannana näky Motonetissä.
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
Tännää tullu sopivasti kempeleen kunnantalon liikenneympyrän ja tuhkasellin välillä vastaan ainaki js34, susannana, rautsi ja -antsaki tuli veculla vastaan.