Omega B1 irmscher x20xev
Re: Omega B1 irmscher x20xev _
Ei Berneristä saa mitään kovin erikoisia pultteja, ei edes tilaamalla. Kyselty on. Ja jos tosiaan noita jarrukilpiä kiinni pitäviä pultteja tarkoitatte, niin pitäisi ihan marmorilta ainakin löytyä. Automuovilta nyt ainakin. Itse sieltä yhden joutunut aikoinaan tilaamaan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
ne ei vaan välttämättä halua tilata jotain muutamaa kappaletta jotain erikoista pulttia.. sinänsä aika perseestä.. mitä nyt mikkelissä olin inventaarissa niin kyl löyty vaikka mitä pulttiaNalen kirjoitti:Ei Berneristä saa mitään kovin erikoisia pultteja, ei edes tilaamalla. Kyselty on. Ja jos tosiaan noita jarrukilpiä kiinni pitäviä pultteja tarkoitatte, niin pitäisi ihan marmorilta ainakin löytyä. Automuovilta nyt ainakin. Itse sieltä yhden joutunut aikoinaan tilaamaan.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Pulttitopic
Motonetistä zxn kärkisarja, jossa on tollanen 75mm pitkä kärki, hintaa tais olla joku 7€

Ei varmaan ois tota uutta kilpeä tarvinnu halkaista jos navan oisin irrottanutRookeri kirjoitti:Tarviko napa irroittaa että sai pultit auki?
Motonetistä zxn kärkisarja, jossa on tollanen 75mm pitkä kärki, hintaa tais olla joku 7€

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Mikkelissä oli kyl melko kattava valikoima...ainut mitä tulee mieleen ettei löytyny eikä saanu tilaamallakaan oli sellaiset pinnapultit missä olis toisessa päässä M8 ja toisessa M6. Muistelisin kuitenkin tuollaisia jossain nähneeni joskus joten vahva epäilys on siitä että tuollaisia olis kuitenkin olemassaAri-S kirjoitti:ne ei vaan välttämättä halua tilata jotain muutamaa kappaletta jotain erikoista pulttia.. sinänsä aika perseestä.. mitä nyt mikkelissä olin inventaarissa niin kyl löyty vaikka mitä pulttiaNalen kirjoitti:Ei Berneristä saa mitään kovin erikoisia pultteja, ei edes tilaamalla. Kyselty on. Ja jos tosiaan noita jarrukilpiä kiinni pitäviä pultteja tarkoitatte, niin pitäisi ihan marmorilta ainakin löytyä. Automuovilta nyt ainakin. Itse sieltä yhden joutunut aikoinaan tilaamaan.
Todennäköisesti väärässä.
Mulla on ollu nuo kaikki erikoispää sarjat siitä asti, kun Opeleita on ollu tontillasamsa87 kirjoitti:Pulttitopic![]()
Ei varmaan ois tota uutta kilpeä tarvinnu halkaista jos navan oisin irrottanutRookeri kirjoitti:Tarviko napa irroittaa että sai pultit auki?![]()
http://i272.photobucket.com/albums/jj16 ... C00061.jpg
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Nyt on käsijarru kasassa taas. Mitäs raati on mieltä uskallanko suoraan leimalle?
Kuskin puoli on viiden napsun jälkeen lukossa ja apparin puoli kuudennen. Tämä siis 17" vanteen puolista käsi voimalla testattuna, ja kyllä ne tossa lumella molemmat lukkoon sai.. Kahdeksan naksua kahvaa jaksaa repiä ylöspäin.

Kuskin puoli on viiden napsun jälkeen lukossa ja apparin puoli kuudennen. Tämä siis 17" vanteen puolista käsi voimalla testattuna, ja kyllä ne tossa lumella molemmat lukkoon sai.. Kahdeksan naksua kahvaa jaksaa repiä ylöspäin.

Re: Omega B1 irmscher x20xev _ Leimalle taas?
Mä vielä kiristäisin niin, että 4napsulla lukos pyörät. Mut voi se leimalla noinki kelvata paha sanoo kuinka tarkka tirehtööri konttorilla on 
Sellanen 4-5 napsua kun nousee niin on hyvä.
Täytyy siis varmaan vaijeria vielä tiukata..

Joskus muistan kuulleeni säätöohjeeksi kolme napsua kahvaa ylös, kiristää niin ettei käsin pyöri levy ja vähän takaspäin kiristysrullaa. Noin kun olen laittanut, on tullut leimalla kehuja. Ja 2kk leimän jälkeen ei ole tarvinnut taas käsijarrua käyttää. 
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Rookeri kirjoitti:Samaa itsekin olen käyttänyretro kirjoitti:Joskus muistan kuulleeni säätöohjeeksi kolme napsua kahvaa ylös, kiristää niin ettei käsin pyöri levy ja vähän takaspäin kiristysrullaa. Noin kun olen laittanut, on tullut leimalla kehuja. Ja 2kk leimän jälkeen ei ole tarvinnut taas käsijarrua käyttää.Viimeks oli 1% jarrutehoissa eroa ja 5 napsua kun leimalla kävin.
Tämä kehu varmaan kostautuu seuraavalla leimalla
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Nonii.. 4 napsua ja auto pysyy mäessä. Vois huomenna yrittää töistä lähteä ajoissa ni kävis konttorilla taas kokeilemassa 

Re: Omega B1 irmscher x20xev _ Ajossa
Tulihan se leima. Ja oikein pitkästi vielä kun tän vuoden katsastus oli jo tullut ajankohtaiseksi, niin nyt saa ajella sit toukokuuhun 2013. 

Noniinsamsa87 kirjoitti:Tulihan se leima. Ja oikein pitkästi vielä kun tän vuoden katsastus oli jo tullut ajankohtaiseksi, niin nyt saa ajella sit toukokuuhun 2013.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
mikäli sitä maailmanloppua ei tule 21.12samsa87 kirjoitti:Tulihan se leima. Ja oikein pitkästi vielä kun tän vuoden katsastus oli jo tullut ajankohtaiseksi, niin nyt saa ajella sit toukokuuhun 2013.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd