Omega B1 irmscher x20xev

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Omega B1 irmscher x20xev _

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Ei Berneristä saa mitään kovin erikoisia pultteja, ei edes tilaamalla. Kyselty on. Ja jos tosiaan noita jarrukilpiä kiinni pitäviä pultteja tarkoitatte, niin pitäisi ihan marmorilta ainakin löytyä. Automuovilta nyt ainakin. Itse sieltä yhden joutunut aikoinaan tilaamaan.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Nalen kirjoitti:Ei Berneristä saa mitään kovin erikoisia pultteja, ei edes tilaamalla. Kyselty on. Ja jos tosiaan noita jarrukilpiä kiinni pitäviä pultteja tarkoitatte, niin pitäisi ihan marmorilta ainakin löytyä. Automuovilta nyt ainakin. Itse sieltä yhden joutunut aikoinaan tilaamaan.
ne ei vaan välttämättä halua tilata jotain muutamaa kappaletta jotain erikoista pulttia.. sinänsä aika perseestä.. mitä nyt mikkelissä olin inventaarissa niin kyl löyty vaikka mitä pulttia
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Pulttitopic :roll:
Rookeri kirjoitti:Tarviko napa irroittaa että sai pultit auki?
Ei varmaan ois tota uutta kilpeä tarvinnu halkaista jos navan oisin irrottanut :wink:
Motonetistä zxn kärkisarja, jossa on tollanen 75mm pitkä kärki, hintaa tais olla joku 7€

Kuva
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Ari-S kirjoitti:
Nalen kirjoitti:Ei Berneristä saa mitään kovin erikoisia pultteja, ei edes tilaamalla. Kyselty on. Ja jos tosiaan noita jarrukilpiä kiinni pitäviä pultteja tarkoitatte, niin pitäisi ihan marmorilta ainakin löytyä. Automuovilta nyt ainakin. Itse sieltä yhden joutunut aikoinaan tilaamaan.
ne ei vaan välttämättä halua tilata jotain muutamaa kappaletta jotain erikoista pulttia.. sinänsä aika perseestä.. mitä nyt mikkelissä olin inventaarissa niin kyl löyty vaikka mitä pulttia
Mikkelissä oli kyl melko kattava valikoima...ainut mitä tulee mieleen ettei löytyny eikä saanu tilaamallakaan oli sellaiset pinnapultit missä olis toisessa päässä M8 ja toisessa M6. Muistelisin kuitenkin tuollaisia jossain nähneeni joskus joten vahva epäilys on siitä että tuollaisia olis kuitenkin olemassa :lol:
Todennäköisesti väärässä.
Deme79
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

samsa87 kirjoitti:Pulttitopic :roll:
Rookeri kirjoitti:Tarviko napa irroittaa että sai pultit auki?
Ei varmaan ois tota uutta kilpeä tarvinnu halkaista jos navan oisin irrottanut :wink:
Motonetistä zxn kärkisarja, jossa on tollanen 75mm pitkä kärki, hintaa tais olla joku 7€

http://i272.photobucket.com/albums/jj16 ... C00061.jpg
Mulla on ollu nuo kaikki erikoispää sarjat siitä asti, kun Opeleita on ollu tontilla :D eli vasta 12vuotta :peukku:
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
samsa87
OCF Member 2015

Nyt on käsijarru kasassa taas. Mitäs raati on mieltä uskallanko suoraan leimalle?
Kuskin puoli on viiden napsun jälkeen lukossa ja apparin puoli kuudennen. Tämä siis 17" vanteen puolista käsi voimalla testattuna, ja kyllä ne tossa lumella molemmat lukkoon sai.. Kahdeksan naksua kahvaa jaksaa repiä ylöspäin.

Kuva
Kuva
jarkkis
OCF Member 2021

Re: Omega B1 irmscher x20xev _ Leimalle taas?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Mä vielä kiristäisin niin, että 4napsulla lukos pyörät. Mut voi se leimalla noinki kelvata paha sanoo kuinka tarkka tirehtööri konttorilla on :-?
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Sellanen 4-5 napsua kun nousee niin on hyvä.
samsa87
OCF Member 2015

Täytyy siis varmaan vaijeria vielä tiukata..
Kuva
retro
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja retro »

Joskus muistan kuulleeni säätöohjeeksi kolme napsua kahvaa ylös, kiristää niin ettei käsin pyöri levy ja vähän takaspäin kiristysrullaa. Noin kun olen laittanut, on tullut leimalla kehuja. Ja 2kk leimän jälkeen ei ole tarvinnut taas käsijarrua käyttää. :hammer:
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Deme79
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Deme79 »

Rookeri kirjoitti:
retro kirjoitti:Joskus muistan kuulleeni säätöohjeeksi kolme napsua kahvaa ylös, kiristää niin ettei käsin pyöri levy ja vähän takaspäin kiristysrullaa. Noin kun olen laittanut, on tullut leimalla kehuja. Ja 2kk leimän jälkeen ei ole tarvinnut taas käsijarrua käyttää. :hammer:
Samaa itsekin olen käyttäny :) Viimeks oli 1% jarrutehoissa eroa ja 5 napsua kun leimalla kävin. :peukku:

Tämä kehu varmaan kostautuu seuraavalla leimalla :lollis: , mutta en ole kertaakaan tarvinnu käkkäriä säädellä leimaa varten. Käsijarru vaijeriston olen kerran omaan mv6:seen vaihtanu, kun katkesi viime talvena. Aina on pelannu ja TODELLA harvoin tulee ees käytettyä,(joo, vaikka tiedän että pitäisi, niin pysyy osat herkkänä), kun on automaatti, ni P-asento riittää :D .
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
samsa87
OCF Member 2015

Nonii.. 4 napsua ja auto pysyy mäessä. Vois huomenna yrittää töistä lähteä ajoissa ni kävis konttorilla taas kokeilemassa :D
Kuva
samsa87
OCF Member 2015

Re: Omega B1 irmscher x20xev _ Ajossa

Tulihan se leima. Ja oikein pitkästi vielä kun tän vuoden katsastus oli jo tullut ajankohtaiseksi, niin nyt saa ajella sit toukokuuhun 2013. :yes:
Kuva
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

samsa87 kirjoitti:Tulihan se leima. Ja oikein pitkästi vielä kun tän vuoden katsastus oli jo tullut ajankohtaiseksi, niin nyt saa ajella sit toukokuuhun 2013. :yes:
Noniin :thumbsup: Ei muuta ku penkkoja levittämään :D
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
zaptori
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja zaptori »

samsa87 kirjoitti:Tulihan se leima. Ja oikein pitkästi vielä kun tän vuoden katsastus oli jo tullut ajankohtaiseksi, niin nyt saa ajella sit toukokuuhun 2013. :yes:
mikäli sitä maailmanloppua ei tule 21.12 ;)
Käyttis -(z)- Astra g 1.6 16v -01
-(z)- Vectra C 2.8T V6 -06

Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Vastaa Viestiin