Sain p*skahalvauksen ku koukkasit eteenNipe kirjoitti:Susannanna ajo Kempeleessä vastaan
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Miksuli kirjoitti:Tännää tullu sopivasti kempeleen kunnantalon liikenneympyrän ja tuhkasellin välillä vastaan ainaki js34, susannana, rautsi ja -antsaki tuli veculla vastaan.
nähny tänään kettää vaikka liikenteessä oon ollukki mut joku nosti äsken kätöstä jostain rinkelibussista kunnantalon ympyrässä niin miksuli sinäkö?
tojjota korolla
Jos Hudu ihmettelit kuka tervehti kuin hitler konsanaan niin minä se vaan lenkillä olin 
En oo ollu.vunpero kirjoitti:Miksuli kirjoitti:Tännää tullu sopivasti kempeleen kunnantalon liikenneympyrän ja tuhkasellin välillä vastaan ainaki js34, susannana, rautsi ja -antsaki tuli veculla vastaan.
nähny tänään kettää vaikka liikenteessä oon ollukki mut joku nosti äsken kätöstä jostain rinkelibussista kunnantalon ympyrässä niin miksuli sinäkö?
tai sitte se oli taas se viimekesänen honda kuski joka tykkäs aina nostella lapastaMiksuli kirjoitti:En oo ollu.vunpero kirjoitti:Miksuli kirjoitti:Tännää tullu sopivasti kempeleen kunnantalon liikenneympyrän ja tuhkasellin välillä vastaan ainaki js34, susannana, rautsi ja -antsaki tuli veculla vastaan.
tojjota korolla
En ollu. Auto saattoi olla.mmarjo kirjoitti:Olitko Nalen tammiston valoissa perjantaina?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Pitäisikö keskustelun nimeksi vaihtaa "Ocf-foorumin kenet bongasin Kempeleessä?". Jatkuvasti saa lukea samoja bongauksia, jos bongaus ei ole tapahtunut Kempeleessä niin se on sitten tapahtunut Oulussa "marketeilla". Kiitos ja anteeksi.
Aijjaa, en mää oo hoksannutMiksuli kirjoitti:Tännää tullu sopivasti kempeleen kunnantalon liikenneympyrän ja tuhkasellin välillä vastaan ainaki js34, susannana, rautsi ja -antsaki tuli veculla vastaan.
Tällä alueella ainakin porukka kehtaa ilmoitella kuka tuli vastaan. Se on voi voi jos ei kukaan muualla täällä viiti ilmotella. Anteeksi ja kiitos.Timba kirjoitti:Pitäisikö keskustelun nimeksi vaihtaa "Ocf-foorumin kenet bongasin Kempeleessä?". Jatkuvasti saa lukea samoja bongauksia, jos bongaus ei ole tapahtunut Kempeleessä niin se on sitten tapahtunut Oulussa "marketeilla". Kiitos ja anteeksi.
- Opel Vectra C2 STW OPC-line 150hp 1.9CDTI -08
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kyllähän tuolla näky Masakoo olevan viihteellä. Hyvältä näyttää pirssi
Ja susannanan kans pari sanaa tuli vaihdettua. Ainii, Hartsa_90 se olin minä joka sillä coupella sulle pitkiä vilkutteli marketeilla

Porukoitten omegalla tultiin vastaan.-Antsa kirjoitti:Aijjaa, en mää oo hoksannutpiru vie, pitäs olla tarkempana liikenteessä
millä sää ajoit?
Mikä me sille mahetaan että tää foorumi alkaa olemaan niin kuollu ja aktiivisimmat bongaajat pyörii Kempele-Oulu akselilla?!Timba kirjoitti:Pitäisikö keskustelun nimeksi vaihtaa "Ocf-foorumin kenet bongasin Kempeleessä?". Jatkuvasti saa lukea samoja bongauksia, jos bongaus ei ole tapahtunut Kempeleessä niin se on sitten tapahtunut Oulussa "marketeilla". Kiitos ja anteeksi.
Marko.L näytti ajelevan Vectrallaan tänään Jämsän Shellin kulmalla.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Sämä bongattu tämänpäiväisestä Koillis-Savosta (paikallislehti) Kadetin kera.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Niinhän tuota tais päästä käymään 
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Susannanan ooppeli parkissa Yhdystuiran edessä.
JepFinBastard kirjoitti:Susannanan ooppeli parkissa Yhdystuiran edessä.