Se olin minä joka nosti kättä pe-la välisenä yönä rautsin vectran takapenkiltä ja hartsa on tainnu siihen aikaan olla juopottelemassa.Jomppara kirjoitti:no perskelesh.oon taas ajellu laput silmillä..Hartsa__90 kirjoitti:Vai ettei ollu Masakoon vectra? Olin kuskina sillä ja tulit vastaan torinrannassaJomppara kirjoitti:kai se miksuliki siellä kaupungissa vectralla pörräs.![]()
![]()
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Hudun Vectra nousi eilen yhden aikaan päivällä 3 tieltä kohti hangonväylää. Taisi perheen kauniimpi osapuoli olla ratin takana ?
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
on mulla sitte ollu melkee silmät auki muttei aivan.Miksuli kirjoitti:Se olin minä joka nosti kättä pe-la välisenä yönä rautsin vectran takapenkiltä ja hartsa on tainnu siihen aikaan olla juopottelemassa.Jomppara kirjoitti:no perskelesh.oon taas ajellu laput silmillä..Hartsa__90 kirjoitti:Vai ettei ollu Masakoon vectra? Olin kuskina sillä ja tulit vastaan torinrannassaJomppara kirjoitti:kai se miksuliki siellä kaupungissa vectralla pörräs.![]()
![]()
ajelikohan viki cabriolla vastaan varkaudes tos kolmen aikaan? abcin suuntaan ol menos
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Kimmo89 se piteli vissiin eilen illalla Muhos-cityssä jotain torikokoustamista hopeisen gastran ja jonkun nissanin kanssa.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Kyllä vain.Hensku kirjoitti:Kimmo89 se piteli vissiin eilen illalla Muhos-cityssä jotain torikokoustamista hopeisen gastran ja jonkun nissanin kanssa.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Kenes kanssa me morjesteltiin tänään päivällä huikkaharjussa? Tunnistaudu farkkuomegamies
Ps. Ajoitko aiemmin mua vastaan sipoossa?
Bongattu hopeisia farkku H Astroja. Akus puol ysiltä Tammistossa ja Hades ysiltä Malminkartonossa. Olin perusunessa, joten tajusin vasta kohdalla ja Tammistossa en käyny heiluttelemaan Subwayn ikkunan takaa.
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Rautsi oli tuossa iltasella tankkaamassa vecculia, minä se morjenstelin mersusta 
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
Juu, Rajamäkeen fudisturnaukseen oli perheen naisväki menossa.Akus kirjoitti:Hudun Vectra nousi eilen yhden aikaan päivällä 3 tieltä kohti hangonväylää. Taisi perheen kauniimpi osapuoli olla ratin takana ?
Kuvia jakoon...Nick13 kirjoitti:Ata ja todella hieno valkoinen b manta bongattu heurekalla. Molemmat taltioitu muistikortille
Itsellänikin oli kamera mukana, mutta ei montaa kuvaa tarttunut kortille jostain syystä...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
vectra c josta oli mustaa kattoa ja konepelti ja oranssit vanteen reunat ja muita yksityiskohtia oranssilla..lentokentäntien valoristeyksessä joskus oisko ollu kymmenen ja yhentoista välissä..komia peli oli. 
VECTRA GT 16v tais pyörähtää naapurissa, ajeltiin pakulla ohi just kun olit istumassa autoon.
J_J2 kävi 
J_J2 tuli Saakosken suoralla vastaan