No ne ei onneks paljoo maksa, ostaa uuden.Enochian kirjoitti:Paitsi jos vika on itse kiintolevyssä.Jarno kirjoitti:Tai sitten laittaa sen huoltoon ilman kiintolevyä.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
mitä suurin piirtein vois maksaa renkaitten vaihto vanteille ja tasapainotus?
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Joulukuussa oli 53 euroa. Puhkes yks talvirengas, mut oli toinen sarja talvikumeja tallissa. Gummisepät vaihto Jkl:ssä.
Edit: kyseessä 17" talvirenkaat, vanteita/renkaita ei kyseisestä putiikista ole ostettu. Näin esimerkkinä.
Edit: kyseessä 17" talvirenkaat, vanteita/renkaita ei kyseisestä putiikista ole ostettu. Näin esimerkkinä.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Vaihtelee liikkeen, rengaskoon ja sen mukaan, onko fillarit ostettu tyyliin rengasonlinesta, vai asennuksen suorittavasta liikkeestäJani_88 kirjoitti:mitä suurin piirtein vois maksaa renkaitten vaihto vanteille ja tasapainotus?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
PRKL heheh.. Kattelinki tosta hauskat kuvat topikista, että wut wut..mannion kirjoitti:^meniks oikeeseen osastoon
Niin varmankiin niin. Ja minä siihen ala kuoria vaihtaa ku se itte sotkenu ne. Ja viel kys. läppämallin nokialainenVeikka kirjoitti:Vaihtamalla kuoretJ_J2 kirjoitti:Kertokaa mulle millä saa puhelimesta kultatussin jäljet pois? Joo tiedän et asetonilla lähtee ja kysilakanpoistoaine ei auttanu. Oli tuon vaimokkeen vanhin poika maalaillu puhelintaan
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Nimenomaan, juuri kysyin rengasliikkeessä työskentelevältä kaverilta mitä maksaa 18" kumien lataus/tasapainotus, tyhjille vanteille ilman alle laittoa.TJT kirjoitti:Vaihtelee liikkeen, rengaskoon ja sen mukaan, onko fillarit ostettu tyyliin rengasonlinesta, vai asennuksen suorittavasta liikkeestäJani_88 kirjoitti:mitä suurin piirtein vois maksaa renkaitten vaihto vanteille ja tasapainotus?
Tais olla ohje hinta jotain 54€, jos vanhat kumit otetaan ensin pois, on hinta tietysti kovempi.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Sonyn tv:ssä on USB-liitäntä ja kun tv:stä selailee ohjelma tietoja on valikossa kohta ajastettu tallennus vaikka ei ole tv:ssä kovalevyä.
Jos tuohon USBiin liittää esim. ulkoisen kovon, osaako se tallentaa ohjelman suoraan sinne?
Jos tuohon USBiin liittää esim. ulkoisen kovon, osaako se tallentaa ohjelman suoraan sinne?
Johnny, la gente esta muy loca.
Ei, ainakin sanottiin mulle. Omassa samsungissa kun painaa tallenus nappulaa, niin tulee vaan lukemaan että ulkoista tallenusvälinettä ei löydy, tarkista kytkentä.Johnny kirjoitti:Sonyn tv:ssä on USB-liitäntä ja kun tv:stä selailee ohjelma tietoja on valikossa kohta ajastettu tallennus vaikka ei ole tv:ssä kovalevyä.
Oishan se liian helppoa jos vaan laittais kovon töllöön kiinni ja ruppeis tallentelemaan ohjelmia
Kalliimmissa malleissa se tallennus usbn kautta saattaa onnistuakin, ja halvemmissakin malleissa sen saattaa saada aktivoitua TVn huoltovalikon kautta.
Pikaisesti googlettamalla taas asiasta, ei oikein löytynyt haluttua vastausta, saattoi kyllä olla hakusanoissakin vikaaEnochian kirjoitti:Kalliimmissa malleissa se tallennus usbn kautta saattaa onnistuakin, ja halvemmissakin malleissa sen saattaa saada aktivoitua TVn huoltovalikon kautta.
Joo täytyy kokeillta tätä tai tallentaa ne sit tikuille tai hommata ulkoinen kovalevyHelpless kirjoitti:Pakkaa piiloon haluamasi tiedostot winrarrilla salasanalla suojattuun tiedostoon.Woody kirjoitti:Saako näissä tietokoneissa noita kansioita ja kuvia laitettua esim jonkun salasanan alle, et jos vie huoltoon niin kaikki ei olisi avoimena?
Muistaakseni microsoft on julkaissut joskus (ainakin xplle) ohjelman jolla kansion salasanasuojaus onnistuu.
En tosin löytänyt netistä vielä mitään mainintaa siitä 15min etsimisen jälkeen.
Minulla on ainakin joskus ollut tuon softan asennuspaketti koneella, mutta en sitäkään enää löytänyt.
edit
Nyt löyty juttu softasta. -> http://plaza.fi/muropaketti/microsoft-j ... usohjelman
/edit
Sitä minä en tiedä mikä tuossa kannettavassa on mutta vie viikon että se käynnistyy, sammuu parhaiten ottamalla akun pois. Netti pelaa aina siten että kun se katkeaa niin sinne ei enää pääse ennenkö on akku otettu pois ja nollattu. Näppäimistö toimii jotenkin epälookisesti, ei toimi kaikki nappulat välillä, ei myöskään langaton hiiri.
En tiedä sitten mikä on. Tiedätte varmaan että kaikkeehan minä osaan tehdä, mutta tietokoneet ei ole ominta alaani. Ei paljoa kiinosta näitä runkata.
Miks tuo d40:nen ei sarjakuvauksella käytä salmaa?
Miksi tuossa tallentavassa boxissa saattaa tallennukset loppua joskus vaikka 2 min ennen loppua? Miksi siinä ei kello pysy kesäajassa vaikka sitä vaihdan? Miksi ohjelma oppaassa ei kellon ajat korjaannu oikeaan aikaan?
onko joku muu saanut ups:lta pakattuja invoice viestejä? mahtaa olla virus? 45,6 kt:n exe tiedoston sisältää
ku en o edes mitään tilannu jotta upsia tarvisin ja vastaanottajan nimikin kuuluu jollekin muulle ku mulle
ku en o edes mitään tilannu jotta upsia tarvisin ja vastaanottajan nimikin kuuluu jollekin muulle ku mulle