Minä tulin vastaan.. Piti viedä manta säädettäväks et pääsee ajeleesmppa kirjoitti:Hauhon paikkeilla vastaan (siis oli menosssa Tampereelle päin) tuli viininpunainen Manta B trailerin päällä, vetoautoon en ehtinyt kiinnittää huomiota.
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
-
vauxhall.boost
- OCF Member

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Manta B TIC -78,
Manta B 400 4x4
Image is nothing Boost is everything
Manta B 400 4x4
Image is nothing Boost is everything
Opc G astra farmari... korson rampista lahdentielle helsinkiin päin... hyvin näyttää kiihtyvän
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
lähes päivittäin tulee kempeleessä niittyrannan tiellä vastaan hopea g astra jollakin korisarjalla..fiksu peli 
Orimattilan keskustassa musta farmari F Astra, kerhon logo tuulilasissa. Kuka tunnustaa?
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Arden Blue OPC Astran perässä ajelin eilen illalla Mechelininkadulla. Näkyy näitä nyt olevan enemmänkin liikenteessä.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Öö, toi voisi kyllä olla melkein minä. LOL. Tankkauskuitissa kelloaika 10:07. Kävin todellakin kysymässä eräältä toiselta autolta, että jonottaako hän mittarille numero yksi. Siinä tankannnut oli mennyt sisälle maksamaan ja ei ollut siirtänyt autoa pois siksi aikaa. En halunnut kiilata kenenkään edelle. No jonotti ja siirryin toiselle puolelle mittaripaikalle numero kaksi odottamaan tankkauksen päättymistä.maritus kirjoitti:OPC Vectra Hyvinkään ABC:llä. Taisi kuskia livästi vituttaa joku siinä tankilla ja kävi "keskustelemassa" muutaman kuskin kanssa, polki vähän veccua jä jätti sen lopulta bensantäyttöpaikan viereen parkkiin
Polkemisesta en tiedä, jos se olin minä, mutta ei tuo kaasujalka ole hirveän kevyt aina.
Minähän se siinä ajelin. Huomasin sut siinä valoissa.Alpha kirjoitti:Arden Blue OPC Astran perässä ajelin eilen illalla Mechelininkadulla. Näkyy näitä nyt olevan enemmänkin liikenteessä.
Astra Z20LEH x2
Joo me just kaverin kaa siinä kateltiin, että mitä ihmettä oikein tapahtuu. Katselinkin ettei taida olla siinä ekassa autossa kuskia paikalla (no ei, vituttais toi muakinSir Vili kirjoitti:Öö, toi voisi kyllä olla melkein minä. LOL. Tankkauskuitissa kelloaika 10:07. Kävin todellakin kysymässä eräältä toiselta autolta, että jonottaako hän mittarille numero yksi. Siinä tankannnut oli mennyt sisälle maksamaan ja ei ollut siirtänyt autoa pois siksi aikaa. En halunnut kiilata kenenkään edelle. No jonotti ja siirryin toiselle puolelle mittaripaikalle numero kaksi odottamaan tankkauksen päättymistä.
Polkemisesta en tiedä, jos se olin minä, mutta ei tuo kaasujalka ole hirveän kevyt aina.
Mutta hei sentään jonkun foorumilaisen bongannut kun kaikki muiden opelien, mitä bongaan, omistajat ei tänne ikinä kirjoita mitään
Eilen Palokan ABC:llä hopeinen C-Veccu GTS. Kromivanteet oli alla. Jonkun täältä?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Minähän se!mannion kirjoitti:Eilen Palokan ABC:llä hopeinen C-Veccu GTS. Kromivanteet oli alla. Jonkun täältä?
Olihan se Veccus hieman "joukkoon kuulumattoman" näkönen siellä Skylinien seassa
Mut harvaan autoon sopii kromit noin hyvin
Mut harvaan autoon sopii kromit noin hyvin
OCFormulatietäjä 2011
Hopea Gastra sinilinssisillä ämpäreillä ajeli tervolan kohilla persiiseen mutta jäi sit hitaanpien perään ajeleen.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
utajärvellä valkea b manta lähti kiihyttelemään seon risteyksestä kohti muhosta noin kello 22-23:30 
Hei!
Olen ajatellut hankkia mahdollisesti seuraavaksi käyttöpeliksi Vectra 2.2 GTS:än.Bongasinkin liikeessä myynnissä olevan auton ja kävinkin sitä jo katsomassa.Kilvenalunen vain pisti silmään ja auto onkin ilmeisesti jonkin Opel klubin jäsenen vanha.
Auton rek.nro on HZN-121
Olisiko mahdollista tätä kautta löytää vaikka auton edellinen omistaja,jos kirjoittelee täällä ja sitä kautta saada autosta lisätietoa.
Kiitos.
Olen ajatellut hankkia mahdollisesti seuraavaksi käyttöpeliksi Vectra 2.2 GTS:än.Bongasinkin liikeessä myynnissä olevan auton ja kävinkin sitä jo katsomassa.Kilvenalunen vain pisti silmään ja auto onkin ilmeisesti jonkin Opel klubin jäsenen vanha.
Auton rek.nro on HZN-121
Olisiko mahdollista tätä kautta löytää vaikka auton edellinen omistaja,jos kirjoittelee täällä ja sitä kautta saada autosta lisätietoa.
Kiitos.