retro kirjoitti:Eilen kuuden pintaan tuli vastaan siisti b omppu sedan Asolanväylällä kohti Tikkurilaa ja tänään samppanjan väirnen b omega sedani Leppäkorvessa risteyksessä vastaan noin kello seitsemän. Se olin minä sillä vihreellä farkkuompulla, jos olitte foorumilaisia.
Meikäläinenhän se siinä leppäkorvessa tuli tänään vastaan
Kyllä se munkin katse seuras aika tarkkaan teikäläisen omegaa
Omega A 2.4i GLS -89 Caravan, Omega B 2.0i 16V -96 Caravan & Omega B 2.0 16V -97
Kiv35 kirjoitti:Meikäläinenhän se siinä leppäkorvessa tuli tänään vastaan
Kyllä se munkin katse seuras aika tarkkaan teikäläisen omegaa
Joo olin huomaavinaan siinä tilanteessa semmosta molemminpuolista harrastuneisuutta. Siistissä kunnossa näytti olevan sun omppu. Keli oli omiaan suojelemaan mun auton huonoja puolia (ovet).
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Biojäte corsa bongattu tiksissä. Ja OT sen edellä hito komee lavamopo auto
Ikiteini vuodesta 1979. Parasta ennen 2009
Ex Opelit:Monia. Vuosista 86-97 reksaa, omegaa, vectraa caravaania ja sedanii. 2.0 8v - 2.5 v6
Nykyiset:B-vectra -00 2.2 Sedan ja B-omega -95 2.0 8v white trash
Kaipa se tämäkin jonkunlainen sairaus on
retro kirjoitti:Siistissä kunnossa näytti olevan sun omppu. Keli oli omiaan suojelemaan mun auton huonoja puolia (ovet).
Siistissä ja siistissä Ruostetta pukkaa oviin, etu- & takahelma repsottaa, tuulilasi vuotaa ja kaikkee pientä kivaa
Eipä käy aika ainakaa pitkäks, kun "vikoja" korjaa ja kirjaa
Omega A 2.4i GLS -89 Caravan, Omega B 2.0i 16V -96 Caravan & Omega B 2.0 16V -97
Tummansininen B1-Omega JOM:in merkittömällä maskilla varustettuna tuli perässä Kannelmäessä ja kääntyi Pelimannintieltä Viulutielle. Maskissa oli kiinni kontista irroitettu MV6 merkintä. Kukakohan?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.