Sama. Mut ehkä se siks onkin kivajariz kirjoitti:Jotenki vaan vaikea tottua tohon väriin
Ei varmaankaan oo toista samanlaista..
Sama. Mut ehkä se siks onkin kivajariz kirjoitti:Jotenki vaan vaikea tottua tohon väriin

Spräyllä osittainRookeri kirjoitti:Onko muuten ovenpielet myös maalattu, entä konehuone?

Tuohan kuulostas pirun hyvälle jo kun itekkin pitäs nyt kesällä maalata arden blue:ks autosamsa87 kirjoitti:Ite vedin.. Mitäs tohon meni, oliko ruisku motonetis 40€ ja 3l väriä joku 100€ muistaakseni + tietty kitit ja hiomapaperit.
Fiksu kun olin niin pelkän sprayn vedin paljaille pelleille ja siihen värin päälle, niin vähän mätii jo läpi kohdista joihin jäi ruostetta. :bonk:
Ja mitä saan tilalle? Käytön jälkee tos kyl on..MantaGsi kirjoitti:Myy samsa mulle tuo ratti?

No 94-95 mallin ratin tai 95-97 mallisen ratin?samsa87 kirjoitti:Jep. Ottakaahan huomioon että tässä ei ole mitään lakkaa! Vaan pelkkä mattaväri..
Ja mitä saan tilalle? Käytön jälkee tos kyl on..MantaGsi kirjoitti:Myy samsa mulle tuo ratti?
Joo ei noilla spraymaaleilla tee yhtään mitään tollasissa hommissa. Panostaa vähän enemmän niin saa semmosen pinnan mikä ei kuki saman vuoden puolella. Tietenki vaikuttaa aika paljon miten ne ruosteet poistaa.samsa87 kirjoitti: Fiksu kun olin niin pelkän sprayn vedin paljaille pelleille ja siihen värin päälle, niin vähän mätii jo läpi kohdista joihin jäi ruostetta.