astra opc kuva..
Tuosta rohkenen olla hieman erimieltä, vaikka huomioin tuon hymiönkin tuossa kirjoituksessasi. Moisella autolla muutaman sata kilometriä kesällä ajoin ja kyllä siinä oikeasti löytyi löylyä jo vakiona.On 2004-03-30 08:01, HYI wrote:
Ihan kivasti. Vakionahan se ei kauhean kummoinen ole.
Käytännön suorituskyky oli aika mukava ja kyllä Ahvenistolla moni "nopeakin" auto jäi siinä leikkisässä 1/8 mailin repäisyssä katselemaan takavaloja
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2004-03-30 08:56 ]</font>
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Vähän on kyllä "muovisen" näköiset nuo muovi verkot. Irmscherin puskurissa on metalliset verkot vähän tiheämmällä rakenteella ja spoileri työntyy hiukan ulommas kuin opc puskurissa. No, makuasia.
Ei pfohria kiinnostais ostaa opc-vanteita nyt kun olet aika pitkällä tuossa opc-look projektissa? Itellä ois 18" tiedossa.

edit: En osaa pienentää kuvia joten sorry modet ja modeemi-miehet.

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-04-03 22:11 ]</font>
Ei pfohria kiinnostais ostaa opc-vanteita nyt kun olet aika pitkällä tuossa opc-look projektissa? Itellä ois 18" tiedossa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-04-03 22:11 ]</font>
ainahan nuo vanteet kiinnostais..
mut mitä hintaa pidät?
itse just uudet renkaat ostin noille anteran vanteille..
sulla näky olevan irmelin maski?
itselläni on rosterista valmistettu sellainen salmiakkikuvioinen maski.se on pulverimaalattu mustaksi.
käy hyvin tuon OPC:n ritilöiden kanssa
kun nekin on salmiakkikuviota..
mut mitä hintaa pidät?
itse just uudet renkaat ostin noille anteran vanteille..
sulla näky olevan irmelin maski?
itselläni on rosterista valmistettu sellainen salmiakkikuvioinen maski.se on pulverimaalattu mustaksi.
käy hyvin tuon OPC:n ritilöiden kanssa
kun nekin on salmiakkikuviota..
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Kyllä tuo tiheä tumma verkko olisi ehdoton. Alumiinin värinen oli järkyttävin. Oisko kellään hyviä vaihtoehtoja noille sumuvaloille ? Ei kauheasti nappaa maksaa noista sitä hintaa mitä Opelilla luultavasti pyydetään.
PFOHR: Mitä kautta tuon puskimen tilasit ? Itse ajattelin mennä itkemään autohallille,mutta jos siellä kieltäytyvät niin....
PFOHR: Mitä kautta tuon puskimen tilasit ? Itse ajattelin mennä itkemään autohallille,mutta jos siellä kieltäytyvät niin....
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Nätit on Irmscherin levikkeetOn 2004-04-03 21:49, caravan-coupe wrote:
Vähän on kyllä "muovisen" näköiset nuo muovi verkot. Irmscherin puskurissa on metalliset verkot vähän tiheämmällä rakenteella ja spoileri työntyy hiukan ulommas kuin opc puskurissa. No, makuasia.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!