Kyllä vainopelvisio kirjoitti:Mää se olin. Veikkailinkin et sä taustapeilissä olit. Kävitkö rengaskaupoilla?
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ata ajeli "Monarolla" vastaan Konalantiellä. Mietin että pakko sen on huomata joten jätin väläyttämättä valoja vaikka ensin sen meinasin tehdä, vaan taisi olla virhe 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Hudu väisteli routamonttuja koivukylässä eilen viiden maissa 
Ja tänään puolen päivän aikaan tais olla Hiekkaharjun Ärrällä painamassa tiukkoja hiihtobetsejä.opelvisio kirjoitti:Hudu väisteli routamonttuja koivukylässä eilen viiden maissa
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
JukeN tais ajella Hämeenlinnanväylää n. klo 8.10 metsälän kohdalla keskustaan päin
Fiesta ST -21
herra ihme:en perässä oulussa (tuira-laanila) välillä törräsin astraslla klo 16 aikoihin
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
En mä mitään huomaa, oli sellainen pieni kenttäketutus päällä tuolloin, ja Calibra korjaamolla työn alla just tuolloin viime viikon lopulla. Kyllä se vaikutti toimivan sen jälkeen, mutta ei ole mitenkään satavarmaa... ja kun alkuviikon oli ollut GTO toisella korjaamolla joka ei ollut sille ehtinyt tehdä mitään, niin sekin oli vielä mielessä...Simo kirjoitti:Ata ajeli "Monarolla" vastaan Konalantiellä. Mietin että pakko sen on huomata joten jätin väläyttämättä valoja vaikka ensin sen meinasin tehdä, vaan taisi olla virhe
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
TeemuJ ajoi Kanavuoren kohdalla vastaan iltapäivällä.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Niin kelles mä myin tänään eurogloben akun?
jäi vaivaamaan..
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Kyllä sä varmaan mulle sen myit,jos se tuli siihen lasten mönkijään. Ajattelinkin et oliko myyjä nyt se klubilainen palvelu-ammatissaan. Kiitospläsäri kirjoitti:Niin kelles mä myin tänään eurogloben akun?jäi vaivaamaan..
Juu siihen mönkkäriinT-79 kirjoitti:Kyllä sä varmaan mulle sen myit,jos se tuli siihen lasten mönkijään. Ajattelinkin et oliko myyjä nyt se klubilainen palvelu-ammatissaan. Kiitospläsäri kirjoitti:Niin kelles mä myin tänään eurogloben akun?jäi vaivaamaan..
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
- tonppaa377
- OCF Member 2017
J_J2 tuli peräkärry perässä muuramen kohdalla vastaan tossa kolmen maissa, Jos oikein katsoin 
Vectra A 2.0 8v -94, Calibra Turbo -93
Ex. Calibra 2.0 16v -90, Rekord E 2.0S -81, Vectra A 2.0 8V -94, Calibra 2.0 16v - 92, Omega B 2.0 8v -96, Vectra C gts 2.0T -04
Ex. Calibra 2.0 16v -90, Rekord E 2.0S -81, Vectra A 2.0 8V -94, Calibra 2.0 16v - 92, Omega B 2.0 8v -96, Vectra C gts 2.0T -04
...Yritä tässä nyt huomaamattomana pysyä...retro kirjoitti:Ja tänään puolen päivän aikaan tais olla Hiekkaharjun Ärrällä painamassa tiukkoja hiihtobetsejä.opelvisio kirjoitti:Hudu väisteli routamonttuja koivukylässä eilen viiden maissa
Teitä en tainnu kumpaakaan hoksia, laput silmillä
Muuten oikein mutta perässä oli Paljutonppaa377 kirjoitti:J_J2 tuli peräkärry perässä muuramen kohdalla vastaan tossa kolmen maissa, Jos oikein katsoin
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
- tonppaa377
- OCF Member 2017
Joo paljuhan se taiskin ollaJ_J2 kirjoitti:Muuten oikein mutta perässä oli Paljutonppaa377 kirjoitti:J_J2 tuli peräkärry perässä muuramen kohdalla vastaan tossa kolmen maissa, Jos oikein katsoin![]()
Vectra A 2.0 8v -94, Calibra Turbo -93