Ysitiellä suonenjoen kohdalla tuli parituntia sitten vastaan valkea calibra. Dtm tyylinen maalaus/teippaus ? kuitenkin jokin keltainen kuvio kyljessä oli. Takavalot taisi olla hellan yleismalliset pyöreät.
Kukas tuli auran abc:n kieppeillä takanani 2.4 n. klo 18.00 tummanvihreällä? f-cabrio astralla? matala ja nätti oli,käännyin itse huittinen-tampere suuntaan... ja alla oli mv6 farkku
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Wlle kirjoitti:Tänää kylillä "kommee" C Kadett "Fire". Sisältä oli aivan palanut
Oijoi, oliks tää se missä oli alpinen tarra takalasissa? Sääli, rollon c kapi kanta harventunu
edit: tuosta varaosa pirssi...
Ei ole se, tämä oli tuolla S-marketin katolla parkissa seisomassa. Tästä olikin juttua ainakin Lapin Kansassa. Tuhopoltto kyseessä siis. Sääli homma kyllä, itse kun tuommoisesta haaveilen Toivottavasti tekijät saahaan kiinni ja tuuan minu luo kylään Laitan turpakäräjät käyntii samantien
Wlle kirjoitti:Tänää kylillä "kommee" C Kadett "Fire". Sisältä oli aivan palanut
Oijoi, oliks tää se missä oli alpinen tarra takalasissa? Sääli, rollon c kapi kanta harventunu
edit: tuosta varaosa pirssi...
Ei ole se, tämä oli tuolla S-marketin katolla parkissa seisomassa. Tästä olikin juttua ainakin Lapin Kansassa. Tuhopoltto kyseessä siis. Sääli homma kyllä, itse kun tuommoisesta haaveilen Toivottavasti tekijät saahaan kiinni ja tuuan minu luo kylään Laitan turpakäräjät käyntii samantien
Sääli, ainakin kuvan perusteella oli vielä harvinaisen hienokuntoinen C.