Hervannan nesteellä -kokoontuminen iltamyöhään, b-omega farkku ja sedan sekä senator. Poijjaat siina vierellä ryypiskeli olutta. Käytin siinä nättiä ryyppyporukkaa automaatilla..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
LAR-1 Omega taas liikenteessä, ajeli Palokkaan päin eilen vastaan. Olikohan herra itse ratissa sitä en huomannut katsoa. Mutta oli helkutin hieno ilmestys!
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
turussa pyörii mäntymäki-vasaramäki alueella punainen calibra originel ainakaan ei ole lisä härdellejä näkyvissä ja varissuolla pyörii tuhkan harmaa calikka
Ihan siisti hopeinen signum tuli vastaan vesalassa. kaikki lasit kylmänä ja tais olla irmelin heebeleitäkin kiinni. Itse ajelin vastaan mustalla farkku gastralla. Tiedä sitte oliko kerholaisia, mutta siisti sigge oli:)
=Pasi= kirjoitti:Eilen iltapäivällä tuli 9-tiellä, Auran Nuortentalon kohdilla vastaan nätti Valkoinen C2 Vectra GTS, Taisi olla opc-line korisarjalla.. tummat lasit ja about 19" vanteet.
En kerennyt bongaamaan oliko mitään tarroja missään, mutta hillityn tyylikäs.. ja valkoien väri sopi oikein hyvin ainaki minun silmääni.
se on sellasen Simon veccu asuu aika liki rengasturkua.. ei liiemmin tänne kirjoittele seuraa kyllä foorumia.