Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
perjantaina Pitkäjärven Salen parkkiksella hopeinen Speedsteri
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Sininen opc vectra on kyllä ihan orkkis kunnossa, jos on meidän auto (vaimo ajoi varmaan).Kaddu87 kirjoitti:Tuskin on sama auto kun tuo ajelee kokkolaan päin, ja mahtaa olla tuota välimatkaaki sen verta|vectraman| kirjoitti:Oisko sama mistä mä ylempänä kirjoitin kun mua se tulee vastaan 7.30-8.00 välillä vastaanKaddu87 kirjoitti:Joku ajelee hopeella gts veculla jota laiteltu, joka aamu 7.00-7.30 välillä mua vastaan tossa 8-tiellä ku ajelen töihin kälviälle. kenties joku foorumilainen?eli mä lähen kokkolasta ja se ajelee yleensä jo vitsarin shellin kohilla vastaa... muutamana aamuna myös opc sininen c vectraki bongattu, varmaaa joku yber malli ku 4putkenpäätä tais tulla
omansa saa särkee
Jos vaimo ajelee joskus siinä pohjoisväylällä vai mikä onkaa niin sama auto se sit on ollu. Noista putkista niin voi olla että kattonu väärinqrx kirjoitti:Sininen opc vectra on kyllä ihan orkkis kunnossa, jos on meidän auto (vaimo ajoi varmaan).Kaddu87 kirjoitti:Tuskin on sama auto kun tuo ajelee kokkolaan päin, ja mahtaa olla tuota välimatkaaki sen verta|vectraman| kirjoitti:Oisko sama mistä mä ylempänä kirjoitin kun mua se tulee vastaan 7.30-8.00 välillä vastaanKaddu87 kirjoitti:Joku ajelee hopeella gts veculla jota laiteltu, joka aamu 7.00-7.30 välillä mua vastaan tossa 8-tiellä ku ajelen töihin kälviälle. kenties joku foorumilainen?eli mä lähen kokkolasta ja se ajelee yleensä jo vitsarin shellin kohilla vastaa... muutamana aamuna myös opc sininen c vectraki bongattu, varmaaa joku yber malli ku 4putkenpäätä tais tulla
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Blitzin alustalla oleva Hymer asuntoauto paineli menemään nelostiellä
Jestas mitkä äänet 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
opc insignia äsken vantaan hiekkaharjussa 
Harvoin tulee bongattua opeleita taksina (ainakaan täällä Hämeessa), mutta nyt tuli bongattua Zafira taksihommissa kun kävelin kaupungista kotiin.
Viikonloppuna tuli turussa nähtyä pari hienoa tigraa, toinen oli punainen korisarjal, kuppipenkeil ja ISOLLA takasiivellä varustettu. Toinen oli vissiin oranssi ja siinä tais olla myös korisarja ellen ihan väärin katsonu.
Opel Corsa 1.4Si Sport 1993
Toppilassa vähän ennen kasia aamulla tummansininen B Kadetti mustilla kilvillä.
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
OPC Astra GGX-133 eilen Kouvolan Korjalassa. Tuollainen OPC toimii aina. 
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Ihan ku oisi päivällä tullu Kaukovainiolla vastaan hopia coupe astra 
Kävin eilen motonetissä ja missäpä muualla ku sielä on hyvä bongata ooppeleita.
Silmiin sattu musta A-vetkula josta puuttu ainaki takapuskuri ja lokasuojat oli pullistettu komiasti. Liikkuuko omistaja foorumilla?
VW Passat Variant
hopee calibra valtatie viidellä ajeli vastaan. leppävirta-varkaus välillä aamupäivällä kymmenen aikaa, menossa pohjoisen suuntaa.
räpylät nousi
räpylät nousi
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Tänään klo 15 jälkeen Itäkeskuksesta Vuosaaren päin ajeli mattamusta 3-ovinen G-astra. Yllätävän hyvin sopii mattamustakin astraan 
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Ei vissiin ollu Thuuningin vetkula? Mustahan tuo ei oo, mutta kaaripullistukset ja puskurittomuus ainakin vaikuttaisMbede kirjoitti:Kävin eilen motonetissä ja missäpä muualla ku sielä on hyvä bongata ooppeleita.Silmiin sattu musta A-vetkula josta puuttu ainaki takapuskuri ja lokasuojat oli pullistettu komiasti. Liikkuuko omistaja foorumilla?

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &sk=t&sd=a