2slow4motion kirjoitti:Meinasin vaan että koittaako liike keplotella ittensä pihalle tiiä sitten tojotan pelleistä, isot pojat kerto et japanissa otetaan pelti maalataan etupuolel ja maalataan takapuolelta sit nypätään pelti pois välistä.
Eihän siinä oo sillon enää mitään mikä ruostuiskaan
No shit, Sherlock?
Aamen!
Mullakin on kuva muijan astra f:ästä kun takaluukussa on se muovi valojen välissä niin se näyttää kukkivan lukon ympäriltä
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
^^Minä en olis kehannu alunpitäenkään töpöstää auton kylkeen mitään sikafleksiä....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Tätä oon joskus udellu aiemminki, mut en saanu silloin järkevää vastausta.
Mistä johtuu, et jos juo yhden kaljan/lonkeron, niin pitää lähtee paskalle? Vaikka olis alle tuntia aiemmin käyny? Laukaseeko alkoholi aineenvaihdunnassa jonku speciaalivaihteen päälle vai mitä vittua
mannion kirjoitti:Tätä oon joskus udellu aiemminki, mut en saanu silloin järkevää vastausta.
Mistä johtuu, et jos juo yhden kaljan/lonkeron, niin pitää lähtee paskalle? Vaikka olis alle tuntia aiemmin käyny? Laukaseeko alkoholi aineenvaihdunnassa jonku speciaalivaihteen päälle vai mitä vittua
Sama täällä, tai ei välttämättä yhestä mutta kuitenki ensinmäisten aikana se tapahtuu ja voi olla että monta kertaa illan aikana Kiva olla kylässä ottamassa kaljaa
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
mannion kirjoitti:Tätä oon joskus udellu aiemminki, mut en saanu silloin järkevää vastausta.
Mulla taas VR laukasee saman tunteen. Vaikka kävis kotona viidesti paskalla, niin välittömästi junaan istuuduttua alkaa paskattaa. Sitte se paperi on siinä 120-160 karkeusasteeltaan niin on nautinto pyyhkiä! Tuntuu hellittelevän pehmeältä se Rautian hintalappu jos osuu kohdalle...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Miksi tämä nykyinen mikkisoftaselain arpoo fontteja?
Esimerkkinä kansio, missä on tuhatkunta linkkiä aakkosjärjestyksessä, sama linkki saattaa olla aluksi toisen sarakkeen alalaidassa (nninkuin ennen selainpäivitystä) ja seuraavalla kerralla kolmannen sarakkeen yläreunassa ja jollain muulla kerralla toisen sarakkeen puolivälissä. Kansion sisältö ei muutu vaan muutos johtuu fontin muutoksista. Automaattipäivitykset on vaihdettu manuaalisiksi ja vaihtelu ei ole niistä riippuvaa.
kahtosin just bad taste elokuvan ja en saa päähän et minkä merkkinen se lila auto on. jotenki näyttää ford caprilta mut niissä on pyöreet etuvalot tuplana ja tossa oli kulmikkaat
Ympyrä ja salama on tää auto kamala
opel corsa b 1.0 -99
keijo69 kirjoitti:kahtosin just bad taste elokuvan ja en saa päähän et minkä merkkinen se lila auto on. jotenki näyttää ford caprilta mut niissä on pyöreet etuvalot tuplana ja tossa oli kulmikkaat