Numeropeli

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Kuva
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Kuva
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

Kuva
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

XciD kirjoitti:
Beeascona kirjoitti:Ja takaisin asiaan...
Nyt en aivan ymmärtänyt asiayhteyttä? Linkkineen päivineen. Jospa selvittäisit privana mikä mielessä?
Ei tässä privailemaan tarvi ruveta,asiat ja ajatukset voidaan pitää julkisina...
Tämä on nimeltään numeropeli,ei totea mistä kaveri on kuvan löytänyt topic.
Mutta kuten itsekukanenkin voi tuolta linkin takaa käydä lukemassa niin "Helvetti kun naurattaa toi edellinen kommentin heittäjä. ",olet kenties itse buimureineen parempi ja osaat piirtää kuvat itse eikä niitä tarvi googlen kuvahaulla etsiä? :yawn:

Kuva
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja XciD »

Beeascona kirjoitti:
XciD kirjoitti:
Beeascona kirjoitti:Ja takaisin asiaan...
Nyt en aivan ymmärtänyt asiayhteyttä? Linkkineen päivineen. Jospa selvittäisit privana mikä mielessä?
Ei tässä privailemaan tarvi ruveta,asiat ja ajatukset voidaan pitää julkisina...
Tämä on nimeltään numeropeli,ei totea mistä kaveri on kuvan löytänyt topic.
Mutta kuten itsekukanenkin voi tuolta linkin takaa käydä lukemassa niin "Helvetti kun naurattaa toi edellinen kommentin heittäjä. ",olet kenties itse buimureineen parempi ja osaat piirtää kuvat itse eikä niitä tarvi googlen kuvahaulla etsiä? :yawn:

http://www.saunalahti.fi/espe64/jsuo675.jpg
Heh, ai että tämmöinen ongelma..

Jos nyt haluat jutun julkisena pitää, niin pidetään vaan..

Juttuhan meni alunperin näin että eräs jantteri kävi arvostelemaan minua 'pöllöksi' ilman sen suurempaa syytä, ja vastailin hieman takaisin. No oikeastaan syyhän voi olla tietenkin sivuston pistelaskusysteemi.. Mainitsin ohimennen asiasta koska nämä listalla ylempänä olevat tahtoo laskea 'kilpakumppanien' keskiarvoja jakelemalla ykkösiä.. Ihan vaan kateuttaan. Mainitsin ettei se minua muulla tavoin haittaa, kuin ainoastaan periaatteen vuoksi.. Tästä tämä herrasmies (lukematta tai sen enempää tilanteesta tietäen) päätti ruveta avautumaan minulle.

Ja mitä nyt kommenttiini tuosta kuvastasi... Huomasin sen vain googlen kuvahaussa kun katselin että minkähänlaisia kuvia mahtaa 666 tarjota. Joten kommentoin vain että olen nähnyt tuon siellä myös.

Toivottavasti olosi parantui. (EDIT: Ja jos mieltä painaa jokin, niin kysy vaikka privana ensin ennenkuin rupeat julkisesti kaatamaan paskaa niskaan. KIITOS)
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Kuva
Johnny, la gente esta muy loca.
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Kuva
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Kuva
janne75
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne75 »

Kuva
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Kuva
Johnny, la gente esta muy loca.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Kuva
Corsa OPC -09
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

XciD kirjoitti:Toivottavasti olosi parantui.
Kyllä kiitos,ja en kaada kenenkään niskaan paskaa,paitsi jos sitä isoon ääneen tilataan... :wink:
Lähinnä tuo alkuperäinen kommentti kuulosti siltä että "kuka tahansahan noita osaa googlen kuvahaulla etsiä.",mutta ehkä en vaan osannut sen näkymättömän pilkun perässä olevaa tekstiä lukea.

Noh,ehkä tämänkin jälkeen on vielä elämää... :arque: :D

Kuva
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Kuva
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Kuva
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja XciD »

Beeascona kirjoitti:
XciD kirjoitti:Toivottavasti olosi parantui.
Kyllä kiitos,ja en kaada kenenkään niskaan paskaa,paitsi jos sitä isoon ääneen tilataan... :wink:
Lähinnä tuo alkuperäinen kommentti kuulosti siltä että "kuka tahansahan noita osaa googlen kuvahaulla etsiä.",mutta ehkä en vaan osannut sen näkymättömän pilkun perässä olevaa tekstiä lukea.

Noh,ehkä tämänkin jälkeen on vielä elämää... :arque: :D
Ensinnäkin.. Tästä nyt jää jotekin sellainen paskanmaku suuhun. Jotenkin tästä vain saa sellaisen kuvan että MINÄ olen tahallani aloittanut jotakin johon SINUN täytyi vastata herjaamalla.

Koska minä en ole mitään tilannut, ja toisekseen mitään näkymättömiä pilkkuja ei ole ollut.
Jos haluat olla melodramaattinen, ja kiertää koko homman, niin jätä asia ennemmin sikseen, kuin että vaihtoehtoisesti alkaisit luettelemaan rivien välistä että kuka on syyllinen ja mihin. (Viittaan epäsuoraan vihjaukseen jossa mainitset "paitsi jos sitä isoon ääneen tilataan")
En vain halua että koko kohtaus tulee minun niskoille, koska syynä oli jonkinasteen väärinkäsitys omalta kohdaltasi. Tämän vain halusin oikaista.

Minun puolesta tässä ei ole mitään sodittavaa, mutta halusin vain oikoa tekstin sisältöä. Peace!

Kuva
Vastaa Viestiin