No Kumhohan on eteläkorealainen merkki, joten normaalisti Kumhot on valmistettu siis Etelä-Koreassa. Niin myös itsellä tällä hetkellä GTO:ssa alla olevat Kumhot. Calibrassa taas on Yokohamat made in Japan. Jostain syystä olen itse suosinut jo kauan noita aasialaisia renkaita, lähinnä japanilaisia tai korealaisia, mutta lähinnä niissäkin vain tuota moottoriurheilussakin esiintynyttä merkkivalmistajapuolta. (Vectrassakin on alla Toyo made in Japan)Kaitzu kirjoitti:Tutkiko Tuomas päiväykset noista renkaista?
Mun Kumhoissa 0411 joten kait sitä vois sanoa että tuoreet
Se oli mulle uutta että Kumhoja painetaan mm. Kiinassa, edelliset Kumhot jotka omistin oli jossain muualla kuin Kiinassa tehty mutta en vain muista missä.
Kumhoissa oikein luki kaupunki jossa valmistettu
Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Hiekkalaatikko keskustelu
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Continental, made in France.
Michelin, made in Russia.
En oo muuten vieläkään löytänyt Linglong Green-Maxeja mistään. Onkohan niitä edes olemassa?
Michelin, made in Russia.
En oo muuten vieläkään löytänyt Linglong Green-Maxeja mistään. Onkohan niitä edes olemassa?
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jep jep.. ko kerta ruvetaan listailemaan niin
Rekussa:
Gislaved made in Germany (nykyiset talvi), Michelin made in Spain (seuraavat talvi)
Michelin made in Spain (kesä)
Asconassa:
Toyo made in Japan (parhaat kesärenkaat mitä mulla on ikinä ollut)
Rekussa:
Gislaved made in Germany (nykyiset talvi), Michelin made in Spain (seuraavat talvi)
Michelin made in Spain (kesä)
Asconassa:
Toyo made in Japan (parhaat kesärenkaat mitä mulla on ikinä ollut)
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Roadstone N2000 Made in Korea
205/65R15 250€/4kpl
Kuukauden ajellut,hiljaiset on ollut ja ryhdikkäät(oletin kun ostin että saattais olla vetelät)sateella ei ole päässyt testailemaan.)
Olen kyllä positiivisesti yllättynyt näistä renkaista.
205/65R15 250€/4kpl
Kuukauden ajellut,hiljaiset on ollut ja ryhdikkäät(oletin kun ostin että saattais olla vetelät)sateella ei ole päässyt testailemaan.)
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Mulla on jotkut Falkenit Sierrassa. Ihan hyvät. On pitoa eikä kulu kovin nopeasti. Mondeossa on Nokian Hakka kesäkumit. Ne on hiljaiset ja vakaat verrattuna Falkeneihin jotka on tosi ura herkät vaikka molemmissa 15" 195/50...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
savat made in germany
rotallat made in china
ja molemmat hyvin toiminu, märkäpitoaki tuli testattua ja pirun hyvin piti muutaman satkun renkaiksi, eli kelpuutan tulevaisuudessaki edelleen halpakumeja
rotallat made in china
ja molemmat hyvin toiminu, märkäpitoaki tuli testattua ja pirun hyvin piti muutaman satkun renkaiksi, eli kelpuutan tulevaisuudessaki edelleen halpakumeja
- Paska Omena
- OCF Member

Ihan kakat nuo Falkenin mustat pyöreet. Vetelee ja hipoo sisäloksuja, olis pitäny vissiin jotku testivoittajat ostaa niin ei tätäkään ongelmaa olis. 
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tai jotku "mukavan" löysärunkoiset ja pyöreäolkaiset kiinanpaskatPaska Omena kirjoitti:Ihan kakat nuo Falkenin mustat pyöreet. Vetelee ja hipoo sisäloksuja, olis pitäny vissiin jotku testivoittajat ostaa niin ei tätäkään ongelmaa olis.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Meillä lapsiperheet taloyhtiössä haluavat purkaa pihatalkoissa aikaisemmin pihatalkoissa kymmenisen vuotta sitten rakennetun hiekkalaatikon kun lapset eivät kuulemma leiki juuri sillä hiekkalaatikolla vaan uudemmalla Lappsetilta tilatulla pienemmällä laatikolla.
Itse en kauheasti ole innostunut sen hiekkalaatikon purkamisesta, kun olin itse mukana niissä talkoissa sitä rakentamassa, missä purettiin sen tilalta vanhempi huonokuntoinen laatikko. Tämä talkoilla rakennettu on vielä ihan hyväkuntoinen omasta mielestäni. Mutta kun se on muka "turha" kun se ei jostain syystä kelpaa niille taloyhtiön lapsille, onhan niitä hiekkalaatikoita yhteensä vissiin kolme meidän taloyhtiön pihoilla.
Tuli vain mieleen tuosta otsikosta...
Itse en kauheasti ole innostunut sen hiekkalaatikon purkamisesta, kun olin itse mukana niissä talkoissa sitä rakentamassa, missä purettiin sen tilalta vanhempi huonokuntoinen laatikko. Tämä talkoilla rakennettu on vielä ihan hyväkuntoinen omasta mielestäni. Mutta kun se on muka "turha" kun se ei jostain syystä kelpaa niille taloyhtiön lapsille, onhan niitä hiekkalaatikoita yhteensä vissiin kolme meidän taloyhtiön pihoilla.
Tuli vain mieleen tuosta otsikosta...
^Toi on kyllä jännä.
Itse voisin kyllä tähän väliin todeta että 16" -55 sarjan renkaat on kamalat ajaa.
Aristoon heitin leimaa varten moiset alle ja tuntuu että ohjaus muljaa ja muutenkin koko auto huojuu
Itse voisin kyllä tähän väliin todeta että 16" -55 sarjan renkaat on kamalat ajaa.
Aristoon heitin leimaa varten moiset alle ja tuntuu että ohjaus muljaa ja muutenkin koko auto huojuu

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
oon sun kanssa kyllä aivan samaa mieltä.samsa87 kirjoitti:^Toi on kyllä jännä.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Ei varmaan ole renkaan koossa vika jos muljaa ja huojuusamsa87 kirjoitti:^Toi on kyllä jännä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
Omenapomena
- 'Senator'

Missäs sit?Tuomas kirjoitti:Ei varmaan ole renkaan koossa vika jos muljaa ja huojuusamsa87 kirjoitti:^Toi on kyllä jännä.
hiljaisuudesta ei kyllä voi olla samaa mieltä, tosin kokokin oli eri. 225/40/18 ja 265/35/18. Järkyttävä ero verrattuna edellisiin Falken FK452:iin. Hinta/laatu menettelee, sellasta halvempaa keskikastia.seeklima kirjoitti:Roadstone N2000 Made in Korea
205/65R15 250€/4kpl
TBD
pitää siis poistaa koko 55-sarjan 16" rengaskoko markkinoilta. Toihan on vaarallista!Omenapomena kirjoitti:Missäs sit?Tuomas kirjoitti:Ei varmaan ole renkaan koossa vika jos muljaa ja huojuusamsa87 kirjoitti:^Toi on kyllä jännä.
TBD