Tuossa kuva vihreästä.....

Nämä itseäkin kiinnosta että tietää millä kannalla olevia ledejä tuolta tilaisi.Inkeri kirjoitti:Osaisitteko kertoa minkälaisia ledejä menisi Astra G:n mittaristoon ja katkaisijoiden valoiksi? Siis noista Xenonled.comin tuotteista. Ja mites tuo ajotietokoneen näyttö. Onko sinne suoraan saatavilla sininen ledi vai täytyykö se itse juottaa sinne kiinni? Onko kovin hankala homma saada kaikki valot siniseksi ihan tavallisilla ledeillä etu vastusta käyttäen, siis itse rakentamalla nuo valot? Vaativatko ne silloin jonkinlaisen kannan käyttämistä?
Kiitoksia jo näin etukäteen vinkeistä!
T5+B8.5D-kantaisetInkeri kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että millä kannalla olevia ledejä pitäisi tilata tuolta xenonled.comista tuohon G:hen vai täytyykö mun ensin purkaa koko paketti ja katsoa itse.
Ota ihmeessä, itselleni on tulossa Dealextreme.commista valkoisia ja punaisia ledejä, kumpaakin 10kpl (n. 1e 2kpl). En osannut päättää kumpaa laittaa, niin otin molempia, ehkä jopa laitan molempia värejä. Sinänsä mukavia hintoja, Motonet myy tismalleen samoja ledejä viiden euron hintaan per 2kpl, Fixuksessa oli 'vain 6,50e sama 2kpl:n pakkaus.Omenalimu kirjoitti:itsellä calibraan mittarin valot korvattu ledeille ja ajotietokoneen valo korvattu ledillä. Väri tietenkin sin.... ei todellakaan vaan valkoinen.
ja kuvan voisi tässä joku ilta ottaa kun on pimeätä.
toteutettu motonetin ledeillä jotka on suoraan sovellettu tuolle noin 12V