Calibra-sivu
-
juzatheman
- 'Senator'

Eihän nuo kuolleet ole! Uutiset-kohdasta näkee että 4.4.05 lisätty viimeksi uusi Calibra sivuille. Näyttää olleen tuossa vuodenvaihteen molemmin puolin vain vähän hiljaista.Aatsi kirjoitti:Ai sivut on jo kuolleet enkä mä ehtinyt edes lähettää kuvia kun aikaakaan ei ollut kun vuosi![]()
Sääli koska sivujen idea oli mielestäni hyvä.
Noniinpäs onkinCalibra83 kirjoitti:Eihän nuo kuolleet ole! Uutiset-kohdasta näkee että 4.4.05 lisätty viimeksi uusi Calibra sivuille. Näyttää olleen tuossa vuodenvaihteen molemmin puolin vain vähän hiljaista.Aatsi kirjoitti:Ai sivut on jo kuolleet enkä mä ehtinyt edes lähettää kuvia kun aikaakaan ei ollut kun vuosi![]()
Sääli koska sivujen idea oli mielestäni hyvä.
Eilen kun ton tekstin kirjoitin niin en katsonut sivuja ja kun aikasemmin olen käynyt kattomassa niin aikas hissua on ollut.
hyvä hyvä.
Täytyy varmaan laittaa jossain vaiheessa kuvia ja tarinaa omasta jos sitä nyt saisi pikkasen laitettua nätimpään kuntoon.
Leon FR 20vt
Moips kaikille. Eli tosiaan tuossa vuodenvaihteessa kävin Australiassa pidemmän reissun ja heti sen perään muutin joten yhteyttäkään ollu vähään aikaan. seuraavaksi sitten tuli onkkelmat Oulun yliopsiton tietojenkäsittelytieteiden laitkosen servun kans jossa on quota 1gt enkä saa sinne ku 71mt!! ja asioista vastaavaa ei saa pirukaan kiinni!
Nyt sivut tosiaan on sitten OPOYn servulla jossa on vaan tuo 50mb tilaa, mutta sinne menee vielä monta calia
(nyt sivut vie jotain 20-30mt) ja kyllä minä niitä päivittelen ku tuleepi vaan päivityksiä autoista, että pysy ajantasalla - ja tietty niitä uusia autoja.
Enemmän toivos sellasta historiikkia/yleisiä ongelmia ja ratkaisuja mitä on tullut eteen ja tehty. Ja miten jokin asia on tehty. autojen yhteydessä jne. Tuonne niksit ja vinkit osioon vois tehdä sitten "ohjeita" hifien korisarjojen yms asentelemisesta ja värkkäämisestä. Varsinki niistä hyväksitodetuista ratkaisuista.
Esimerkkinä ite mietin että tuosta oman entisen auton takakontin subiratkasusta(kotelo vararenkaan sisään) teen pienen selosteen sinne koska tällä foorumilla sitä on pariin kertaan kyseltykkin.
kaikista mieluiten tuonne kaipais jotain yleistä tietoa ja vinkkejä ja muita mitä vois lähettää vaikka mulle jos jotain netistä satutte löytymään.Laittasin sit linkillä tai suoraan sivuille.
Kesällä ois tarkoitus järjestää Calibra -aiheinen tapaaminenkin!
Mutta ne joilla toimii IRC niin ilman muuta tuonne Quakenetin puolelle #fincalibra -kanavalle. nykyään taitaapi 8-15 immeistä pyöriä tuolla porisemassa niitä näitä.
Nyt sivut tosiaan on sitten OPOYn servulla jossa on vaan tuo 50mb tilaa, mutta sinne menee vielä monta calia
Enemmän toivos sellasta historiikkia/yleisiä ongelmia ja ratkaisuja mitä on tullut eteen ja tehty. Ja miten jokin asia on tehty. autojen yhteydessä jne. Tuonne niksit ja vinkit osioon vois tehdä sitten "ohjeita" hifien korisarjojen yms asentelemisesta ja värkkäämisestä. Varsinki niistä hyväksitodetuista ratkaisuista.
Esimerkkinä ite mietin että tuosta oman entisen auton takakontin subiratkasusta(kotelo vararenkaan sisään) teen pienen selosteen sinne koska tällä foorumilla sitä on pariin kertaan kyseltykkin.
kaikista mieluiten tuonne kaipais jotain yleistä tietoa ja vinkkejä ja muita mitä vois lähettää vaikka mulle jos jotain netistä satutte löytymään.Laittasin sit linkillä tai suoraan sivuille.
Kesällä ois tarkoitus järjestää Calibra -aiheinen tapaaminenkin!
Mutta ne joilla toimii IRC niin ilman muuta tuonne Quakenetin puolelle #fincalibra -kanavalle. nykyään taitaapi 8-15 immeistä pyöriä tuolla porisemassa niitä näitä.
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)