Helppoja ideoita millä auto näyttävämmäks! UUSIA KUVIA!
juu no ehkei
No ehken mä nyt kuitenkaan just. ainakaan tommosta jäätävää väriä halua 
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
Tää oli yhes kohas et hinommat tai paremmat penkit, mut kyllä mä sanon et ainaki mun astras on saakelin hyvät penkit valmiix.
Ja se on kumma juttu et mitä uudempi auto niin sen paskemmat vakio penkit, no se on vaan mun mielipide, mut oon todennu vaan ku isällä on aina uus auto.
mitä mieltä muut, astran penkit?
Ja se on kumma juttu et mitä uudempi auto niin sen paskemmat vakio penkit, no se on vaan mun mielipide, mut oon todennu vaan ku isällä on aina uus auto.
mitä mieltä muut, astran penkit?
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
Ittellä oli aikanaan äffä kans ja onhan se nätti
Kun on jo lähdetty tuolle puskuri linjalle niin kannattaa kai siellä pysyäkki, turhaa vaihtaa enää ku jo vaihdettu. Itte kans peräkylästä kotosin eikä tollanen -30mm haittaa matkan tekoa. oli 195/50R15 kumit ja tietty 15" vanteet sillon, tietysti isommat erottuvammat, mut ku peräkylillä ei tiet aina ihan pöytiä ole niin kannattaa kumien profiilia pitää korkeampana(säästää vanteita). Ei se oo hullumman näkönen 15" kaan ku on sellanen näyttävä vanne. Ja sitten ku madaltaa vaan vähän niin ei minkään näkönen ku jokku 17" ja 30 sarjalaiset, hoh! Ota kalvot pois ja ite en laittais mitään vai alaikäisiäkö siellä piilottelet..?!
Kaikki vaan korin väriin, listojen alta löytyy varmasti ruostetta eli maalaa vaan. Sisä osion laittaminen on niin jokaisesta kii että siihen on paha sanoa, tuhansia eri tyylejä ja mieltymyksiä, tee oman ittes näkönen!
Look at MY opel now!
- Vortexilla
- 'Kapitän'

Karvanopat taitaa olla enemmän amista tai väsyneiden vanhojen jousien katkasu, mut jos et ole yhtään madaltanut niin kannattaa harkita. Ja jos et liikaa madalla niin käy tavalliset iskarit. Mielestäni jotenki hölmön näkösiä kun on helmat, etuspoikka ja sitten on kuitenkin niin korkea että voi ryömiä melkein alta.
Opel p.... päivästä huolimatta
Aivan loistava avatar sulla, nappasin sen heti kännykkään taustakuvaksi!!! *heh*Vortexilla kirjoitti:Toi sisusta ongelma on ainakin aluks helppo ja halpa saada pikkasen mukavamman näköiseksi, tarttee vaan pari ruuvimeisseliä, pari tölkkiä spraytä, lakkaa, vähän fairyä, tiskiharjan, mahdollisiman pölyttömän tilan ja pari askia tupakkaa
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Hyvä ideaMakeTku kirjoitti:Aivan loistava avatar sulla, nappasin sen heti kännykkään taustakuvaksi!!! *heh*Vortexilla kirjoitti:Toi sisusta ongelma on ainakin aluks helppo ja halpa saada pikkasen mukavamman näköiseksi, tarttee vaan pari ruuvimeisseliä, pari tölkkiä spraytä, lakkaa, vähän fairyä, tiskiharjan, mahdollisiman pölyttömän tilan ja pari askia tupakkaa![]()
![]()
- Vortexilla
- 'Kapitän'