Joo ei, moroG.T.S kirjoitti:En minä mut kun se toinen;)essentia- kirjoitti:stanan kaaharitG.T.S kirjoitti:Ennettä ajoin takaa KEHÄ III:sella, mutta kun sen auto menee kovempaa kuin 215KM/H niin en saanut kiinni
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Hienoja opeleita oli eilen liikenteessä. Kaikki kunnia niille mitä tuli nähtyä ja kun TIETYSTI oltiin tiksissä, niin niitähän riitti. En edes jaksa luetelle kaikkia. Ja kyllähän minä jotkut ksenonit (tai tuplat) taustapeilistä näin. Älä tuu säikyttelee! Ja vauhtia oli korkaintaan 84 km/h, sillä 6. en kerennyt laittaa silmään, kun pitää kytkintä säästääNalen kirjoitti:Joo ei, moroG.T.S kirjoitti:En minä mut kun se toinen;)essentia- kirjoitti:stanan kaaharitG.T.S kirjoitti:Ennettä ajoin takaa KEHÄ III:sella, mutta kun sen auto menee kovempaa kuin 215KM/H niin en saanut kiinni
p.s. saa tulla tervehtimään kun näkee
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
No kun mies ensikertaa pysähtyy kun yrittää ajaa kiinni;)enne kirjoitti:Hienoja opeleita oli eilen liikenteessä. Kaikki kunnia niille mitä tuli nähtyä ja kun TIETYSTI oltiin tiksissä, niin niitähän riitti. En edes jaksa luetelle kaikkia. Ja kyllähän minä jotkut ksenonit (tai tuplat) taustapeilistä näin. Älä tuu säikyttelee! Ja vauhtia oli korkaintaan 84 km/h, sillä 6. en kerennyt laittaa silmään, kun pitää kytkintä säästääNalen kirjoitti:Joo ei, moroG.T.S kirjoitti:En minä mut kun se toinen;)essentia- kirjoitti:stanan kaaharitG.T.S kirjoitti:Ennettä ajoin takaa KEHÄ III:sella, mutta kun sen auto menee kovempaa kuin 215KM/H niin en saanut kiinni![]()
p.s. saa tulla tervehtimään kun näkee
Juheksi tuli äsken pinky pailla vastaan 4-tiellä jyväskylän motarin jälkeen. Nostin räpylää, mutta ei tullut takaisin heilautusta. Ite oon melkein mustalla masa kutosella liikenteessä
Juu nyt täytyy sanoo et ohi meni.... no mut näin jälkeenVeikka kirjoitti:Juheksi tuli äsken pinky pailla vastaan 4-tiellä jyväskylän motarin jälkeen. Nostin räpylää, mutta ei tullut takaisin heilautusta. Ite oon melkein mustalla masa kutosella liikenteessä
Tais _odou_ ajella tänään päivällä vastaan Metsälässä 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Rxw ajeli taas kerran eilen vastaan eikä tälläkään kertaa huomannu mitään, GreadR St1:sen kohdalla pilliä painamassa 
Telwin bongattu messukeskuksella perjantaina
joo nyt jopa näin sutki. puhtosen näkönen oli autosNalen kirjoitti:Tais _odou_ ajella tänään päivällä vastaan Metsälässä
A Omega
B Manta
B Manta
Hetken mietin itse, että mahtoipa olla tutun näköinen kaveri ja tuijottikin siihen malliin. Meinasin nostaa kädenkin pystyyn, mut tajusin vasta viime hetkellä, kuka tuli vastaan. Säkin katselit aika pitkään..._odou_ kirjoitti:joo nyt jopa näin sutki. puhtosen näkönen oli autosNalen kirjoitti:Tais _odou_ ajella tänään päivällä vastaan Metsälässä
Ja joo, kyllä se puhtaana pitää olla myyntiä varten.
terokimmo ajeli hetken perässä uuraisilta kaupunkiin päin?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
olikohan tunsben calikka parkissa Helsinginkadun varrella tänään. Kovin oli ainakin samannäköinen.
Nykyinen Opel Insignia 1,4t -12
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
Tulitko sä vastaan nelostiellä ensin lauantaina tulossa etelän suuntaan 20km Jyväskylästä ja sit sunnuntaina menossa pohjoiseen 40km Jyväskylästä? Musta farkku Astra ja tummat takavalot, muuta ehtinytkään bongata.Bäri kirjoitti:Jep farkulla tulin vastaan. Itsekkin lunttasin tien nimen enirosta
muhoksella tullut muutaman kerran bongailtua OCF tarralla varusteltu punainen a vectra, kuski on kyllä joka kerta ollut erinäköinen.
Ketäs klubilaisia pyöri tänään järvenpäässä? Ensin juna-asemalla kävi pyörähtämässä punanen B Corsa jossa oli korisarja ja pieni klubitarra takalasissa. Ja hetken päästä näin A Omegan, siisteillä huulivanteilla ja pienellä spoilerilla, siinäkin oli klubitarra takalasissa. Ja väri oli muistaakseni lila? 
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C