Tämmönen tuli nähtyä tänään päivällä, ja heti sen jälkeen meinasin tehä tuttavuutta liikenteen jakajan kanssa

Onko maybach ja corolla sinun mielestä sama asia?Riisikippo kirjoitti:^^ ja tuo on joku ihme? autonkuletus lavalla on ollu toyotan corolla.. ei mitään muuta...huii....
F40 kirjoitti:Onko maybach ja corolla sinun mielestä sama asia?Riisikippo kirjoitti:^^ ja tuo on joku ihme? autonkuletus lavalla on ollu toyotan corolla.. ei mitään muuta...huii....
Ja syy, miksi tämän kovin "hauskan" mielipiteesi Maybachien Corollamaisesta tavallisuudesta halusit tässä ketjussa ilmoittaa oli...? Taitaa Maybach kuitenkin vielä tässä ketjussa ylittää "postauskynnyksen" hieman herkemmin kuin Corolla vaikka Corollankin olisit nähnyt joskus Venäjälle menossa. Itse olen Maybacheja nähnyt lähinnä vain ulkomailla, en Suomessa edes menossa Venäjälle... Mutta ehkä tilanne on toinen siellä Riisikipon seudulla ja siellä Maybacheja on yhtä usein nähtävillä kuin Toyotia.Riisikippo kirjoitti:F40 kirjoitti:Onko maybach ja corolla sinun mielestä sama asia?Riisikippo kirjoitti:^^ ja tuo on joku ihme? autonkuletus lavalla on ollu toyotan corolla.. ei mitään muuta...huii....
idän rekkajonosta kun on kyse niin kyllä..
On niitä useampia...yksi on Sievissä Ojala Yhtymän papalla (ollu ainaki) ja toinen on Oulunsalossa Polarin omistajalla. jälkimmäisellä olen ajanut, ollut kyydissä ja pessyt sitäTunari-82 kirjoitti:Eikös suomessakin ole ainakin yksi maybach,muistaakseni sillä teho-filtteri firman omistajalla?

Sama varmaankin bongattu eilen uuden paloaseman kohdalla ajelemassa kohti Noljakkaa. Hieno ja kiiltävä oliJ.Toivanen kirjoitti:Tuli tämmönen rus kilvilllä vastaan...
http://gallery.kitmaker.net/data/22287/7011-05-UAZ.jpg