Itse asiassa itse ajoin Lahteen päin 17 aikaan Vääksyn tietä, mutta siniharmaalla farkku Vectralla.one kirjoitti:Heh, kyllä!marqus kirjoitti:Missä päin Lahtea? Melko laaja käsiteone kirjoitti:Lahessa tuli viien jälkeen vastaan tummemman harmaa (?) C1 farkku Vectra. Olin kahtovinani et takalasissa olis ollu kerhotarra. Juu, kahtoin perään.![]()
Onko se nyt sit Mukkulan huudeja vai mitä, ku tullaan Jämsästä Lahteen. Siitä Nesteeltä jonkun verran Jämsään päin.
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Liepeellä on alkanu pyörimään sellainen luumunvärinen a-Zafira, jossa Vauxhallin maski..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Kullan/kuparinvärinen Meriva Hollolankadulla tänäaamuna kasin maissa. 2 leveää suorakaiteenmuotoista pakoputkenpäätä ja tais olla huulivanteet.
Sairaanhoito-oppilaitoksen pihassa punainen GSi Kadett.
Sairaanhoito-oppilaitoksen pihassa punainen GSi Kadett.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Meikäläinen on kyllä nyt aika iskussa näitten kommenttieni kanssa. Tässä vaiheessa pitänee tarkentaa, et Vectra tuli Lahesta päin vastaan, ku ihte ajelin siis siskon miehen tummansinisellä -05 farkku Corollalla. Olimme matkalla Tuusulaan josta kävin hakemassa farkku Astran. Jokohan nyt ois kaikki faktat tiskissä.marqus kirjoitti:Itse asiassa itse ajoin Lahteen päin 17 aikaan Vääksyn tietä, mutta siniharmaalla farkku Vectralla.one kirjoitti:Heh, kyllä!marqus kirjoitti:Missä päin Lahtea? Melko laaja käsiteone kirjoitti:Lahessa tuli viien jälkeen vastaan tummemman harmaa (?) C1 farkku Vectra. Olin kahtovinani et takalasissa olis ollu kerhotarra. Juu, kahtoin perään.![]()
Onko se nyt sit Mukkulan huudeja vai mitä, ku tullaan Jämsästä Lahteen. Siitä Nesteeltä jonkun verran Jämsään päin.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
one kirjoitti:Meikäläinen on kyllä nyt aika iskussa näitten kommenttieni kanssa. Tässä vaiheessa pitänee tarkentaa, et Vectra tuli Lahesta päin vastaan, ku ihte ajelin siis siskon miehen tummansinisellä -05 farkku Corollalla. Olimme matkalla Tuusulaan josta kävin hakemassa farkku Astran. Jokohan nyt ois kaikki faktat tiskissä.marqus kirjoitti:Itse asiassa itse ajoin Lahteen päin 17 aikaan Vääksyn tietä, mutta siniharmaalla farkku Vectralla.one kirjoitti:Heh, kyllä!marqus kirjoitti:Missä päin Lahtea? Melko laaja käsiteone kirjoitti:Lahessa tuli viien jälkeen vastaan tummemman harmaa (?) C1 farkku Vectra. Olin kahtovinani et takalasissa olis ollu kerhotarra. Juu, kahtoin perään.![]()
Kaikenlaista harmia......
Äsken bongasin tossa toivakassa punasen orkkis kuntosen B asconan,hitsi kun oli hieno 
Näin kanssa tän auton muistaakseni pirkkalassa.Rookeri kirjoitti:Voi järkytys mitkä putket.. Olisi edes enemmän piilossa eikä noin ulkona.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3249529.jpg
Aika jäätävän näköinen asennus
Teen tarrojen leikkausta.
Musta C Vectra,jossa merkitön maski ja mustat aluvanteet,joissa hopeinen "ulkokehä",madallettu tuli vastaan tänään Mäntässä, Ja veti perässään jotain mönkijää peräkärryssä. 
Musta B Omega "hyytynyt" tienposkeen äsken Mäntässä,takaisin tullessa sitä jo trailerille työnnettiin. Violetti Frontera tuli vastaan Kuorevedellä 
Kangasalla Ralliauto monza
taitaa olla tämä vehje kyseessä 
http://www.youtube.com/user/bttmotorsport
http://www.youtube.com/user/bttmotorsport
._.
Eilen Kuopiossa ABC:n pihassa musta A-Omega 3000. Olisko ollu joskus seittemän aikaan illalla.
OCFormulatietäjä 2011
kangasalla klo:9 aikoihin a vectra clubi tarra tuulilasissa
kuka olit
kuka olit
Muuramessa suunnilleen Autotalon kohilla tuli Jyväskylästä päin vastaan valkonen Calibra viperraidoilla ja helvetillisellä lintulaualla.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Komian näkönen sininen A-Omega kerhotarroin koristeltuna Hämeenlinnan kupeessa olevan Nesteen pihassa 
Beigen B2 Omega sedanin,madallettu ja jotkut levittävät vanteet,Taas VEL-1 rek. varustettu hopeinen B2 Omega sedan,viol.ruskea Calibra alkuperäiskunnossa ja sitten oli vielä musta G Astra 3-ovinen,madallettu ja jotain tuunauksen "poikasta" tehty. Kaikki bongattu Jämsässä tänään.