veccuman83 kirjoitti:Mistä kohdista porukka ei tykänny? Olis kivaa saada niistäkin palautetta..
Esim. Mikä on muuttunut huonommaksi?
Messuilla näin ja meinäsin takapuolelleni lentää.
Makuasioista ei tietysti voi kiistella, mutta hieman "hurja" väri ei mielestäni ollut se suurin muutos vaan tuo keula. Toiset tykkää siitä, että auto edes hieman muistuttaa alkuperäistä mallia. Ei sovi tuo keulan puskin 80-90 -luvun Vectraan niinkuin joihinkin Japskirasseihin
Odotelkaas nyt ihan rauhassa ihmiset hyvät.
Niinkuin jo tuolla aikaisemmin sanottiin: Auto tulee vielä muuttumaan.
Tuo ei ole lopullinen look.
Projekti kuvia ei valitettavasti ole nyt saatavilla eikä se ole meistä johtuvaa.
Mutta katsotaan nyt tässä mitä tulevaisuus tuo
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
__Joppe__ kirjoitti:messuillahan tuota kattelin varmaan 5 prommillen humalassa, pirun komea vehje kyllä oli Ainut mikä minua henkilökohtaisesti sapettaa, että aika pahasti muistutti minun ex. vectraa (korinosien puolesta siis)
öö..onhan tuo puskuri ihan yleisessä myynnissä Joppeseni
Jokainen voi sen ihan itse hankkia omaan autoonsa ilman lupaa kysymättä.
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
veccuman83 kirjoitti:Mistä kohdista porukka ei tykänny? Olis kivaa saada niistäkin palautetta..
Esim. Mikä on muuttunut huonommaksi?
Ei varmaan mikään ole muuttunut huonommaksi. Lähinnähän täällä kait päiviteltiin sitä keskeneräisyyttä ja konepellin epäsovinnaisuutta kokonaisuuteen nähden. Mutta nämähän selittyivät jo sillä "sponsoripakolla" ja kuten jo kerroittekin, että konepeltin on keskeneräinen eikä tule jäämään tuollaiseksi. Näiden tullessa selväksi totesin ainakin itse, että katsotaan uudelleen kun on valmis ja jäin odottelemaan niitä mainitsemianne projektikuvia. Jottei nyt liian negatiiviseksi tämä topic muuttuisi niin sanotaan nyt suurena plussana, että kontti oli ainakin kivempi kuin entinen karvapesä Hyvä siitä varmaan tulee! Valaistus tosiaan oli niin pimeä siellä 5 hallissa, joten väristä ei kauheasti saanut selvää. Näytti kyllä enempi vihreämmältä ja tummemmalta kuin vanha väritys.
Onhan se omaperäinen ja kyllähän noita Vectroja on niin paljon olemassa että kyllä sitä saa muokata ihan sielunsa kyllyydestä. Tuli tosiaan katseltua siellä hallissa missä oli pimeää ja juteltuakin siinä molempien kanssa ja väri tosiaan näkyy vasta noissa ulkokuvissa paremmin. Niistä myös sellaisen seikan huomaa, että tuo C-pilarin opperaikkunan poisto tuo autoon vähän Sierra-maista näköä, onko se sitten huono vai hyvä asia, on eri juttu, mutta ainakin erilainen Vectra.