Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Corsa OPC Espoon Plantagenin kohdalla puolen päivän aikaan.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

irYobYetaMis:n B2 vectra oli torin parkissa, ukkoa ei näkynyt 
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Äske Virrat - Ylöjärvi välillä joku ajeli vaaleensinisellä Diisseli Zafiralla. Sai Zafira kenkää kuten omegakin. 
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
rautsi olitko lauantaina kempeleen k kaupan edessä parkissa lauantaina joskus 21.30?
tojjota korolla
Kivihoville mentiin samaa matkaa ennen kun poikkesin sinne. Takaluukusta merkit poistettu, rekisteri C alkunen. Perjantaina oli kyllä.Timba kirjoitti:Olisko enemmän tuntomerkkejä? Jos perjantaina niin saatoin olla minä.Juge127 kirjoitti:OPC Astran kanssa mentiin samaa matkaa motarilla helsingistä turkuun päin
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Tuntomerkit ei täsmää omaan autoonJuge127 kirjoitti:Kivihoville mentiin samaa matkaa ennen kun poikkesin sinne. Takaluukusta merkit poistettu, rekisteri C alkunen. Perjantaina oli kyllä.Timba kirjoitti:Olisko enemmän tuntomerkkejä? Jos perjantaina niin saatoin olla minä.Juge127 kirjoitti:OPC Astran kanssa mentiin samaa matkaa motarilla helsingistä turkuun päin
cla22ic kirjoitti:Pasilan Sokos-hotellin parkkipaikalla bongattu farkku C Vectra, jossa oli clubitarra etuikkunassa ja Opelin merkki kojelaudalla. Itse oltiin sillä A omegalla, joka oli siellä syrjemmässä parkissa.
Joo, myöhän siellä oltiin "yöpymässä" la-su yö..
Signum 2.0t -03
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
Ja lauantaina päivällä ennen puoltapäivää Lahden motarilla sininen farkku c-vectra tuplaputkilla ja perseessä näky lukevan 2.0 T BSR
. Ajettiin tolla omalla veculla ohi, ni kuskille näky tulevan jonkinmoinen kiire johonki.. 
Signum 2.0t -03
Tänään puolenpäivän aikaan Finnoontiellä tuli vastaan tummanvihreä B1 Omega sedan, jossa ainakin merkitön maski, jonkinlaista madallusta ja kromipallot (ehkä IA Mesh II). Meinasin käpälää heiluttaa siitä sinisestä johtotähtilasikuitukaapista 
edit Ja alkuillasta Kannelmäen Prisman ympyrässä näkyi ja kuului pöristelevän oranssi B Ascona i400 maalauksin/teippauksin.
edit Ja alkuillasta Kannelmäen Prisman ympyrässä näkyi ja kuului pöristelevän oranssi B Ascona i400 maalauksin/teippauksin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Tänään noin 17:45 tai mahdollisesti 10 sekuntia myöhemmin koivukylän citymarketilta tikkurilaan päin mentiin tumman b-farkkuvectran kanssa vierekkäisillä kaistoilla. Oli kyllä pirun hieno vectra. Takana oli ocf kilvenpohja.
Ratissa nainen, haittaakse? Ei se haittaa.
Ratissa nainen, haittaakse? Ei se haittaa.
tänää aamupäivällä kouvolan hong kongin edessä valkoinen gsi astra jossa klubin tarra takalasissa.
opc astra jossain jämsän ja korpilahen välillä. joku neiti ihminen ratissa. 
Jahas, tänään taas bongattu tämä omppu. Tällä erää selvisi, että tämä taitaa majailla tuossa parin sadan metrin päässä meikäläisen residenssistähudu79 kirjoitti:Mä oon tämän nähny kans useamman kerran alkuvuoden aikana justiinsa Koivukylänväylällä. Välillä Leinelän kohalla, ja joskus Vanhan Porvoontien / Lahentien suunnilla.retro kirjoitti:Oon tainnu bongailla tuota samaa farkkua monta kertaa. Juurikin Asolanväylällä ja viimeksi taisin huomata sen tuossa ATS:n kulmalla, kun ite olin menossa kehän yli ja se omega tuli vastaan. Päivää en muista mutta monta ketaa parin viikon sisään on nähty.hudu79 kirjoitti:Äsken musta b2-farkkuomppu kääntymässä Koivukylänväylälle Asolanväylältä. Kokomuwta maski ja takasivulasissa kerhon nettiosoitetarra.
Yks päivä iltahämärissä luulin kaukaa omaksi autoksi, kun oli melko sinertävät xenonit ja musta farkku ja emäntä oli autolla liikenteessa juuri samalla suunnalla.
Ehkäpä tämä on jonkun clubilaisen ex-auto, kun en ainakaan eilen huomannut että olis kuski morjestellut takaspäin..
bärin astra suurhallin kentällä. Peliä katsomassa myös?
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Sininen Astra OPC tänään tuli kivistöntiellä vastaan ratoja ylittäessä joskus klo 18-18.30 välillä! Hieno auto 
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)