Kerran vähän samanlainen tilanne ollu itellä. Olin tallilla pajottamassa jotain koslaa. Sain sitten tutulta siinä irto nuuskaa tallilla ollessa. Noh, satunnaiskäyttäjänä sitten mietin, että lääkeruutta on suht kätevä huuleen laittoa varten. Menin sit talli vehkeet päällä apteekkiin ja etsiskelin ruiskuja sieltä. Eihän niitä hyllyssä ollu ja kyselin joltain lääke-tädiltä että missä teillä on ruiskut jemmassa. Se katsoi vähän säälivästi minua (Tallivaatteissa ja naama paskassa) ja sanoi että tuolta kassaltahan niitä saa. Muina miehinä lompsin sinne, ja siinä alkoi olla jo vähän jonon poikasta. Vuorollani sitten kysyin kassa neidiltä että olisko 3ml ruuttia tarjolla. Hän kysyi hieman vakavana, että monta saisi olla, ja että onko sinulla likaisia neuloja, jotka voidaan hävittää. Siinä vaiheessa mulle vasta juolahti mieleen, että nyt saattaapi olla joku pikku väärinkäsitys. Takana oli pari vanhempaa rouvaa, jotka mulkoili pahasti. Minä sanoin että ei ei... minä haluan vain ne ruutat, en minä mitään neuloja tartte, että menee ihan nuuskan käyttöön ne ruutat. Myyjän ilme vähän kirkastui siinä. Just kun olin poistumassa kassalta, kuulin kun ne takana olleet rouvat keskusteli, "että siinä oli yks huumehörhö... nuuska kuulemma on aika kova huume".... Siinä vähän repeilin nauramaan, mutta poistuin paikalta vähin ääninZeni kirjoitti:Joo mutta esim. apteekissa käynti on aika vittumaista kun kaikkien muiden palveleminen loppuu kuin seinään kun itse astuu sisälle. 5minuutin tuijottamisen ja neuvottelun jälkeen porukan rohkein täti uskaltautuu varovasti kysymään että "anteeksi, tarvitsetteko apua" Ihme kun eivät tuo suoraan kassillista ruiskujaAzzyyr kirjoitti:Aivan turhaa hommaa koko parran ajaminen kun se kasvaa aina takaisin. Olenkin lopettanut koko homman....
Parranajo gallup
Re: Parranajo gallup
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Itsellä oli kanssa tuollainen käytössä, mutta tosiaankaan tulokseen ei voinut olla tyytyväinen. Nykyään onkin sitten Gillette Fusion Power, joskin tuon tärinäominaisuuden hyödyllisestä voi olla montaa mieltä.Zeni kirjoitti:Nostetaan. Ehdotuksia uudeksi koneeksi joka oikeasti leikkaa sileäksi ja kokonaan pois. Mulla on nyt joku Philipsin 100e kone, oiskohan tälläinen tai ainakin vastaava. Tuon kanssa saa huitoa edes takaisin kauan ja se jättää silti sänkeä.
Sen takia olen käyttänyt taas pelkkää höylää ja iho ei tykkää yhtään, aina huokoset tulehtuu pari päivää ajon jälkeen. Ihan sama miten paljon ja mitä voiteita laittaa ennen ja jälkeen.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Itellä on Braun 3 390cc, ei oo mitään valittamista ollu entisen phipsin jälkeen! tulee kyllä sileetä jälkee ja "trimmeri" on samassa millä voi parran leikata!
eli tällänen:
http://www.expertkauppa.fi/gw/tras/tuot ... 42e73daf40
tosin itte maksoin 99e mustasta pörssistä, kun oli tarjouksessa.. en tiiä saako tota enään.. on toi vajaan vuoden jo ollu!
eli tällänen:
http://www.expertkauppa.fi/gw/tras/tuot ... 42e73daf40
tosin itte maksoin 99e mustasta pörssistä, kun oli tarjouksessa.. en tiiä saako tota enään.. on toi vajaan vuoden jo ollu!
Itellä muuten samanlainen mut ei tuota huoltokeskusta ja musta väriltään. On oikein hyvä kone, tuota ennen oli philipsi joka ei kyllä ollu ainakaan hintansa väärti.
**** ****** 2.5 V6
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
eiks se musta ollu joku 360 tai 350? jotain rakenteellistakin eroa oli.. joku reilu ero oli tohon 390 + että tuli toi huolto mukana.. mut leikkuu sujuu tosi nopsaan, ja ihoa kärsimättä, kahesti päivään kun joutuu nykysin ajaa..TJV kirjoitti:Itellä muuten samanlainen mut ei tuota huoltokeskusta ja musta väriltään. On oikein hyvä kone, tuota ennen oli philipsi joka ei kyllä ollu ainakaan hintansa väärti.
Mulla on ollut käytössä se Fusion poweri ilman vibraa. Kyllä parta lähtee hetken höyläämisellä, mutta iho kärsii vaikka mitä myrkkyjä käyttäisi ja laittaisi, sauna tosin auttaa asiaan. Gillettet on kaikenlisäksi törkeän hintaisia kun se terä kestää tasan yhden ajelun. Liian usein tulee punaa pärstään tulehtuneiden huokosten takia.shoon kirjoitti:Itsellä oli kanssa tuollainen käytössä, mutta tosiaankaan tulokseen ei voinut olla tyytyväinen. Nykyään onkin sitten Gillette Fusion Power, joskin tuon tärinäominaisuuden hyödyllisestä voi olla montaa mieltä.Zeni kirjoitti:Nostetaan. Ehdotuksia uudeksi koneeksi joka oikeasti leikkaa sileäksi ja kokonaan pois. Mulla on nyt joku Philipsin 100e kone, oiskohan tälläinen tai ainakin vastaava. Tuon kanssa saa huitoa edes takaisin kauan ja se jättää silti sänkeä.
Sen takia olen käyttänyt taas pelkkää höylää ja iho ei tykkää yhtään, aina huokoset tulehtuu pari päivää ajon jälkeen. Ihan sama miten paljon ja mitä voiteita laittaa ennen ja jälkeen.Kemikaalit on Rainbown tuotteita ja käytän koko settiä: ensin pesugeeli, sitten vaahto ja lopuksi aftershave rasvat. Lopputulos on kyllä hyvä ja niillä viidellä terällä ei nyt ihan yhdellä vedolla, mutta yleensä kahdella vedolla saa joka kohdan pärstästä sileäksi.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Numerosta ei tietoja kun ei kone ole nyt käsillä, mut varmasti jotain eroja on koska tuo on ilmeisesti uudempi malli mut kuvissa suunnilleen samanlainen..Riisikippo kirjoitti:eiks se musta ollu joku 360 tai 350? jotain rakenteellistakin eroa oli.. joku reilu ero oli tohon 390 + että tuli toi huolto mukana.. mut leikkuu sujuu tosi nopsaan, ja ihoa kärsimättä, kahesti päivään kun joutuu nykysin ajaa..TJV kirjoitti:Itellä muuten samanlainen mut ei tuota huoltokeskusta ja musta väriltään. On oikein hyvä kone, tuota ennen oli philipsi joka ei kyllä ollu ainakaan hintansa väärti.
**** ****** 2.5 V6
http://www.markantalo.fi/is-bin/INTERSH ... U=BRA390CC
Itselläni on tuommonen rehumalli.
Kyllä täytyy sanoa ettei ole höylän voittanutta. Kyllähän tuolla nyt ajelee kun ei tule noin näppyjä kaulaan, niin kuin höylällä kiskoessa.
Pitemmän sängen joutuu joka tapauksessa ajamaan hiustenleikkuu koneella, säästää aikaa ja hermoja, sitten vaan viimeistelee tuolla hilavitkuttimella.
Ja sitten tuohon leukaan ja nenän alle jätettävän karvotuksen joutuu lyhentämään kamman ja hiusten leikkuukoneena kanssa.
Mutta Zeni, jos oikein silosta naamataulua haluat, niin mee johkin missä ne repii vahalla karvat pois
Annat kasvaa viikon ja sitten...... reps ja AUTS
Itselläni on tuommonen rehumalli.
Kyllä täytyy sanoa ettei ole höylän voittanutta. Kyllähän tuolla nyt ajelee kun ei tule noin näppyjä kaulaan, niin kuin höylällä kiskoessa.
Pitemmän sängen joutuu joka tapauksessa ajamaan hiustenleikkuu koneella, säästää aikaa ja hermoja, sitten vaan viimeistelee tuolla hilavitkuttimella.
Ja sitten tuohon leukaan ja nenän alle jätettävän karvotuksen joutuu lyhentämään kamman ja hiusten leikkuukoneena kanssa.
Mutta Zeni, jos oikein silosta naamataulua haluat, niin mee johkin missä ne repii vahalla karvat pois
Juu höylällä ajellaan "sieltä täältä" ja voin sanoo et nopeeta kasvaa ja onhan tuo parta jo jollainlailla kasvanu ja lisää kasvatetaan 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
No sehän olisi se hellin vaihtoehto, eikä varmaan tule punotusta tai tulehdustaVeikka kirjoitti: Mutta Zeni, jos oikein silosta naamataulua haluat, niin mee johkin missä ne repii vahalla karvat pois![]()
-----Zeni-----
Eukko ajaa epilaattorilla mun niskavillat aina poisZeni kirjoitti:No sehän olisi se hellin vaihtoehto, eikä varmaan tule punotusta tai tulehdustaVeikka kirjoitti: Mutta Zeni, jos oikein silosta naamataulua haluat, niin mee johkin missä ne repii vahalla karvat pois![]()
Annat kasvaa viikon ja sitten...... reps ja AUTSEhdottihan tuolla joku epilaattoriakin
Tekee muuten nannaa
Nää on oikeasti aivan (kirjaimellisesti) pärstäkohtaisia hommia. Minä olen kokeillut sen 25 vuoden aikana mitä parta on kasvanut kaikki höylät, pari pyöriväteräistä sähkökonetta ja puolen tusinaa teräverkkokonetta. Pyöriväteräiset philishavet ei sovi omalle iholleni lainkaan.Zeni kirjoitti:Nostetaan. Ehdotuksia uudeksi koneeksi joka oikeasti leikkaa sileäksi ja kokonaan pois. Mulla on nyt joku Philipsin 100e kone, oiskohan tälläinen tai ainakin vastaava. Tuon kanssa saa huitoa edes takaisin kauan ja se jättää silti sänkeä.
Sen takia olen käyttänyt taas pelkkää höylää ja iho ei tykkää yhtään, aina huokoset tulehtuu pari päivää ajon jälkeen. Ihan sama miten paljon ja mitä voiteita laittaa ennen ja jälkeen.
Kokeile braunin teräverkkokonetta, mieluiten sellaista jossa on kahden teräverkon välissä sellainen pidempien haivenien leikkuri. Noissa laitteissakin on isot erot, halvemmissa teräverkot on aika huonoja. Vanhan mainoksen mukaan: "aja millä haluat ja braunilla loput"...
Ilmeisesti tuo teräverkko kone on juurikin tuollainen jossa leikkuu pää on "höylän" mallinen. Tuo Philips oli tuollainen 3-leikkuuympyrää omaava malli ja mitenkään en voi sanoa olevani tyytyväinen, aika nopeasti jäi käyttämättä. Siitä syystä nyt tarkoitus onkin hankkia tuollainen teräverkolla varustettu. Varmaan tuollainen http://www.gigantti.fi/product/pienkone ... ranajokone kun en viitsi taas pistää yli satasta todetakseni sen olleen huono 
Huono kun näitä ei pysty testaamaan missään (paitsi kavereille) Itsellä tuo kasvu on melko nopeaa ja voimakasta, lähinnä teräsvillaa tulee turpaan. Lähipiirissä taasen on enemmän haivenporukkaa ellei isää lasketa, hän taasen käyttää vain höyliä. Useita koneita testanneena tullut siihen lopputulokseen. Nuo koneet lienee testattu joskus 80- tahi 90-luvulla joten kai se täytyy pitää perinnettä yllä ja tehdä sama ralli
Huono kun näitä ei pysty testaamaan missään (paitsi kavereille) Itsellä tuo kasvu on melko nopeaa ja voimakasta, lähinnä teräsvillaa tulee turpaan. Lähipiirissä taasen on enemmän haivenporukkaa ellei isää lasketa, hän taasen käyttää vain höyliä. Useita koneita testanneena tullut siihen lopputulokseen. Nuo koneet lienee testattu joskus 80- tahi 90-luvulla joten kai se täytyy pitää perinnettä yllä ja tehdä sama ralli
-----Zeni-----
No tuo linkki minkä laitoin, niin siinä on justiin kolmen terän systeemi, 2 verkkoterää, ja sitten on tuo pitempien jouhien leikkuri niitten välissä, ja kaikki kolme terää on päällä samaan aikaan.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
aivan kuten tuossa omassanikin, joka on tosin jo vanhaa mallia ilmeisesti.. mutta toi keskellä oleva terä on kätevä pitempiä karvoja varten tosiaan, jos viikonlopun rymyää ja maanantai aamuna pitää vetästä sänkhi pois niin hoituu helposti ja nopeesti!Veikka kirjoitti:No tuo linkki minkä laitoin, niin siinä on justiin kolmen terän systeemi, 2 verkkoterää, ja sitten on tuo pitempien jouhien leikkuri niitten välissä, ja kaikki kolme terää on päällä samaan aikaan.