Omega 4000 24v #takaisin alkupisteeseen#

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Kuva
Aika vähän ajettu omega:)

Kuva
apexin AFCII(löytyisi yksi ylimääräisenä jos jollain tarvetta)

Kuva

Penkit sovitettu paikoillee ja Ratti vaihdettu , vielä pitäis vyöt hommata

Kuva
Kuva
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Hyvältä näyttää edelleen ;) Yllättävän paljon vaikuttaa noi punaseks maalatut neulat? :roll: :wink:
JV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JV »

noilla penkeil ei vaan ole kovin mukavaa ajella pitempää matkaa :(
ainekin itellä alko käymään selänpäälle..... tai sit mulla on vaan niin huono selkä :oops:

mut muuten on kyll aika racing lookki sisältä :wink:

ja valases mua vähän mitä tolla apexilla tekkeepi??? (pitäis jotain kehittää tohon mun soittimen alle jäävään aukkoon :D)
OPEL OMEGA 3000 24V
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

JV kirjoitti:noilla penkeil ei vaan ole kovin mukavaa ajella pitempää matkaa :(
ainekin itellä alko käymään selänpäälle..... tai sit mulla on vaan niin huono selkä :oops:

mut muuten on kyll aika racing lookki sisältä :wink:

ja valases mua vähän mitä tolla apexilla tekkeepi??? (pitäis jotain kehittää tohon mun soittimen alle jäävään aukkoon :D)
Mulla taas ei selkä kestä normipenkkiä :D Noi on kaikki penkit erilaisia, joillekkin sopii toinen malli ja jollekkin muulle toinen, tuo on sellainen malli joka tuntui hyvältä pidemmänki istumisen jälkeen, mut jos istuu joissain Cobran Monacoissa tai momon halpis penkeissä niin ei tarvi aamulla sängystä nousta.

Käy kattoo Sarlin Racingin sivuilta, siellä on apexista hyvät salostukset.
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

En oo lukenu koko pälätystä läpitte mutta varmaan on joku muukin kysellyt noita ei-kromisia vanteita jotka on niissä ekoissa kuvissa..

Oisko myynnissä ja jos on niin millä hintaa..??
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Joo eli siis etuvanteet on samat kuin kuvissa mutta takana on 9" leveä ja et 20 ja edessä 8"leveä et 38, ja kyllä mä ne voin myydä niissä on ihan ok kumitkin päällä edessä 225/40 r 18 Nokialaiset ja takana 235/40 18 kitkat Good year

Tarjota saa ,halvat ei ole, kun ei niitä enään saa uusia.
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Juzzi kirjoitti:Joo eli siis etuvanteet on samat kuin kuvissa mutta takana on 9" leveä ja et 20 ja edessä 8"leveä et 38, ja kyllä mä ne voin myydä niissä on ihan ok kumitkin päällä edessä 225/40 r 18 Nokialaiset ja takana 235/40 18 kitkat Good year

No vaihda alkuperäisiin EVO-500 vanteisiin, joissa uudenkarheet 235/40 kummit päällä.. Näitäkään ei saa enää uusia 8)
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50

Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Virimies kirjoitti:
Juzzi kirjoitti:Joo eli siis etuvanteet on samat kuin kuvissa mutta takana on 9" leveä ja et 20 ja edessä 8"leveä et 38, ja kyllä mä ne voin myydä niissä on ihan ok kumitkin päällä edessä 225/40 r 18 Nokialaiset ja takana 235/40 18 kitkat Good year

No vaihda alkuperäisiin EVO-500 vanteisiin, joissa uudenkarheet 235/40 kummit päällä.. Näitäkään ei saa enää uusia 8)
En ainakaan päittäin, ei ole mun makuun, sopii ne Evo500 muttei muuten. Myy ne pois ja osta nää, ainakin 1000€ pitää saada jos joku haluaa.
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Juzzi kirjoitti:
Virimies kirjoitti:

En ainakaan päittäin, ei ole mun makuun, sopii ne Evo500 muttei muuten. Myy ne pois ja osta nää, ainakin 1000€ pitää saada jos joku haluaa.
No 1000 eurobia niistä on nyt tarjottu, sälli vaan miettii kuljetusta..
- Rusko Motorsport -

Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

No niin. myyt sitten ne pois haet nämä.
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Juzzi kirjoitti:No niin. myyt sitten ne pois haet nämä.

Yritetään mahd. nopeasti :wink:
- Rusko Motorsport -

Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

No niin pannu tuli tänään LEKSA MOTORSPORTISTA ja niputin siihen sarjat ja laatikon paikoilleen ja huomenna ehkä sitten ensi savut...
LeWe
'Admiral'
'Admiral'

nokka

Viesti Kirjoittaja LeWe »

Ihme ettet ole "purnannut" nokista yhtään. (viikko niistä/kuukaus musta). Voin vaan kuvitella sun hymyn vaik maanantaina. Fuck the fuel...... Cubic inc... tai jotain... Pääset taas laulattamaan... mikä lienee R:än asteet, mut nostoa... Sulake (eli aski) valmistu päivän varoitusajalla(huom. perhe) uusiks.. Pitää vissiin pidentää vaihdeväliä, niin kerkiää kiekat laskee edes vähän.. Tai sit siirryt tonne BTCF.FI:in sivuille M5 harrastajana.. :lol:
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Re: nokka

LeWe kirjoitti:Ihme ettet ole "purnannut" nokista yhtään. (viikko niistä/kuukaus musta). Voin vaan kuvitella sun hymyn vaik maanantaina. Fuck the fuel...... Cubic inc... tai jotain... Pääset taas laulattamaan... mikä lienee R:än asteet, mut nostoa... Sulake (eli aski) valmistu päivän varoitusajalla(huom. perhe) uusiks.. Pitää vissiin pidentää vaihdeväliä, niin kerkiää kiekat laskee edes vähän.. Tai sit siirryt tonne BTCF.FI:in sivuille M5 harrastajana.. :lol:
No tieto oli että ne saadaan kuitenkin jotenkin laitettua :) Ja autolla olisi tarkoitus jo tänään ajaa :roll: . Pitää ajella rauhassa sisäänajoa niin ei aski sula :lol: Ihan varmasti :oops:

Kuva

Konehuoneessa alkaa olee kaikki kiinni ja vielä pitäisi kardaani ja pakoputket ja jotain pikku nippeliä ruuvata Kuva

JJH:lta lainatut "räyhä" räyhä putket Kuva

ei ihan vielä aleta M5 harrastajaksi.
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

No niin auto ajettu tallilta kylän kautta kotiin :lol:

Ja Moottori tuntuis aika maukkaalta, kulkee niin saatanan kevyesti jo ekassa täys kaasu kokeilussa alko sintteri luistamaan :cry: Ilmeisesti vääntö kasvoi jonkin verran 8) Jotain säätöä on vielä kuten takajarru kengät alkoi laahaamaan, ilmeisesti lähteneet irti talven aikana ja tosiaan kytkimelle pitäis jotain tehdä että saa pyörät luistamaan ja voiman tiehen... Tyhjä käynti on aika räyhä mutta rauhoittuu heti 1000rpm

ja ostin vaihteeksi uudet vanteet.

Ja laatikko varmaan sanoo sopimuksen irti jos saa kytkimen pitämään. Sitten pitää asentaa ISO G.

Cruisinkeihin huomenna luultavasti.
Vastaa Viestiin