b-vecus taitaa olla ihan helppo homma. siinähän tulee koko joustinjalka mukana! a-vecus taitaa purattaa jarrusatulan ja vetarin ja raidepään poikkeen, kuten astmassakin!
Asconisti kirjoitti:tuota tuota toivanen, minä tiedän myös tuon tapauksen ja kyllä kaveria otti päähän jokseenkin pirusti... en tiedä millanen homma se lopulta oli mutta itse olen kiertänyt sen paikan jos on tullut jotain mitä en itse ole pystynyt tekemään...
Sellasia hommia ei hyvin montaa taida ollakaan, ettet ite tekis..
JJunior kirjoitti:paljonko muuten pyytävät iskarien vaihosta? tekiskös ne nelipyörä suuntauksen siihen?
Ei tekis,ainakaa Vauhtipyörällä...meinas perse revetä kahtia ku kysäsin sitä...pelkästä iskareiden vaihdosta "jos lähteevät helposti irti" ni 90e...Tuttu korjaamonpitäjä saneli hinnaks 25e/puoli jos irtoovat helposti...
aika rankkoja hintoja pyytelööt, vko:n loppuna koppa keskiketterää ja pari kaveria, niin johan lähtee iskaarit vaehtoon... Itse tosin mahdan olla sorsajahdissa, ja illalla katusorsajahdissa... en tiedä vaan lähteekö eukko mukaan
saiko Nuutinen muuten sen paikan sieltä perlokselta????
pitäs huomenna lähtee hakemaan se kolibri mikkelistä kun sen viime keskiviikkona sinne vein...yksin joutuu lähtee ajelemaan ja silleen oli ne siihen vahtanu nakutuksen tunnistimen siellä mutta apseille eivät osanneet sanoo mitään muuta kun että se boxi on hajalla
Jariko kirjoitti:saiko Nuutinen muuten sen paikan sieltä perlokselta????
pitäs huomenna lähtee hakemaan se kolibri mikkelistä kun sen viime keskiviikkona sinne vein...yksin joutuu lähtee ajelemaan ja silleen oli ne siihen vahtanu nakutuksen tunnistimen siellä mutta apseille eivät osanneet sanoo mitään muuta kun että se boxi on hajalla
Mites se auto pelittää? Tällä viikolla ja ens viikolla illassa.. mites sulla?
mikä siin calibras on vikana? könöselle kun viet ni kyllä tietää mutta suattaa olla pitkään auto siel!! ite vein ecun sinne, sano seuraavana päivänä kahtovansa, meni sit 1,5viikkoo enneku oli tutkinu! tais olla kiirettä, mutta kyllä se tietää mitä tekee, on se semmonen mcgyver!