Rallitiimissämme olis paikka innokkaalle huoltomiehelle. Kokemus kilpa-autoista tietysti plussaa mutta ei pakollista. Autotekniikan jonkinlainen tuntemus kuitenkin suotavaa.
Kilpurimme on N+ (n.190hv) vireinen F ryhmän Astra. Homma toimii ihan harrastus pohjalta joten palkkaa ei makseta joskin siihen pyritään ettei huollolta omaakaan rahaa kulu.
Kisoja ajetaan 5-10 kaudessa ja lisäksi treeni reissuja jokunen.
Tallimme on espoossa
Kiinnostuneet voivat esitellä itsensä vaikkapa yv:llä tai sitten vaikka meilailla ismo.peltola@luukku.com
Etukäteen kiinnostuksesta kiittäen
Ismo
Rallitiimi kaipaa innokasta huoltomiestä..
Re: Rallitiimi kaipaa innokasta huoltomiestä..
Huollossa pärjää pienehköllä autotekniikan osaamisella, tietenkin siitä on apua. Asenne ja halu oppia tekevät harrastuksesta mielenkiintoista. Harrastus pitäisi olla hauska, siis huollolla ja kuljettaja parilla pitäisi olla ns. samanlainen huumori, jotta homma toimii myös ankeinakin aikoina.Astra Rf kirjoitti: Autotekniikan jonkinlainen tuntemus kuitenkin suotavaa.
Kilpurimme on N+ (n.190hv) vireinen F ryhmän Astra. Homma toimii ihan harrastus pohjalta joten palkkaa ei makseta joskin siihen pyritään ettei huollolta omaakaan rahaa kulu.
Kisoja ajetaan 5-10 kaudessa ja lisäksi treeni reissuja jokunen.
Ismo
Rallista kilpailut vievät oman aikansa, mutta rakentaminen voi olla enempi aikaa vievä.
Siis hyvä harrastus, siellä saa uusia tuttuja, sekä monta hauskaa reissua ympäri Suomea (paikkoihin joihin ei muuten eksyisi). Rallipiireissä on pääsääntöisesti hyvä henki koko porukallla (joukossa on tosin muutama pikkusielukin).
j.h
On se huollossa olo ainakin fiksumpaa, kun EK:n parkkipaikalla järkkärinä olo
Re: Rallitiimi kaipaa innokasta huoltomiestä..
On varmaan joo, mutta ilman järkkäreitä ja toimitsijoita ei rallia järjestetä.jpisteh kirjoitti:On se huollossa olo ainakin fiksumpaa, kun EK:n parkkipaikalla järkkärinä olo
Re: Rallitiimi kaipaa innokasta huoltomiestä..
Näinhän se on...janne75 kirjoitti:On varmaan joo, mutta ilman järkkäreitä ja toimitsijoita ei rallia järjestetä.jpisteh kirjoitti:On se huollossa olo ainakin fiksumpaa, kun EK:n parkkipaikalla järkkärinä olo
Aika sekalaisissa hommissa on tullut oltua rallin järjestämisessä, mutta järkkäriksi EN LÄHDE,
Autourheilu tarvitsee kuljettajia, huoltoa, järkkäreitä, toimitsijoita, sponsoreita, tiedotusvälineitä jne.
Tällä hetkellä toimitsijakokoukset ovat "eläkeläisbileet", joissa 40V kaveri on juniori. Siis autourheiluseurat herätys...
j.h
En ole minkään autourheiluseuran jäsen.
No täytyy tunnustaa etten itsekkään ole ikinä ollut järkkärinä tai toimitsijana
Kävin italiassa katsomassa MM-rallia ja huomasin että siellä oli tosi vähän järkkäreitä ja liikenteenohjaajia, silti kaikki sujui ihan mallikkaasti. Täällä suomessa ihan pikku kylärallissakin on varmaan enemmän järkkäreitä puhumattakaan nesterallista jossa on satoja ellei jopa tuhat järkkäriä ym. ohjaajaa, no on ehkä mäyräkoiraporukkaakin enemmän kuin italiassa.
Siellä italiassa muuten pätkille meno ja huoltoparkki alueellekkin pääsi ihan ilmaiseksi vrt. nesteralli passi 50€ tai yksi pätkä 12€.
Kävin italiassa katsomassa MM-rallia ja huomasin että siellä oli tosi vähän järkkäreitä ja liikenteenohjaajia, silti kaikki sujui ihan mallikkaasti. Täällä suomessa ihan pikku kylärallissakin on varmaan enemmän järkkäreitä puhumattakaan nesterallista jossa on satoja ellei jopa tuhat järkkäriä ym. ohjaajaa, no on ehkä mäyräkoiraporukkaakin enemmän kuin italiassa.
Siellä italiassa muuten pätkille meno ja huoltoparkki alueellekkin pääsi ihan ilmaiseksi vrt. nesteralli passi 50€ tai yksi pätkä 12€.