Tiiseli Omegaan lisää löylyä?
Johtuu varmaan siittä että EVRY ei toimi ompussa, on niin sanottu Generation 2 DDE pumpuu jossa määräsäädin on induktiivinen, eli se btcf:n threadin lopussa oleva transistori-mikäliekään kytkentä on se joka toimii, ei pelkkä potikka. OFF-Topik: 170hv/330nm lastu omputtimeen maksaa sitten Ebay:sta tilattuna vajaa 70juuroo, ja voin sanoa että toimii
--Tero--
--Tero--
Omega B 2.5-TD 10/1995 chip, sportleder, klima...
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
Turbo se oli, kun oli valokuva kiinnileikanneista turbon siivekkeistä. Lohkosta oli sulanut pyttyjen väliltä pala pois. Katti oli sulanut möykyksi. Palamaton polttoaine ja liikakierrokset turmelee paikkoja. Volkkarit ja Aadit ovat kyllä menneet muutenkin pirun vikaherkiksi ja kannet rakennettu kertakäyttötavaraksi. Pari viikkoo sitten tuli tehtyä A6/20v seen kansiremppa ja sen kehnompaa kantta ei voi kyllä tehdä. Ei saisi oikaista, uusi kansi aina kun pahvi palaa. Meni ny vähän ooppeli aiheesta ohi!!!snuggles kirjoitti:Ettei ois penak ollut SDI se 1.9 Golffi eli vapari?
Kyllä tulee aika roimasti lastulla potkua, nääs.
Se ei kyllä oo uskonasia se...
Nätisti kun malttaa ajella lastutetulla vehkeellä, niin kestääpi varmaan kohtalaisesti. Jos oikein voimain tunnossa on, niin sitähän tulee poljettua lusikka pohjassa.
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Olikohan ne silti samasta autosta ne kuvat vai jotakin maailmalta kerättyjä esimerkkejä?penak kirjoitti:
Turbo se oli, kun oli valokuva kiinnileikanneista turbon siivekkeistä. Lohkosta oli sulanut pyttyjen väliltä pala pois. Katti oli sulanut möykyksi. Palamaton polttoaine ja liikakierrokset turmelee paikkoja.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
Sitähän ei tiedä muu kuin jutun tekijä. Otappa yhteys AUTO-BILDIN toimitukseen ja varmista.P. Lanttola kirjoitti:Olikohan ne silti samasta autosta ne kuvat vai jotakin maailmalta kerättyjä esimerkkejä?penak kirjoitti:
Turbo se oli, kun oli valokuva kiinnileikanneista turbon siivekkeistä. Lohkosta oli sulanut pyttyjen väliltä pala pois. Katti oli sulanut möykyksi. Palamaton polttoaine ja liikakierrokset turmelee paikkoja.
Aiheesta toiseen. Ko. lehdessä käsitellään näitä tavanomaisesta poikkeavia testijuttuja. Saisivat ottaa muut autolehdet mallia. Ei pelkkiä uusien autojen käyttötestejä. Mitä mieltä muut ruuvaajat on asiasta?
- a.tikkanen
- 'Senator'
- Viestit: 767
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 15:14
- Paikkakunta: kuopio
öö siis... missä pelissä tää toimii mullako?? omega 2.5td vm95?? ja jos toimii ni voiko tuon heittää lennossa päälle??jmk kirjoitti:Toimii se.
violetti?
lainaus btcf:ltäJos luit juttua pidemmälle, huomaat että liian suuri säätö aiheuttaa epätasaista tyhjäkäyntiä, ehkä myös sammumisen. Ongelmaan on ratkaisu treadin viimeisillä sivuilla (vaatii intoa harrastaa).DDE2 ohjausyksikön nasta 21 0.35 RT/GE eli puna/keltainen on pumpun potikan paluusignaali. Ruskea (BR) "miinuspuoli" menee DDE2:n nastaan 14. Potikka kytketään näiden johtimien väliin sarjaan kytkimen ja vastuksen kanssa.
Liian suuri säätö voi aiheuttaa myös vikavalon, kytkimen luistamista, tummentumaa taustapeilissä sekä virnettä huulilla.
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Abs tulee mullekki. Hintaansa nähden erinomainen lehti. Tää diesel aihe kiinnostaa mua kun hommaan joko td omegan tai 525tds bemun kun joku ostaa mun astran.penak kirjoitti: Aiheesta toiseen. Ko. lehdessä käsitellään näitä tavanomaisesta poikkeavia testijuttuja. Saisivat ottaa muut autolehdet mallia. Ei pelkkiä uusien autojen käyttötestejä. Mitä mieltä muut ruuvaajat on asiasta?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Lue se btcf:n juttu, kokonaan. Pitkä se on ja välillä menee sivuraiteelle, mutta siellä loppupuolella on kehittyneempi versio, (periaatteessa t-itse viribox) mikä pitäisi toimia myös opeleissaa.tikkanen kirjoitti: öö siis... missä pelissä tää toimii mullako?? omega 2.5td vm95?? ja jos toimii ni voiko tuon heittää lennossa päälle??
- a.tikkanen
- 'Senator'
- Viestit: 767
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 15:14
- Paikkakunta: kuopio
onkos täällä nyt kellään kiinnostusta tuolle btcf:n sivuilla olevaan kytkentään http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... irityst%E4
tein tuon piirilevy kuvat ja samalla vois syövyttää useemman levyn ja toisekseen kun pintaliistos vastuksia ei saa kun min 10kpl/arvo niin vois niitäkin vähän jakaa eivät jäis pyörimään nurkkiin..
kuvat yms ohjeet voin laittaa @postiin... piirilevy yms materia ei kait kule kun postipekan kyyvillä...
tein tuon piirilevy kuvat ja samalla vois syövyttää useemman levyn ja toisekseen kun pintaliistos vastuksia ei saa kun min 10kpl/arvo niin vois niitäkin vähän jakaa eivät jäis pyörimään nurkkiin..
kuvat yms ohjeet voin laittaa @postiin... piirilevy yms materia ei kait kule kun postipekan kyyvillä...
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Ihan villi arvaus, olisko GM:n?penak kirjoitti:Taas uutta kokemusta lastutuksesta. Kaverin Diesel bemusta oikesi automaattilaatikko. Loota mitoitettu muutenkin liian löyhäksi vakio 170 hepaselle koneelle.
Kustannusarvio yli 5000 eur (uusi loota ja vaihtotyö). Kova hinta lastutukselle.
Arvatkaas kenen tekemä automaattilaatikko bemussa?
Menee ne rikki ilman lastuakin, ainakin tämän foorumin kokemuksien perusteella. Mutta totta, ihanan kallista on.
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Ensiksi ajettelin että 170 heppainen olisi juuri tuo 525d missä on GM:n laatikko mutta siinä taisikin olla 163hv, että vaikea sanoa mikä malli on kyseessä.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91