C-Kadett 2.2 "Leila"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4370
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Mitkä OZ noi on?? JUST tollaset vanteet on olu mielessä Mantaan kans :roll:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

OZ Fittibaldit, leiman mukaan 80-luvulta, karvan alla 7kg painavat kappaleelta.
Ja saahan noita vielä uutenakin, mutta ovat 3-osaiset ja melko halvat.
Ebayssa näyttää olevan tuollaisia muutamat myynnissä, mutta ET ja Pulttijaot persiistä.
Taitaa olla melkeen samanlaiset kuin Futuratkin.


Compomotiven MO sarja on melko saman näköinen
ja Speedline Corsen 2010...näistä kyllä puuttuu tuo 5cm lippa :cry:
Kuva
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1329
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja rasmus »

telwin kirjoitti:Jassoo no se on sit MoTec...
ettei kuitenki olis http://www.sporttiauto.com/tuotteet/aut ... /autronic/ ???
Vectra B2 caravan
Avatar
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 8699
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 12:30
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja telwin »

Nii joo mä unohin ton kokonaan.. :lol:
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4370
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Leilahan näytti oikein hyvältä livenäkin 8)
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Tack Tack...Eipä Commossakaan ollut muuta kuin ihasteltavaa, todella komia kokonaisuus.

Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin :lol:


Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?
Kuva
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15790
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Spikey kirjoitti:Tack Tack...Eipä Commossakaan ollut muuta kuin ihasteltavaa, todella komia kokonaisuus.

Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin :lol:


Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?

harrrriilla Kemissä on.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Mää taidan tehä itte laipan ja koko satsin...harmittaa sit vähemmän, kun ei menen kun oma työ hukkaan jos ei homma toimi. :lol:
Tollaset pitäis saada siihen putkien jatkeeksi.
Kuva Kuva Kuva
Miksiköhän nuo muuten on niin halpoja?
Mikä "vika" on noissa moottoripyörän läppiksissä?
Kuva
T.J
'Senator'
'Senator'
Viestit: 741
Liittynyt: 06 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: Lemun korpi...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Spikey kirjoitti:Tack Tack...Eipä Commossakaan ollut muuta kuin ihasteltavaa, todella komia kokonaisuus.

Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin :lol:


Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?
Kerroppas mistä ostit motecin,vai saitko edukkaasti jostain käytettynä?
Itellekin on tuota motecin m4:sta suunnitteilla ja pinomäen kautta ois tarkoitus ottaakin tuo.
Tietäis vaan vähän tuon hintoja vertailla.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Omani ostin käytettynä eräästä A-Ryhmäläisestä.

Aaltosella boksit/paketit maksavat n.1500€ alkaen.(tino`s garage)
Kannattaa kysäistä myös M-Data firmasta MoTecceja, kiireitä jonkin verran vähemmän kuin Aaltosella.
http://www.yritysopas.com/tiedot/Raisio ... minen.html
Kuva
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4370
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Tiedä noitten läppisten vioista, mutta mullakin on samannäköinen paketti, ei identtinen mutta kuiteski :lol: Se muuten voipi vaihtaa omistajaa, jos jollain on pakottava tarve :roll:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Avatar
backman
OCF Member 2015
Viestit: 133
Liittynyt: 15 Marras 2005, 15:13
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja backman »

Spikey kirjoitti:Tollaset pitäis saada siihen putkien jatkeeksi.
[url]http://i67.photobucket.com/albums/h315/ ... 020509.jpg[/URL] [url]http://i67.photobucket.com/albums/h315/ ... 020510.jpg[/URL] [url]http://i67.photobucket.com/albums/h315/ ... 020512.jpg[/URL]
Miksiköhän nuo muuten on niin halpoja?
Mikä "vika" on noissa moottoripyörän läppiksissä?
Mistä pyörästä nuo ovat kotoisin? Koko? $$$? :food:
Ville kirjoitti:Tiedä noitten läppisten vioista, mutta mullakin on samannäköinen paketti, ei identtinen mutta kuiteski Se muuten voipi vaihtaa omistajaa, jos jollain on pakottava tarve
laita vaikka kuvia ja hinta -> backmanmeister[ät]gmail.com
GT -69 | Kadett B LS -68 | ex. Kadett C coupé 16v |
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Läppikset on todennäköisesti CBR 1100 XX, Kokoa on 42,5mm ja hintaa oli 200€.
Suutinkoko hieman epäselvä?
Mukana on imusuppilot, suuttintukki ja suuttimet, TPS, MAP, Johtosarjan puolikas,"Kumikurkut", lisäksi jokin ihme möykky mistä ei ole mitään hajua.
Kuva
Avatar
Spikey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1392
Liittynyt: 28 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tku/Yk/Lieto

Viesti Kirjoittaja Spikey »

Kumit Katuun ilta ohi, Leila edelleen elossa :lol:
6kierrosta kumeja ja 1kpl sulaneita tyhjäkäyntimoottoreita köyhempänä.


...jotain muutakin pientä tapahtunut
Sisustaa hieman siivottu ja penkeiksi tulivat OLDschool kupit ja 4-piste vyöt(ainakin toistaiseksi)
Talvi valmistelut aloitettu kuivattamalla sisämatot ja hitsaamalla 2 paikkaa, takasisälokareihin. :o
Samalla tuli veistettyä muutama tuki vöiden kiinnityksille.
koteloihin pitäisi öljyt uittaa, niin sitten saa talvi tulla.

Lisäksi puskurista otettiin muotti, samoin kuin etulokareista.
voi sitten huoletta pyyhkäistä jäiseen penkkaan :lollis:
Kuva
gse70
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 633
Liittynyt: 22 Syys 2006, 19:08
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja gse70 »

Spikey kirjoitti:Kumit Katuun ilta ohi, Leila edelleen elossa :lol:
6kierrosta kumeja ja 1kpl sulaneita tyhjäkäyntimoottoreita köyhempänä.
Oikein! :peukku: Mutta kuinka tyhjäkäyntimoottori voi sulaa? :D
Vastaa Viestiin