C-Kadett 2.2 "Leila"
Täälläkin tapahtunut sen verran, että kaasarit vaihtuneet ruiskuksi.
Hermot paloivat enemmän kuin kerran kyseisen projektin kanssa....
Eli nyt ruiskun tehtäviä hoitelee l-jetti.
Huomasin just ettei autosta ole ilmoitettu edes teknisiä tietoja
Koko tekniikka pakettihan on seuraavanlainen
- 2.0E lohko
- sylinterit tod.näköisesti 1. ylikoossa
- 1.6S kansi hieman kairailtuna
-isommat venat
-kantta laskettu jokunen milli
-2.0 imusarja, jossa 2.4L suuttimet
-x20xev kaasuläppä hieman räpellettynä
-nokka 290`catcamssi, kovilla nostajilla
-ruiskun pakosarja ja nykyään myös lambda putkessa
-2`putki, muutamalla räminä pöntöllä
-kevennetty vauhtipyörä
-sorkittu jakaja
-laatikko on normi 4v soppakauha ja perä on toistaiseksi lukoton.
Alustana
-konin säädettävät iskarit
-joillain madallusjousilla(keltaiset)
-vakio jarrut
-vakio puslat
-säädettävä panhartti
-todella erikoinen kallistuksenvakaaja edessä
Kuvia pistelen huomenissa projektista ja lopputuloksesta
Hermot paloivat enemmän kuin kerran kyseisen projektin kanssa....
Eli nyt ruiskun tehtäviä hoitelee l-jetti.
Huomasin just ettei autosta ole ilmoitettu edes teknisiä tietoja
Koko tekniikka pakettihan on seuraavanlainen
- 2.0E lohko
- sylinterit tod.näköisesti 1. ylikoossa
- 1.6S kansi hieman kairailtuna
-isommat venat
-kantta laskettu jokunen milli
-2.0 imusarja, jossa 2.4L suuttimet
-x20xev kaasuläppä hieman räpellettynä
-nokka 290`catcamssi, kovilla nostajilla
-ruiskun pakosarja ja nykyään myös lambda putkessa
-2`putki, muutamalla räminä pöntöllä
-kevennetty vauhtipyörä
-sorkittu jakaja
-laatikko on normi 4v soppakauha ja perä on toistaiseksi lukoton.
Alustana
-konin säädettävät iskarit
-joillain madallusjousilla(keltaiset)
-vakio jarrut
-vakio puslat
-säädettävä panhartti
-todella erikoinen kallistuksenvakaaja edessä
Kuvia pistelen huomenissa projektista ja lopputuloksesta
...Ja muutama kuva....
Arvottiin valittavaa ruiskua...
Tötterö, joka on metrin liian pitkä
Lopulta käy ja kukkuu...tulpanjohdot himosolmussa ja jakaja väärä
Siinä edestä Ihminen on tyhmä, kun ei ymmärrä lopettaa säätämistä....
Huomaa monen tunnin rakentelun "helmi" x20xev kaasuläppä ja oikeasti liikkuva vivusto....
Taas kiitokset projektissa avustaneille.
Arvottiin valittavaa ruiskua...
Tötterö, joka on metrin liian pitkä
Lopulta käy ja kukkuu...tulpanjohdot himosolmussa ja jakaja väärä
Siinä edestä Ihminen on tyhmä, kun ei ymmärrä lopettaa säätämistä....
Huomaa monen tunnin rakentelun "helmi" x20xev kaasuläppä ja oikeasti liikkuva vivusto....
Taas kiitokset projektissa avustaneille.
-
- 'Senator'
- Viestit: 655
- Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
Onhan täälläkin jotain tapahtunut, vaikkei olisi pitänyt.
Uusi kone, jaksaa vääntää talven yli...tehty vaikka mitä pieniä muutoksia ja parannuksia.
Sisusta ei ole vieläkään valmis ja rokkarit on edelleen ostamatta.
Toiset mukavammat penkit asennettu.
Lunta olis saanut tulla vähän enemmän ja aikaisemmin....takarenkaat vinkuneet armoa jo joulukuusta.
Uusi kone, jaksaa vääntää talven yli...tehty vaikka mitä pieniä muutoksia ja parannuksia.
Sisusta ei ole vieläkään valmis ja rokkarit on edelleen ostamatta.
Toiset mukavammat penkit asennettu.
Lunta olis saanut tulla vähän enemmän ja aikaisemmin....takarenkaat vinkuneet armoa jo joulukuusta.
Jep jep...Sainpas kesäfillarit vihdoin alle.
Etsiminen tuotti viimein tulosta!
Minkäs sitä hullu luonnolleen voi!Revon 5 spoket tuli hommattua.
Kokoa 15" leveyttä vain 6" ET jotain 10-20 luokkaa?
On ne vaan omasta mielestä NIIN siistit ja sopivat tohon Kadettiin.
Kummit on ihan mooro...täytyy varmaan ottaa viimeset sauhut niistä viikonloppuna.
Etsiminen tuotti viimein tulosta!
Minkäs sitä hullu luonnolleen voi!Revon 5 spoket tuli hommattua.
Kokoa 15" leveyttä vain 6" ET jotain 10-20 luokkaa?
On ne vaan omasta mielestä NIIN siistit ja sopivat tohon Kadettiin.
Kummit on ihan mooro...täytyy varmaan ottaa viimeset sauhut niistä viikonloppuna.
Täälläkin on tapahtunut jotain sitten viime päivityksen.
Moottori on vaihtunut 2.2L CIH.
Pikkukeijo laitettiin samassa sähläyksessä.
Pakoputki tuli tehtyä alusta loppuun itse.(siis 2.4L pakosarjasta -->)
Pohjasta ei löytynyt yhtään reikää.
Tuli massattuakin kunnolla.
Perä vetelee viimeisiään...levyt ja oikea lukko tuloillaan.
Kumit alkaa olla ihan finaaleissa
Vanteet vaihtuivat Revolutioneista OZ:toiksi
Uuden moottorin moottorin ohjauskin löytyi, vielä kun sen saa noudettua kotiin niin
Tälle ns.oikealle moottorin ohjaukselle kaveriksi 42,5mm läppärungot ja imusarjan teko.
Saa nähdä saako näitä kaikkia romuja ikinä pellin alle.
Moottori on vaihtunut 2.2L CIH.
Pikkukeijo laitettiin samassa sähläyksessä.
Pakoputki tuli tehtyä alusta loppuun itse.(siis 2.4L pakosarjasta -->)
Pohjasta ei löytynyt yhtään reikää.
Tuli massattuakin kunnolla.
Perä vetelee viimeisiään...levyt ja oikea lukko tuloillaan.
Kumit alkaa olla ihan finaaleissa
Vanteet vaihtuivat Revolutioneista OZ:toiksi
Uuden moottorin moottorin ohjauskin löytyi, vielä kun sen saa noudettua kotiin niin
Tälle ns.oikealle moottorin ohjaukselle kaveriksi 42,5mm läppärungot ja imusarjan teko.
Saa nähdä saako näitä kaikkia romuja ikinä pellin alle.