Tarkennusta EGR:n tulppaamiseen

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Re: Tarkennusta EGR:n tulppaamiseen

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Juho M-P kirjoitti:
jpisteh kirjoitti: En oikein pysynyt kärryllä mikä moottori oli kyseessä, mutta VP44 pumpuilla olevissa ainakin mitataan ahtoilman lämpötilaa.

j.h

Kyllä ainakin DTI:ssä mitataan imuilman lämpötilaa, sillä ilmamassamittari on turbon imupuolella.
Juu tässä kytkiksestä tarkastettu, että VP44 ei mittaa imuilman lämpötilaa. Yleistin ja ulkomuistin väärin...

j.h

Ford VP30 ja VAG mittaa ahtoilman lämpötilaa ja minä menin....
ducati851
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 82
Liittynyt: 09 Tammi 2007, 19:14
Paikkakunta: Vantaa/isojoki

Viesti Kirjoittaja ducati851 »

:lollis: tos elokuussa ostin vectra 2,2dti:n,nyt mittaris 164000 elikkäs onko näissä sitä ongelmaa et toi pakokaasunkierrätys tukkii imusarjaa?Vai oonko ymmärtäny vain väärin nuo jutut tällä palstalla.Millaisia oireita siinä esiintyy kun tällaista alkaa tapahtua. :yawn:
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15816
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

ducati851 kirjoitti::lollis: tos elokuussa ostin vectra 2,2dti:n,nyt mittaris 164000 elikkäs onko näissä sitä ongelmaa et toi pakokaasunkierrätys tukkii imusarjaa?Vai oonko ymmärtäny vain väärin nuo jutut tällä palstalla.Millaisia oireita siinä esiintyy kun tällaista alkaa tapahtua. :yawn:

Kyllä, samat ongelmat. Noilla kilsoilla sitä möhnää on jo kiitettävästi.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vastaa Viestiin