eberin kello
eberin kello
oli tuolla aiemmin joskus kirjotuksia opelin lisälämmittimen kellokytkennästä jälkiasennuksena, kohtuu tyyristä kun kyselin hinta-arviota töineen....657 erkkiä alvin kans.Onkohan normihinta???
-
- 'Admiral'
- Viestit: 146
- Liittynyt: 09 Kesä 2004, 03:00
- Paikkakunta: Salla
Onko Jamatalla tietoa nuista opelin omista ebereistä? Kävin hakemassa opelilla vikakoodin kun ei oma eberi pelitä niin tuli jokin sellainen vastaus että matala jännite tmss... ja sanoivat että puhaltimen moottori on mykkä ilmeisesti eli onko enää mitään tehtävissä?jamata kirjoitti:On normihinta jos ei tee omia virityksiä.
Maltahan hetki nii saan oman eberin viritettyä kellolla toimivaks nii laitan tänne sit sepustuksen siitä hommasta.
Onko Jamatalla tietoa nuista opelin omista ebereistä? Kävin hakemassa opelilla vikakoodin kun ei oma eberi pelitä niin tuli jokin sellainen vastaus että matala jännite tmss... ja sanoivat että puhaltimen moottori on mykkä ilmeisesti eli onko enää mitään tehtävissä?[/quote]
Voit tarkastaa puhaltimen Eberin ollessa paikallaan. Otat oikean puolen kansimuovin irti, näät siitä puhaltimen. Jos se tuntuu jäykältä herkistele voiteluaineen avulla.
Jos ei pelitä irroitat koko laitteen sieltä välistä ja yleismittarilla mittaamalla voit tarkastaa anturit (3kpl). Samalla kannattaa kokeilla puhaltimen ja hehkun toiminta. Syötät niille HUOM. 8 volttia niin
näät, että hehkuuko tulppa kunnolla ja pyöriikö puhallin. Jos ne toimii ja syöttöpumppu naksuu niin vika on todennäköisesti ohjauskortissa. Itselläni kävi niin. Uusi maksoi 150e.
Niin ja tässä Saksalaiset valokuvat samasta Eberistä kuin sinulla. Ei ole turhan monimutkainen laite.
http://www.vw-bus-t4.de/Forentipps/d3w_reinigung.htm
Voit tarkastaa puhaltimen Eberin ollessa paikallaan. Otat oikean puolen kansimuovin irti, näät siitä puhaltimen. Jos se tuntuu jäykältä herkistele voiteluaineen avulla.
Jos ei pelitä irroitat koko laitteen sieltä välistä ja yleismittarilla mittaamalla voit tarkastaa anturit (3kpl). Samalla kannattaa kokeilla puhaltimen ja hehkun toiminta. Syötät niille HUOM. 8 volttia niin
näät, että hehkuuko tulppa kunnolla ja pyöriikö puhallin. Jos ne toimii ja syöttöpumppu naksuu niin vika on todennäköisesti ohjauskortissa. Itselläni kävi niin. Uusi maksoi 150e.
Niin ja tässä Saksalaiset valokuvat samasta Eberistä kuin sinulla. Ei ole turhan monimutkainen laite.
http://www.vw-bus-t4.de/Forentipps/d3w_reinigung.htm
Kannattaa kahtoa liitin et on puhdas ainaski omegassa aika paskasessa paikassa.korbimotors kirjoitti:Onko Jamatalla tietoa nuista opelin omista ebereistä? Kävin hakemassa opelilla vikakoodin kun ei oma eberi pelitä niin tuli jokin sellainen vastaus että matala jännite tmss... ja sanoivat että puhaltimen moottori on mykkä ilmeisesti eli onko enää mitään tehtävissä?jamata kirjoitti:On normihinta jos ei tee omia virityksiä.
Maltahan hetki nii saan oman eberin viritettyä kellolla toimivaks nii laitan tänne sit sepustuksen siitä hommasta.
Tosiaan kannattaa avata eberi ja koittaa herkistellä puhallinta ei lähe eberi päälle jos ei oo tarpeeksi kierroksia puhaltimessa.
Skoda Octavia -08
-
- 'Kadett'
- Viestit: 26
- Liittynyt: 16 Elo 2005, 10:40
- Paikkakunta: Pieksämäki
Luetin kanssa vikakoodit Tech 2:lla. Löytyi 8 kpl samaa koodia "Hehkun sisäänmeno korkea". Eli on tuo suomeksi, että tulppa on sökö? Eberin omalla testerillä ei saatu näkymään mitään, mutta Tech 2:lla näkyi. Eberissä toimii tankkaus ja puhaltimesta on kuultavissa 2 eri nopeutta. Huoltomies väläytti myös mahdollista ohjauskortti vikaa, mutta luulisi olevan ehjä koska vastaa testeriin. Onko kokemuksia?
-
- 'Kadett'
- Viestit: 26
- Liittynyt: 16 Elo 2005, 10:40
- Paikkakunta: Pieksämäki
-
- 'Kadett'
- Viestit: 26
- Liittynyt: 16 Elo 2005, 10:40
- Paikkakunta: Pieksämäki