***juu, ei tod. sitä vanhaa bemarin dieseliä. tää uudempi olis ollu parempi. no, 2.3td saa kelvata. on muutes huimat kanavat tuossa, nokian kännykkä menee imukanavaan.pyöreä 40mm halkaisija. pako 35mm neliö. aika paljo isommat kun vaikkapa 2.4 cih:ssa.Juho M-P kirjoitti:Tommi T kirjoitti:Minä en ainakaan alkaisi sitä bemarin 2.4td konetta heivaamaan ooppelin keulalle. Niistä on paukkunut kansia ja kannessa on todella pienet venttiilit ja kanavat. Nokkiakin ne syö kuin juustoa.
Joo, ei ikinä sitä kannenhalkojaa... Täällä on yksi sellanen superturbo(HX40=240hv). Parhaimmillaan kansi 9:stä kohtaa halki. Nyt kestää kun hitsattu niin monesti.
2.3td+hx40
Mielessä on ollut 2.0DTI:n asentaminen A-Omegan pellin... Yks alakertakin oli tiedossa, muta kerkes mennä sivu suun. Kansi yms löytyy jo. Niin ja pumpuksi tietenkin rivi-Bosch...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
-
- 'Kadett'
- Viestit: 27
- Liittynyt: 26 Elo 2005, 19:40
- Paikkakunta: Pohjankuru
***en tiedä. pitäs jostain löytää semmoset paperit missä paino ja teho ilmotettu... akku on jo taqkakontissa ja 2 paikkaseksi muuttaminen pitäs riittää. sen verran tiiän että 6 konetta kevyempi se on.Christoffer kirjoitti:Hieman OT mutta paljonkos tuommoinen 2.3 cih perustainen diesel painaa? Lähinnä mietin että paljonko painoa pitäisi siirtää että tuommoisen saa leimattua painonsa puolesta Kadett C:n?
kadett85 kirjoitti:Reksaan hommattujen paperien mukaan se oli n200kg. jotenki Tuntus c kadettiin painavalta. esim 2litrasen ompun vakiojouset meni melko linttaan.
2.3TD karvan yli 200kg.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Taisi olla 23DTR 202kg ja 30NE 206kg. Muuten löytyy sellainen orggis turbon pakosarja, aika joutilaana nykyälleen. Taitais olla TD ilmanputsari peltipurkki olemassa ja 23D, 21D alakerrat +koneenosia iso laatikollinen syöttöputkisarjoja, kytkimiä jne. Kun joku veis kerralla kaikki...
Aihiota tarvitsevalle kaveri saattaisi luopua sopivasti seisonnassa olevasta 23TD Exklusive Reksastaan, jossa hyvä tekniikka, nelivalot, kattoluukku ja esim. Laylocin nappi-5. Saksasta tuotu samanlainen hopea-huoleton koppa seuraa mukana.
Kannentiivisteenä ei vakionakaan kestä oikein muu kuin turbon kolmereikäinen (1,5mm) ja uusilla pulteilla kulmakiristyksellä. Turbokoneessa suurennetussa öljypumpussa _ei_ ole tiivistettä, löytyy ne mäntiä jäähdyttävät suuttimet ja kanavat männän sisällä. Mutta kestihän se 2.1D vakio-osilla turbotettunakin.
Tarviit isomman perän
Aihiota tarvitsevalle kaveri saattaisi luopua sopivasti seisonnassa olevasta 23TD Exklusive Reksastaan, jossa hyvä tekniikka, nelivalot, kattoluukku ja esim. Laylocin nappi-5. Saksasta tuotu samanlainen hopea-huoleton koppa seuraa mukana.
Kannentiivisteenä ei vakionakaan kestä oikein muu kuin turbon kolmereikäinen (1,5mm) ja uusilla pulteilla kulmakiristyksellä. Turbokoneessa suurennetussa öljypumpussa _ei_ ole tiivistettä, löytyy ne mäntiä jäähdyttävät suuttimet ja kanavat männän sisällä. Mutta kestihän se 2.1D vakio-osilla turbotettunakin.
Tarviit isomman perän
***en tarvi sitä pakosarjaa. 2.3td kone tuokin on, eli pakosarja on ittelläkin. on vaan niin surkea ettei sitä voi hyödyntää.Omann kirjoitti:Taisi olla 23DTR 202kg ja 30NE 206kg. Muuten löytyy sellainen orggis turbon pakosarja, aika joutilaana nykyälleen. Taitais olla TD ilmanputsari peltipurkki olemassa ja 23D, 21D alakerrat +koneenosia iso laatikollinen syöttöputkisarjoja, kytkimiä jne. Kun joku veis kerralla kaikki...
Aihiota tarvitsevalle kaveri saattaisi luopua sopivasti seisonnassa olevasta 23TD Exklusive Reksastaan, jossa hyvä tekniikka, nelivalot, kattoluukku ja esim. Laylocin nappi-5. Saksasta tuotu samanlainen hopea-huoleton koppa seuraa mukana.
Kannentiivisteenä ei vakionakaan kestä oikein muu kuin turbon kolmereikäinen (1,5mm) ja uusilla pulteilla kulmakiristyksellä. Turbokoneessa suurennetussa öljypumpussa _ei_ ole tiivistettä, löytyy ne mäntiä jäähdyttävät suuttimet ja kanavat männän sisällä. Mutta kestihän se 2.1D vakio-osilla turbotettunakin.
Tarviit isomman perän
mistähän koneen painoja vois kysellä? 2.0 lukee otteessa, eli isolohkolle se on katastettu. 230hv bensakoneen kanssa on ponnistettu toi perä, eli eiköhän se dieselilläkin kestä...kai..
Ot mut tuli noista mesen diiseleistä mieleen... Kyllä niistä voimaa irtoo kun alatte etsiä super turbo pelejä ja aika ikiliikkujia nuo vanhat mersun diiselit
http://smg.photobucket.com/albums/v296/ ... skuu-1.flv
http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/
300D otetaan 300-400hv... En nyt löytäny yhtä sivua missä oli tarkemmin asiaa
Lisää... http://www.teamrwd.com/dieselboost/merssu1.jpg
http://www.teamrwd.com/dieselboost/
Videotkin saa katsoa
http://smg.photobucket.com/albums/v296/ ... skuu-1.flv
http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/
300D otetaan 300-400hv... En nyt löytäny yhtä sivua missä oli tarkemmin asiaa
Lisää... http://www.teamrwd.com/dieselboost/merssu1.jpg
http://www.teamrwd.com/dieselboost/
Videotkin saa katsoa
MV6 power